Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל העוזרים מראש.

יש לי גולף שנת 1994 CL 1800 סמ"ק.

 

הרכב הפסיק להניע לי לפני כחודש. אני מסובב סוויץ' והרכב אפילו לא משמיע קול של ניסיון הנעה הסטרטר.

הנעתי את הרכב בדחיפה, הוא הניע.

ואז העמדתי אותו לחודש כי קניתי כבר רכב חדש, והיום באתי להניע אותו בדחיפה. ניסיתי מספר פעמים והוא פשוט לא מניע.

המצבר חדש. מה אופיה של התקלה, כי בהתנעה הבנתי שזה יכול להיות הכוהל , הסטרטר הסויץ ומיליון דברים וגם מוסך שדיברתי איתו אמר לי תבוא נראה, ונראה לי שזה רק סוייץ'.

השאלה מה אפשר לעשות בערך כי הרכב כרגע לא מניע ואני מעוניין להניע אותו?

 

ובנוסף יש לציין שהוא לא מניע גם עם כבלים

פורסם

רשמת שהמצבר חדש.

 

האם באמת הרכבת מצבר חדש, או שזה מצבר שהיה פעם חדש, והיה ברכב עוד לפני שהועמד?

 

האם כשאתה מחבר כבלים, הסטורטר מסתובב?

 

האום אתה בטוח שאין עזעקה או אימובלייזר או קודנית שלא נותנים לך להניע ?

 

 

פורסם

תראה אין לרכב שומע אמצעי הגנה , המצבר באמת חדש מהניילון נקנה מאוטודיפו החליפו לי אותו שמתי על רכב אחר של חבר בנוסף, אך הרכב אינו מניע דעען זה לא בעיה במצבר , הסטרטר פשוט לא משמי קול בכלל ואין נעילת הגה כבר כמו שהיה לפני

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם מסובבים את המפתח בסוויץ' יש חשמל ברכב? שקע מצת, אורות, אולי חיווי בלוח השעונים?

אם יש חשמל, יכול להיות שהסטרטר נתקע או הלך לעולמו.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לסטרטר מתחבר חוט פיקוד בצבע אדום לבן, זה החוט שמוביל פיקוד + מהסוויטש.

 

תוודא שבלם היד משוך עד הסוף למעלה ושאתה במצב ניוטרל!! (אחרת האוטו ידרוס אותך בהנעה)

 

צריך לפרק את המחבר של הכבל מהסטרטר ולהעביר + מהמצבר, בעזרת חוט יחסית עבה, אל תוך הסטרטר.

 

בצורה זאת עוקפים את מנגנון הסוויטש, יש לוודא רק שהסוייטש במצב מונע כאשר עושים את הניסיון הזה.

 

כאשר המנוע הותנע יש להפסיק את מתן זרם ה+ לסטרטר.

 

*אם אין לך כל מושג מה אתה עושה, עדיף שלא תעשה את זה כי אתה עלול להיפצע* אין שום אחריות על טעיות!!

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הנתונים:

1. מצבר חדש.

2. הרכב לא מניע גם עם כבלים.

3.קודנית\אימובילייזר - אין.

4.חשמל\אורות\פנסים - יש.

מסקנה כמו שכתב כבר pavlik: ככל הנראה הסטרטר הלך.

 

אם יש לך גישה לסטרטר, תנסה לתת סוויץ ולדפוק עליו עם מברג ארוך או ברזל כלשהו, ל"נענע" אותו קצת. יכול להיות שהפחמים גמורים. אבל אל תדפוק חזק מידי, אני מכיר בחור אחד, עם חגורה בקרטה שפיצץ את הסטרטר ל2 במכה הראשונה....

אבל כפי שכתב tostos : *אם אין לך כל מושג מה אתה עושה, עדיף שלא תעשה את זה כי אתה עלול להיפצע* אין שום אחריות על טעיות!!

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
×
×
  • תוכן חדש...