Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מעוניין לקנות רכב סיאט לאון חדש מהחברה גיר אוטומט 18TSI.

כמה שאלות :

1. מה היא צריכת הדלק האמיתי של הרכב לא לפי יצרן? האם יש מתב שהרכב עושה רק 7 ק"מ לליטר ?

2. מה יותר כדאי לפי המחיר 1.8TSI או 1.2TSI?

3. גולף 1.4TSI ללא כל תוספת באותו מחיר של סיאט לאון 1.8TSI עם כל התוספות, מה באמת יותר כדאי לפי כל החישובים (מחיר\צריכת דלק\גימור\בטיחות וכו..)

פורסם

אין מושג כזה "צריכת דלק אמיתית" כי נתוני יצרן נבדקים באופן שווה על פי נוסחה משותפת לכולם של מהירות נסיעה ואחוזים בתנועה עירונית וכביש מהיר, האצות, בלימות וכו'. ברגע שאתה מחפש צריכת דלק אמיתית היא יכולה להיות נכונה רק עבור מי שבדק אותה. הצריכה מושפעת ממיליון גורמים כמו אופי הנהיגה, איכות הכבישים, חלוקת הנסועה בין עיר לכביש מהיר, אפילו לחץ אוויר בצמיגים ומספר הנוסעים הקבוע משפיע. אם תסעו כל יום ארבעה מבוגרים מבית שמש לירושלים בפקקים ובעליות צריכת הדלק תהיה גבוהה בהרבה מאותו רכב שיסע רק עם נהג לכיוון לטרון. אותו מרחק ותנאים שונים לחלוטין. מנתוני היצרנים צריך להוריד לא מעט אבל היחס ביניהם נשאר פחות או יותר אותו הדבר ורכב חסכוני אולי לא ישיג את נתוני היצרן אבל עדין יהיה רכב חסכוני ביחס למתחרים שלו.

פורסם

אני עם הלאון 1.8 TSI ידני .

בממוצע 1:10 עד 1:11

50%-60% (מהזמן לא מהדרך) עומד בפקקים , השאר עירוני ובין-עירוני , נוסע רגוע חסכוני ומידי פעם לוחץ (בעיקר כשפנוי ).

נסיעה מכפר-סבא לחדרה בכביש 4 בלילה (אין פקקים אבל יש רמזורים..) = 1:12 - 1:13 בנסיעה רגילה .

מצד שני גם בנסיעות חזקות (אומנם קצרות ) צריכת הדלק קטנה מ 1:7 אולי אולי 1:8 .

פורסם

1+

 

צריכת הדלק מאוד תלוי במשקל הרגל שלך על הדוושה.

אני יכול לחזק את דבריו של פוצינו ולומר שבממוצע הרכב אוכל לי 1/11.5 אך אני נוהג בדרך כלל רגוע והרבה מחוץ לעיר (עם מעט פקקים).

 

אני יכול החמיר ולומר שבנהיגה ממש מסיבית הרכב יכול לאכול לי גם 1/5, הכל תלוי בתנאים ובמשקל הרגל .

 

אני הצלחתי בנסיעה ארוכה להגיע למצב של 1/15.5, מה שלא קורה לעיתים קרובות כל כך.

 

אבל אני יכול להגיד לך שקשה מאוד לעשות עם הרכב הזה תצרוכת דלק נמוכה, כי הוא ממש מהנה לנהיגה ודורש ללחוץ מעט יותר מכל רכב משפחתי אחר.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אצלנו הTSI עושה בעיר כ1:8-1:9 - נבדק על שני רכבים שונים לאורך יותר מ3 שנים.

מדובר בנהיגה עם רכב כבדה.

אם משהו ילחץ כל הזמן הגיוני שהצריכה תעמוד על 1:7.

זאת דרך אגב הצריכה של היונדאי אקסנט 1.4 האוט' שהיתה לי וכדי שתזוז לחצנו את האמא שלה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני עם הלאון 1.8 ידני.

כמו שאמרו הכל תלוי בך.

אצלי האוטו נוסע כמעט ורק בעיר עם קצת לחיצות והצריכה היא 1:11.5 בערך.

אם באותו מיכל הייתה נסיעה קצרה מחוץ לעיר ישר הצריכה הופכת ל1:13.

 

אם נוסעים מחוץ לעיר על מהירות סבירה וקבועה אפשר לעבור גם את ה1:15 ואני לא מגזים.

 

בנוסף אני יכול לומר לך שקשה שלא ללחוץ איתו כי כל לחיצה, אפילו של חצי דוושה, וישר עולה לך החיוך המטופש הזה :)

They are trying to ban me...

פורסם

הרכב הקודם שלי (ידני, 1.6): צריכת יצרן מוצהרת: 13.7, צריכה רגילה שלי נעה בין 12 ל-14, השיא שלי היה 14.7 או 14.8

כלומר - למרות שנתוני היצרן מוגדרים "תיאורטיים" אפשר להגיע אליהם ואף לעקוף אותם. כמובן שזה תלוי בהמון גורמים, כמו שכבר ציינו פה.

פורסם

אצלי בלאון עם DSG ממוצע של 11 לליטר, נסיעות חזקות 1:8 נסיעה ממש רגועה הצלחתי להגיע ל 1:15, אין מה להגיד הרכב מאוד מהנה וכיפי.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם

אצלי הצריכה עומדת על 1:11.5 במסלול של מרכז-ירושלים עם נסיעה עירונית בשני קצוות המסלול. אופי נסיעה אחר (ופחות מהנה) ייתן צריכה טובה יותר.

הנתון הכי גרוע שהגעתי אליו היה בתקופת מילואים: בנסיעה עירונית בלבד בתוך אזור המרכז עם הרבה פקקים - 1:9.8.

seat leon 1.8 tsi DSG

×
×
  • תוכן חדש...