Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שאמרתי, הגיע הזמן והתחדשתי במכשיר שרציתי מזה זמן רב.

רציתי לבקש מבעליי המכשיר עצות לגבי התפעול מכיוון שהוא קצת מסובך ונסיון עם קלריון - אין לי.

אם יש לכם טיפים וכו' אני אשמח לשמוע.

 

 

וכמובן כמה תמונות ;)

 

cjgnzrilwwyj.jpg.htm

 

mjmdnrmmzbz4.jpg.htm

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

הקלריון הספציפי הזה עוד נחשב למכשיר די אינטואטיבי, אם לוקחים את הקלריון "הכבדים" יותר כהשוואה.

כמו שג'וניור ציין, תשאל - נענה. כעקרון כל מה שאתה צריך מצויין לך בחוברת ההוראות.

פורסם

הקלריון הספציפי הזה די נוח לתפעול, אין יותר מדי מה לדעת.

הדבר הכי מסובך בו זה איקולייזר 3 ערוצים פרמטרי. F פירושו frequency- תדר, קביעת התדר המרכזי אותו תשנה. Q מתייחס לטווח התדרים על הסקאלה שיושפע מהשינוי, ו G מתייחס לעוצמת השינוי.

בטרבל אין אפשרות לקבוע q, עד כמה שאני זוכר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תתחדש.

 

הדבר היחיד שלא היה לי אינטואיטיבי, זה שהתפריטים בהגדרות הכלליות של המכשיר (לחיצה ארוכה על D) משתנים בהתאם ל Mode שבו נימצא המכשיר. לדוגמא, כדי לשלוט על האפשרות של חיבור אוטומטי למקור BT, קודם תחבר את הטלפון, ורק כאשר ה HU יהיה במצב של Bluetooth A2DP, תוכל לשנות את ההגדרות.

פורסם

תודה רבה על העזרה.

משום מה התמונות אינן מופיעות ואולי לטובת אלו שירצו לרכוש את המכשיר אני אעלה מספר תמונות באיכות טובה.

 

האריזה -

 

rbwg03.jpg

 

 

24ci4oi.jpg

 

 

35ckdax.jpg

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

מכשיר באמת טוב, היה לי אותו קצת מעל שנה עם סט-אפ מאוד בסיסי (בלי מגברים, סאבים, פרוססרים ושאר ירקות) אז אם יש לך שאלות, תשאל ואני אשתדל לתת לך תשובות למיטב ידעתי.

אה כן, תתחדש ותהנה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גם אני בעלים מאושרים של הCZ500 וגם לי יש שאלה קטנה.. ככל שהQ יותר גבוהה הרמקולים ינגנו טווח רחב יותר של תדרים או להפך?

פורסם

להיפך, ככל שה Q גבוה יותר- טווח התדרים סביב התדר המרכזי יצטמצם.

 

eqfreqnew2.gif

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תתחדש תמיר.

מוכר את השלט?

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

טוב אז התקנתי היום את המכשיר, מאוד פשוט לתפעול. חבל שיש לו תצוגה של מחשבון מדעי אבל נתרגל.

איכות הסאונד טובה מאוד, כרגע אני עדין בלי סאב אז עוד לא התחלתי לעבוד על הכיוונים וכדומה.

הדיבורית עובדת נהדר, קריאה מהירה של USB וכנ"ל לגבי הדיסקים.

מומלץ.

שבת שלום :)

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

×
×
  • תוכן חדש...