Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קילוף צבע סביב פתח מיכל דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במיכל דלק של אופנוע הצבע מתקלף בקילופים גסים סביב פתח המילוי. המקום מוסתר במכסה כך שהקילוף לא נראה כשהמכסה סגור ואוכל לעשות תיקון צבע שלא יפגע באסתטיקה.

אבקש המלצות לצבע עמיד לדלק שאוכל לצבוע סביב הפתח. צבע אקרילי רגיל אולי?

פורסם
המיכל צבוע כבר בצבע רכב, אבל כנראה באיכות לא מספיק טוב

 

האם זו צביעה מקורית או מחודשת? וסתם מתוך עניין - על איזה אופנוע מדובר?

בכל מקרה הכי חשוב זו ההכנה...

פורסם

דן

 

במיכלים שעברו שיפוץ וציפוי פנימי, קורה לפעמים שחלק מהחומר המשמש לציפוי

נישאר על דפנות פתח המיכל ומונע מהצבע החיצוני להיתפס הייטב למתכת.

 

ההמלצה במקרה כזה (אם זה העניין) לשפשף הייטב את המקום כולל הקצוות השקועים

בהייקף החור ולצבוע מחדש אחרי הכנה נכונה של יסוד ממש כמו בצביעה רגילה.

 

כיוון שהמקום מוסתר ע"י המכסה לא יראו שינויי גוון, כעקרון צבע רכב איכותי עמיד

בפני דלק ואין סכנה קילוף אם ההכנה והצביעה נעשתה נכון! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הצביעה היא "צביעת יבואן" שנעשתה כדי לשפר את בעית הצבע המקורי מהיצרן וכדי למכור יותר מהדגם שאמור להיות מוחלף.

מדובר במוטוגוצי.

את ההכנה אעשה עם טינר 21 ואח"כ ווש פריימר.

פורסם
הצביעה היא "צביעת יבואן" שנעשתה כדי לשפר את בעית הצבע המקורי מהיצרן וכדי למכור יותר מהדגם שאמור להיות מוחלף.

מדובר במוטוגוצי.

את ההכנה אעשה עם טינר 21 ואח"כ ווש פריימר.

 

ישנם צבעים אפוקסיים שעמידים דווקא לנקודות האלה ,וצבע יסוד הוא מרכיב הכי חשוב ואל תזלזל בו ,רק פירמה טובה !

 

אני נגוע להשתמש בסיקנס אבל זה נגע שלי ואולי של עוד כמה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...