Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי פורום השיפורים שלום , אני מעוניין להחליף את הפילטר המקורי של הרכב שלי בפילטר של K&N מכיוון שאני גם רוצה לקנות אינלט של פורג רציתי לדעת מה מומלץ לרכב , פילטר קונוס פתוח או אינבוקס

 

מספר שאלות :

האם פילטר פתוח מזיק למנוע הנ"ל ופוגע בחיישנים וגורם לבלאי מואץ ?

האם אינלט יכול להיות משולב עם אינבוקס (ז"א בית הפילטר המקורי) ?

 

תודה על העזרה

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

1. פילטר פתוח לא מזיק למנוע אלא אם כן ניקית או שימנת אותו בצורה לא נכונה ואז הוא עלול לעשות נזק.

2. למיטב ידעתי אינלט יכול להיות משולב עם הבית פילטר המקורי.

 

אם הפילטר לא ימוקם טוב (קרוב למנוע) סביר להניח שהוא יגרע מעט מהביצועים של הרכב, אזור הכנף למשל זה מיקום טוב.

אגב יש לך גם אפשרות של קיט יניקת אוויר (COLD AIR INDUCTION) שמרחיק ממש את הפילטר מאזור המנוע ובעצם מבודד אותו.

היתרון של הפילטר הפתוח על פניי האינבוקס הוא בסלד גבוה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז ממה שאני מבין לביצועים גבוהים יותר יש עדיפות לפילטר פתוח ? או קיט יניקה ?

 

אם בעצם אני שם קיט יניקה של K&N אז זה האפשרות הכי טובה גם לביצועים וגם לאמינות ?

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

amir levy,

אם תחליף רק את הפילטר, את ההבדל בביצועים אתה כמעט ולא תרגיש.

מה שכן - להחליף פילטר (למשל ל - K&N inbox) זה כדאי כלכלית (במקרה ואתה מחזיק ברכב לפחות כמה שנים). וזאת בגלל העובדה שהוא רב פעמי: מנקים אותו ומחזירים במקומו, במקום לזרוק. זה גם יותר טוב לסביבה. :-)

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם
בלי ציפ לא תרגיש הבדל מפילטר INBOX מקורי

INBOX תחליפי וכל השאר

רוצה להרגיש? התשובה למעלה :wink:

 

יש צ'יפ ברכב .

 

 

amir levy,

אם תחליף רק את הפילטר, את ההבדל בביצועים אתה כמעט ולא תרגיש.

מה שכן - להחליף פילטר (למשל ל - K&N inbox) זה כדאי כלכלית (במקרה ואתה מחזיק ברכב לפחות כמה שנים). וזאת בגלל העובדה שהוא רב פעמי: מנקים אותו ומחזירים במקומו, במקום לזרוק. זה גם יותר טוב לסביבה. :-)

 

אני כן מעוניין לבצע את זה בכדי לשפר ביצועים לכדי כך האם עדיף אינלט + פילטר או פשוט קיט יניקה שלם כולל צנרת ?

אני רוצה פילטר כזה פשוט לא יודע מה עדיף , עדיפות לשפר מעט את ביצועי המנוע

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

האם עדיף אינלט + פילטר או פשוט קיט יניקה שלם כולל צנרת ?

אני רוצה פילטר כזה פשוט לא יודע מה עדיף , עדיפות לשפר מעט את ביצועי המנוע

זה כבר תלוי כמה אתה מוכן להשקיע. מבחינת הביצועים ב- Stage I ההבדל בין פילטר אינבוקס וקיט יניקה הוא די זניח.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

האינלט לא בא על חשבון הקיט יניקה. אינלט עדיף לך לשים בכל מקרה בלי קשר לפילטר אינבוקס.

אינלט בשילוב קיט יניקה ייתן לך את התוצאה הכי טובה לדעתי, ההבדלים בימים חמים יותר משמעותיים מאשר בימים קרים ולדעתי זה לא קשור לסטייג'. אני במוקדם או במאוחר גם מתכוון להחליף את הפילטר פתוח שלי בקיט יניקה.

יכול להיות שזה יעניין אותך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=399861

×
×
  • תוכן חדש...