Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש בנרות פוקוס 5 דלתות מליסיג (פריט לא מצאתי) ואני לא מוצא.

ניסיתי באלבר,סנטרל אויס ואלדן.

מישהו יודע איפה אפשא למצוא?

תודה

פורסם

למיטב זיכרוני הפוקוס 5 דלתות ברמת גימור LX הגיעה רק בשנת הדגם 2002 ואולי רק ב-2003.

 

רוב חברות הליסינג עסוקות במכירה של דיגמי 2001 (בעיקר)

 

בכל אופן הפוקוס 5 דלתות אינה נפוצה כרכב ליסינג.

 

(אבל ראיתי רכבי השכרה כאלה באלדן ברמת הגימור הגבוהה יותר)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברת הליסינג קאר-אנד-גו החזיקו די הרבה פוקוסים 5 דלתות ברמת גימור LX,משנים 2001 ו 2002.בדוק אצלם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם מישהו יודע על מקום קונקרטי עם רכבים כאלו אשמח לשמוע.

לגבי car & go - חבר שלי עבד שם תקופה והמליץ לי בחום לא לקחת מהם רכב

גם בחינם.

תודה .

פורסם
אם מישהו יודע על מקום קונקרטי עם רכבים כאלו אשמח לשמוע.

לגבי car & go - חבר שלי עבד שם תקופה והמליץ לי בחום לא לקחת מהם רכב

גם בחינם.

תודה .

 

אתה יודע - ככה זה בכל חברה/חברת ליסיניג/השכרה.

 

זה כמו מי שעובד בבורגר ראנץ' אומר לך שבחיים הוא לא יאכל שם ואז הולך לאכול במקדונלדס חושב שזה אחרת וכנ"ל לגבי הבחור במקדונלדס.

 

בסופו של דבר הכל אותו דבר.

מטרת החברות ליסינג להרוויח כמה שיותר וזה גם על חשבון הטיפול ברכבים.

 

אם כבר שלך עבד שם אולי הוא עדיין מכיר מישהו שיכול להמליץ לך על איזה רכב במצב טוב יחסית ושמור שהגיע אליהם למכירה.

פורסם
אם מישהו יודע על מקום קונקרטי עם רכבים כאלו אשמח לשמוע.

לגבי car & go - חבר שלי עבד שם תקופה והמליץ לי בחום לא לקחת מהם רכב

גם בחינם.

תודה .

 

אתה יודע - ככה זה בכל חברה/חברת ליסיניג/השכרה.

 

זה כמו מי שעובד בבורגר ראנץ' אומר לך שבחיים הוא לא יאכל שם ואז הולך לאכול במקדונלדס חושב שזה אחרת וכנ"ל לגבי הבחור במקדונלדס.

 

בסופו של דבר הכל אותו דבר.

מטרת החברות ליסינג להרוויח כמה שיותר וזה גם על חשבון הטיפול ברכבים.

 

אם כבר שלך עבד שם אולי הוא עדיין מכיר מישהו שיכול להמליץ לך על איזה רכב במצב טוב יחסית ושמור שהגיע אליהם למכירה.

 

כל מילה נכונה,אם אתה כבר לוקח רכב מהשכרה/ליסינג ב-car&goמגיעים תמיד מייד על כל תקלה/תלונה/בעיה,אני לא מתכוון לפרסומת פשוט מהיכרות אישית אני אומר לך שאם הבעלים לא קורע ת'רכב(מה שיכול להיות בכל מצב ואםילו יותר "הגיוני" מפרטי) הרכבים שמורים ומטופלים היטב...

 

מחלה בפוקוס:נורות קדמיות נשרפות מהר אבל הרכב עצמו מכפר...

 

בהצלחה

 

צביקה

פורסם
אם מישהו יודע על מקום קונקרטי עם רכבים כאלו אשמח לשמוע.

לגבי car & go - חבר שלי עבד שם תקופה והמליץ לי בחום לא לקחת מהם רכב

גם בחינם.

תודה .

 

אתה יודע - ככה זה בכל חברה/חברת ליסיניג/השכרה.

 

זה כמו מי שעובד בבורגר ראנץ' אומר לך שבחיים הוא לא יאכל שם ואז הולך לאכול במקדונלדס חושב שזה אחרת וכנ"ל לגבי הבחור במקדונלדס.

 

בסופו של דבר הכל אותו דבר.

מטרת החברות ליסינג להרוויח כמה שיותר וזה גם על חשבון הטיפול ברכבים.

 

אם כבר שלך עבד שם אולי הוא עדיין מכיר מישהו שיכול להמליץ לך על איזה רכב במצב טוב יחסית ושמור שהגיע אליהם למכירה.

 

בדיוק,אם כבר אתה לוקח רכב מליסינג/השכרה תמיד יכול להיות מצב כזה.ב-car&go מגיעים על כל תקלה/תלונה/בעיה הכוונה לא לעשות פרסומת אלא שתבין שבחברה(לא רק זאת ספציפית) אם לא קרעו ת'רכב(מה שיותר"הגיוני"מפרטי) הרכבים מטופלים ושמורים(הרי זה כל הרעיון של הליסינג שירות להכל אז למה שהישראלי הממוצע לא יזעיק אותם על כל דבר...)

 

מחלה בפוקוס:נורות קדמיות נשרפות מהר בטירוף,ממש בטירוף...

 

בהצלחה

 

צביקה

פורסם

 

מחלה בפוקוס:נורות קדמיות נשרפות מהר בטירוף,ממש בטירוף...

 

 

אתה בטוח בזה? יש לנו בבית פוקוס 4 שנים, מעולם לא החלפנו נורות קדמיות. (וכן, הן עובדות :wink: )

 

גיא

פורסם

 

מחלה בפוקוס:נורות קדמיות נשרפות מהר בטירוף,ממש בטירוף...

 

 

אתה בטוח בזה? יש לנו בבית פוקוס 4 שנים, מעולם לא החלפנו נורות קדמיות. (וכן, הן עובדות :wink: )

 

גיא

 

בטוח זאת לא שאלה שבוע שעבר בדיוק היה צלי משהו להחליף נורה ואתמול נשרפה שוב...הוא בעצמו אמר שהם פנו ליבואן ולא מצאו פתרון העובד פתח לי את הבגאז' שלו והראה לי כולו ריק חוץ מארגז כלים ונורות!!!והוא מטפל בעוד דברים...גם הוסיף שכל יום הוא מחליף לפחות נורה אחת לפוקוס...

 

אולי זה תלוי במודל/דגם/דור???איזה יש לך??? :shock:

פורסם

שלי שנת 00, 5 דלתות.

ולחבר שלי יש פוקוס 2001 שנשרפה לו הנורה פעם אחת. לא נשמע כמו מחלה מטורפת...

 

אבל אולי זה באמת תלוי בשנה או משהו.

 

גיא.

פורסם
שלי שנת 00, 5 דלתות.

ולחבר שלי יש פוקוס 2001 שנשרפה לו הנורה פעם אחת. לא נשמע כמו מחלה מטורפת...

 

אבל אולי זה באמת תלוי בשנה או משהו.

 

גיא.

 

נורה יכולה להשרף פעם אחת בלבד, השאר תלוי באיכות הנורות שאתה שם במקום.

 

באלמרה בהתחלה נשרפו נורות כל שבועיים עד שקניתי מנורות איכותיות והבאתי את החשבונית לקצין הרכב. 5 דקות של צעקות היו שוות את זה.

 

מאז, קרוב לשנה לא נשרפה אף נורה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלי שנת 00, 5 דלתות.

ולחבר שלי יש פוקוס 2001 שנשרפה לו הנורה פעם אחת. לא נשמע כמו מחלה מטורפת...

 

אבל אולי זה באמת תלוי בשנה או משהו.

 

גיא.

 

נורה יכולה להשרף פעם אחת בלבד, השאר תלוי באיכות הנורות שאתה שם במקום.

 

באלמרה בהתחלה נשרפו נורות כל שבועיים עד שקניתי מנורות איכותיות והבאתי את החשבונית לקצין הרכב. 5 דקות של צעקות היו שוות את זה.

 

מאז, קרוב לשנה לא נשרפה אף נורה.

 

לא מדויק.

זה שנורה יכולה להישרף רק פעם אחת - ברור מן הסתם :shock: .

 

אבל יש אכן רכבים שיש להם מחלה של שריפת נורות קדמיות, לדוגמא אוקטביה (ויעיד גיא שגב על כך). גם ברכב "חולה" נורות איכותיות יותר מחזיקות יותר ושוות עוד כמה שקלים.

 

גיא

פורסם
שלי שנת 00, 5 דלתות.

ולחבר שלי יש פוקוס 2001 שנשרפה לו הנורה פעם אחת. לא נשמע כמו מחלה מטורפת...

 

אבל אולי זה באמת תלוי בשנה או משהו.

 

גיא.

 

נורה יכולה להשרף פעם אחת בלבד, השאר תלוי באיכות הנורות שאתה שם במקום.

 

באלמרה בהתחלה נשרפו נורות כל שבועיים עד שקניתי מנורות איכותיות והבאתי את החשבונית לקצין הרכב. 5 דקות של צעקות היו שוות את זה.

 

מאז, קרוב לשנה לא נשרפה אף נורה.

 

לא מדויק.

זה שנורה יכולה להישרף רק פעם אחת - ברור מן הסתם :shock: .

 

אבל יש אכן רכבים שיש להם מחלה של שריפת נורות קדמיות, לדוגמא אוקטביה (ויעיד גיא שגב על כך). גם ברכב "חולה" נורות איכותיות יותר מחזיקות יותר ושוות עוד כמה שקלים.

 

גיא

 

 

נהג מונית אחד אמר לי משהו שאישית לא שמעתי עליו אבל על קסארה שכל הזמן נשרפת לו וקיבל בית מנורה :roll: אחר מהיבואן וגם זה לא עזר לו.

 

נורות איכותיות יותר אני לא יכול לשים כי הרכב ליסינג והם מטפלים בו..מן הסתם הם היו חושבים על זה זה קורה להם בכל הרכבים...בכל מקרה אצלנו זה סדאן 02 עם האיתותים בתוך המנורה בקדמית ולא על הפגוש וזה כל הזמן קורה... :( לי זה לא עולה אבל משגע ועוד לא לסוע בלילה אם למשל כמו אתמול נשרפה נורה בשעה 20:00.

 

בכל מקרה בהצלחה בקניה

 

צביקה

פורסם
נהג מונית אחד אמר לי משהו שאישית לא שמעתי עליו אבל על קסארה שכל הזמן נשרפת לו וקיבל בית מנורה :roll: אחר מהיבואן וגם זה לא עזר לו.

 

נורות איכותיות יותר אני לא יכול לשים כי הרכב ליסינג והם מטפלים בו..מן הסתם הם היו חושבים על זה זה קורה להם בכל הרכבים...בכל מקרה אצלנו זה סדאן 02 עם האיתותים בתוך המנורה בקדמית ולא על הפגוש וזה כל הזמן קורה... :( לי זה לא עולה אבל משגע ועוד לא לסוע בלילה אם למשל כמו אתמול נשרפה נורה בשעה 20:00.

 

בכל מקרה בהצלחה בקניה

 

צביקה

 

ואם נתקעת בשעות הערב בלי נורה, זה מה תעשה, תחכה למחר :?:

 

תחכה שעתיים עד שיגיע נציג חברת הליסינג :?:

 

התשובה לשתי השאלות הינה שלילית.

 

אתה תיגש לחנות הקרובה לאביזרי רכב, תקנה נורה, ותביא קבלה...

 

תעשה את התרגיל פעמיים תוך חודש, ואתה מסודר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
נהג מונית אחד אמר לי משהו שאישית לא שמעתי עליו אבל על קסארה שכל הזמן נשרפת לו וקיבל בית מנורה :roll: אחר מהיבואן וגם זה לא עזר לו.

 

נורות איכותיות יותר אני לא יכול לשים כי הרכב ליסינג והם מטפלים בו..מן הסתם הם היו חושבים על זה זה קורה להם בכל הרכבים...בכל מקרה אצלנו זה סדאן 02 עם האיתותים בתוך המנורה בקדמית ולא על הפגוש וזה כל הזמן קורה... :( לי זה לא עולה אבל משגע ועוד לא לסוע בלילה אם למשל כמו אתמול נשרפה נורה בשעה 20:00.

 

בכל מקרה בהצלחה בקניה

 

צביקה

 

ואם נתקעת בשעות הערב בלי נורה, זה מה תעשה, תחכה למחר :?:

 

תחכה שעתיים עד שיגיע נציג חברת הליסינג :?:

 

התשובה לשתי השאלות הינה שלילית.

 

אתה תיגש לחנות הקרובה לאביזרי רכב, תקנה נורה, ותביא קבלה...

 

תעשה את התרגיל פעמיים תוך חודש, ואתה מסודר...

 

וואלה לא חשבתי להחליף לבד וגם לא נראה לי שייקח הרבה זמן בלי עין הרע בקצב של הנורות... :D

 

תודה...מסכן פותח השרשור מחכה לתשובות...

 

בהצלחה

 

צביקה

×
×
  • תוכן חדש...