Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר המוסכניק שלי סיפר לי על הרבה צרות במנועים הגדולים יותר של מאזדה.

ושהם לוקחים הרבה שעות טיפול.

אלה סיפורים שלפני 10 שנים, ואני לא יד ראשונה של הסיפורים.

בהצלחה

פורסם

מחזיק אלמרה 2002 , 6 שנים.

0 תקלות.

טיפולים וזהו.

אמממ היבואן מתמחר חלקים בהתאם, לדוגמא סט רפידות+צלחות קדמי = 1500 ש"ח.

פורסם

מה דעתכם על שברולט אופטרה 5 דלתות?

תמיד אהבתי את הרכב הזה (בניגוד לדגם 4 דלתות המזעזע) והבנתי שהוא טוב ממנו משמעותית.

מה לגבי אמינות?

 

מהלנטיס ירדנו בגלל היצע מכוניות לא מושך ושנתון ישן. האלמרה בתמונה והכנתי גם את הלנסר קלאסיק שנת 2004-2005 שידועה כמכוניות מאוד מאוד אמינה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לגבי הלאנסר: קראתי פה כמה פעמים על צריכת דלק זוועתית (1 ל7 או 8), כדאי לבדוק את העניין לעומק.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

האלמרה אכן אמינה אך השוק שלה חלש מאוד.

אם אתה שואל את דעתי האלמרה רכב אפור ודיכאוני גם בשנתונים גבוהים,

הרכב מבפנים נראה כמו רכב משנות 90 ממש עושה דיכאון לנהוג בו

האקסנט כבר עדיפה.

פורסם

דכאוני? אחרי יותר משנה ביחד, אני ממש לא בדיכאון :).

 

אם להיות רציניים, אז האלמרה בגרסאת הפרפקט, היא אכן מאוד פשוטה, אבל אקסנט יותר מפוארת? תהייה מציאותי.

פורסם

פרפקט זו גירסת ליסינג באיבזור הכי זול

גירסת ה TEKNA היא הגירסה הכי מאובזרת של אלמרה

ובקושי ניתן למצוא אותה בשוק הפרטי שוק חלש אבל בגירסה הזאת

היא אכן יותר מעניינת. ומדורנית חבל שהשוק של ניסן חלש

לפרפקט שוק טוב מאוד

פורסם

אני מודע לכך, כיוון שיש לי אחת כזו (טקנה).

 

השוק של הפרפקט הוא טוב? רובן יוצאות ליסינג/השכרה עם 150000 קילומטרים + , כך שזה לא נשמע לי הגיוני במיוחד. מה שכן, נמכרו גם פרפקט בודדות.

 

הרבה סוחרים מפרסמים את הפרפקט כגרסאה הבכירה/מאובזרת ומטעים את הלקוחות.

 

מסכים עם העובדה שהשוק של ניסאן חלש, זהו חיסרון שאי אפשר להסתיר.

פורסם

שלום התכוונתי שהשוק של פרפקט יחסית בסדר מבחינת יד שניה.

למרות שרובם יוצאי ליסינג והשכרה ואכן כדאי לבחון טוב טוב את הרכבים, כמעט כל רכב בגירסה איבזור זולה יוצא בלסינג והשכרה.

הרכב שבשרשותך בגירסה כמה רמות מעל הפרפקט ומדובר ברכב חזק

תהנה ממנו אחלה רכב דרך אגב התכוונתי לרכב דיכאוני בגירסת הפרפקט הפשוטה לא בגירסה שלך.

פורסם

הטקנה היא לא כמה רמות מעל הפרפקט, זו סה"כ גרסת אבזור שונה. הפרש המחירים הוא או לפחות היה, 2000 ש"ח וכפי שציינתי בעבר, משתלם מאוד להוסיף את הסכום הזה.

 

גם הפרפקט וגם הטקנה, הן עדיין אלמרה והאלמרה אף פעם לא הייתה מפוארת והעיצוב הפנימי שלה פשוט ואכן מזכיר מכוניות ישנות יותר. כל אחד בוחר מכונית לפי הדרישות שלו. אני העדפתי אמינות וצריכת דלק, מאשר עניין מתא הנוסעים :).

 

תודה על המחמאה:).

×
×
  • תוכן חדש...