Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח,

לצערי הזמזם ברכב אצלי נדפק לכן הוצאתי 700 שקל על מצברר חדש כי שכחתי את האורות פועלים.

 

בבדיקה באתרי רנו בעולם מדברים על ריליי זמזם שנמצא איפשהוא בקופסת פיוזים מתחת להגה,

אצלי בסניק משום מה כנראה הזמזם הוא חלק בילתי נפרד מקופסת הפיוזים ולא ניתן לפרקו,

הפכתי את כל הרכב ולא מצאתי את מיקומו של הריליי זמזם,

יש לכם מושג אם בדגם שלי קיים ריליי או שהוא כמ190521020464?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5bf01030ו בתמונה חלק מהקופסת פיוסים,

הספר רכב לא מסביר אאיפה הוא, שקלתי להתקין אחד אבל אין לי מושג. איך לעשות את זה.

אנא שתפו מניסיונכם בדגם זה או מגאן...

פורסם

בחלק מהרכבים אכן הזמזמן הוא חלק בילתי נפרד מבית הנתיכים, אפשר לפרק את קופסאת הנתיכים, בתוכו יש מעגל אלקטרוני ועליו מולחם הזמזם, אפשר לנסות לפרק אותו ע"י חימום במלחם והסרתו מהלוח, ולחבר לו + ו - ולבדוק אם הוא עובד, אם הוא לא עובד אפשר לרכוש זמזם פשוט ולהלחים את החוטים שלו במקום הזמזם הישן, יצא לי פעם לעשות את הפעולה הזו וזה הצליח.

 

או לשקול לרכוש בית נתיכים חדש/משומש מפירוקיה.

 

אם הזמזמם הוא מולחם בתוך בית הנתיכים במעגל אז אין ריליי(ממסר), אלא אם כן הזמזם הוא חיצוני.

פורסם
בחלק מהרכבים אכן הזמזמן הוא חלק בילתי נפרד מבית הנתיכים, אפשר לפרק את קופסאת הנתיכים, בתוכו יש מעגל אלקטרוני ועליו מולחם הזמזם, אפשר לנסות לפרק אותו ע"י חימום במלחם והסרתו מהלוח, ולחבר לו + ו - ולבדוק אם הוא עובד, אם הוא לא עובד אפשר לרכוש זמזם פשוט ולהלחים את החוטים שלו במקום הזמזם הישן, יצא לי פעם לעשות את הפעולה הזו וזה הצליח.

 

או לשקול לרכוש בית נתיכים חדש/משומש מפירוקיה.

 

אם הזמזמם הוא מולחם בתוך בית הנתיכים במעגל אז אין ריליי(ממסר), אלא אם כן הזמזם הוא חיצוני.

בשום פנים ואופן לא לבצע זאת

יש להתקין ממסרים לכיבוי אורות עם סוויץ או להתקין זמזם נוסף בעלות של עשרות שקלים

פורסם

רכשתי את הריליי זמזם לא כל חשמלאי מצוי יסתדר עם צמות החוטים בקופסת הפיוזים לדעתי צריך דיאגרמות של החיווט על מנת לחבר את הזמזם לסוויץ' לאורות ולמתג בדלת הנהג

×
×
  • תוכן חדש...