Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

toyota yaris ts 2003 2006?


davidsasoon
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אחרי מה שהבנתי שזה הרכב הטוב בשבילי

אהבתי תמראה שלו והבנתי שהוא רכב קל לאחזקה .

 

ראיתי 2 רכבים למכירה ודברתי אם האנשים בטלפון.

 

טויוטה יאריס שנת 2003 91 אלף קילומטר ללא תאונות ויש מערכת בשווי 3500 אלף מחיר 48 אלף

 

טויוטה יאריס שנת 2005 95 אלף קילומטר ללא תאונות מחיר 60 אלף.

 

2 הרכבים באותו צבע ושניהם נורא דומים שניהם מתחייבים בבדיקה מנוע גיר שלדה .

 

מה כדי לקחת והאם יש הבדלים במראה הפנימי של האוטו והחיצוני בשנים האלה .

יש אפשרות לשפר תאוטו והאם כדי.

ובטח שאפשר להוריד להם מהמחיר שהם מבקשים העניין שאני צריך תעזרה שלכם

ומה אתה מציעים לי.:-D

פורסם
אף אחד לא יכול לעזור אני צריך תעזרה שלכם אנשים .

 

אם היאריס משנת 2006 היא במקרה יאריס אדומה מאיזור חיפה, דע לך שמדובר בסוחר רכב שנמצא ליד תחנת דלק ליד גשר פז.

אם מדובר ביאריס כסופה בחיפה, דיברתי איתו זה הלך כך:

 

אני: שלום אתה הבעלים של הרכב?

הוא: לא זה של אח שלי

אני:אה , אני רוצה לדבר עם אח שלך לקבוע לראות את הרכב.

הוא: הוא אצל רופא שיניים לא יכול לדבר אני אדבר איתו.

אני: אני אחזור אליך?

הוא: לא לא אני כבר אחזור אליך...

 

לטעמי מריח כמו סוחר.

בהצלחה

פורסם

תשמע, על סמך נתונים יבשים שקיבלת בטלפון אי אפשר להגיע להחלטה. צריך ללכת לראות, לבדוק, לדון על המחיר ורק אז להחליט.

 

בכל מקרה, אם אתה כבר חושב על שיפורים ליאריס TS אולי כדאי שתחשוב על רכב אחר. יש רכבים שקל ומשתלם יותר לשפר מהיאריס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אז ככה אחרי מה שהבנתי שזה הרכב הטוב בשבילי

אהבתי תמראה שלו והבנתי שהוא רכב קל לאחזקה .

 

ראיתי 2 רכבים למכירה ודברתי אם האנשים בטלפון.

 

טויוטה יאריס שנת 2003 91 אלף קילומטר ללא תאונות ויש מערכת בשווי 3500 אלף מחיר 48 אלף

 

טויוטה יאריס שנת 2005 95 אלף קילומטר ללא תאונות מחיר 60 אלף.

 

2 הרכבים באותו צבע ושניהם נורא דומים שניהם מתחייבים בבדיקה מנוע גיר שלדה .

 

מה כדי לקחת והאם יש הבדלים במראה הפנימי של האוטו והחיצוני בשנים האלה .

יש אפשרות לשפר תאוטו והאם כדי.

ובטח שאפשר להוריד להם מהמחיר שהם מבקשים העניין שאני צריך תעזרה שלכם

ומה אתה מציעים לי.:-D

 

הרכב משנת 2003 הוא לפני המתיחת פנים. חיצונית הוא לטעמי יפה יותר (בעיקר בלי פנסים קדמיים "פוזלים") אך פנים הרכב פחות מוצלח מדגמי 2004 ומעלה. מעבר לכך לא ידוע לי על שינוי מכני כלשהו. אם שני הרכבים פחות או יותר באותו המצב הקוסמטי והמכני אני בספק אם כדאי להשקיע 12,000 ש"ח יותר על הרכב הצעיר.

 

שיפורים? לצערך לא ממש. ניתן לעשות פרוייקטים בתחום המנוע (ואפילו עם חלקים מקוריים של טויוטה), הבעייה היא שזה לא חוקי, קשה להשיג את החלקים ובעיקר יקר מאוד. מצד שני מדובר על רכב עם שילוב מנוע וגיר טובים מאוד, משקל קל והתנהגות והיגוי מצויינים. גם בלי הרבה סוסים מתחת למכסה המנוע אפשר לסחוט הרבה כיף מהאוטו הזה. בנוסף בזכות המשקל הקל, התיבה הידנית והמנוע צנום-הנפח בנהיגה רגועה נזקפת לזכות היאריס TS צריכת דלק מעולה ויותר מזה.

 

בשורה התחתונה לדעתי מדובר ברכב מוצלח, וכל זמן שזוכרים שלא מדובר במפלצת חורכת אספלט ומוודאים את היסטוריית הטיפולים והתאונות היא לא תאכזב כל חובב הגה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חוץ מהמשפט הראשון שלך שום דבר לא נכון.

לא ברור לי בשביל מה הקפצת את השרשור :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...