Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת מה רמתו של הסאב הנ״ל לעומת סאבים אחרים מאותו רמת מחיר?

איזה סאב יכול להיות מומלץ יותר בטווח המחיר שלו?

ומהי דעתכם עליו ספציפית?

כמובן עם הגברה כראוי, ובמטרה לדיוק ואיכות.

תודה ויום טוב.

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

סאב מעולה! שניים כאלה יותר עדיפים ;-) ( לחבר יש 2 והם טיפה הורסים לו את הפלסיטיקים בדלתות)

 

שווה את המחיר , מאוד מדוייק , איכותי , ועוצמתי ( עדיף בתיבה אטומה) .... ותזהר עם הנפח של התיבה כי הסאב הזה מתקשה לעבוד בתיבות אחרות , מומלץ תיבה מקורית

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם

תלוי מה אתה מחפש, אם זה יותר לכיוון של להעיף לך את הדלתות, אחד לפי דעתי חלש, אם כבר אז ה380 שהוא יותר חזק.

אם זה רק כדי להשלים לך תדרים מסויימים אז הוא מצויין בזה.

 

מה הטווח מחירים שלך? כי יש מקומות שמוכרים אותו בטווח מחירים רחב.

Hu: Clarion 775 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

המטרה היא לא לשבור דלתות אבל שיתן מכת באס חזקה ומורגשת ולא ״ליטוף״.

השאלה מהם הסאבים בטווח מחיר 1500-+(גם משומש)

שחברי הפורום מכירים ויודעים להמליץ..?

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

יש לי עכשיו מונו זמני של audio quart

ובעתיד אני אשדרג בהתאם לסאב. 

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

טוב ,לא הייתי הולך על hx-300d

אם אתה מחפש סאב שנותן מכה חזקה ומדוייקת

הייתי שוקל IDMAX משומש רצוי גירסא V3

רצוי עם שני סלילים של 4 אום -כך שתעבוד בהתנגדות סופית של 2 אום

 

או מורל אולטימו עם סליל של 2 אום משומש

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=397040

פורסם

Idmx והאולטימו סאבים מעולים. אבל מוטי קח בחשבון שאתה צריך מונו קצת יותר רציני ממה שיש לך עכשיו

עד כמה שזכור לי אהבת את האולטימו במפגש, תשדרג את המונו ולך אליו :wink:

A3

K04 Inside

פורסם

גם הHX לא פראייר וצריך הגברה מתאימה.

 

הוא זז לי יפה מאוד על הLRX והדבר האחרון שהייתי אומר עליו שהוא חלש...

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

ה HX הוא סאב שבתיבה הסטנדרטית שלו נשמע די עמוק, פחות מדויק מהאולטימו ומה IDMAX.

אני אישית לא מוצא תחליף לאולטימו כסאב בודד חזק ונאמן למקור עד מאוד. תציץ ביד שנייה, יש אחד שמור לא רחוק מהתקציב שלך.

קח בחשבון שהאולטימו הרבה יותר קשה להגברה מההרץ או מה IDMAX כי הוא פחות נציל ודורש הרבה כוח נקי כדי לעבוד טוב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אוקי תודה על התגובות היום אני אבדוק אם המונו שלי מצליח להזיז את האולטימו ונעדכן...

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

×
×
  • תוכן חדש...