Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש השפלה בהרמת כוסית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפגש השפלה, כמו בשאר המפגשים, הרים, ביום ו' אחה"צ, כוסית לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

אחלנו לכל חברנו במפגש וגם לכל חברי מועדון החמש באשר הם - שנה טובה ומתוקה, שנת אושר ובריאות ושנה שבה ההתעסקות שלנו עם נושא האספנות יהיה הרבה יותר קל ,למרות כל הבירוקרטיה.

 

במעמד חגיגי זה בירכנו את חברנו אריה אשפיז וקובי קליין על נישואין של ילדיהם וכמובן פרסנו עוגה והרמנו כוסית נוספת לימי ההולדת של האב-חגי ובנו - יוני שחל החודש.

 

קבלנו לחיקנו חבר חדש - דורון, מגבעת ברנר המשפץ עתה. את מכטניתו של אביו - אופל רקורד 1980 - נאחל לו מעל במה זו בהצלחה בשיפוץ וברוך הבא בצל קורתנו - למפגש השפלה.

 

ולזה שיושב בפינה בחושך וצופה בנו דרך צג המחשב- נאחל לו תורנות קלה.

 

שנה טובה לכל חברי מועדון החמש ממפגש השפלה .

מצא משה

פורסם
מפגש השפלה, כמו בשאר המפגשים, הרים, ביום ו' אחה"צ, כוסית לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

אחלנו לכל חברנו במפגש וגם לכל חברי מועדון החמש באשר הם - שנה טובה ומתוקה, שנת אושר ובריאות ושנה שבה ההתעסקות שלנו עם נושא האספנות יהיה הרבה יותר קל ,למרות כל הבירוקרטיה.

 

במעמד חגיגי זה בירכנו את חברנו אריה אשפיז וקובי קליין על נישואין של ילדיהם וכמובן פרסנו עוגה והרמנו כוסית נוספת לימי ההולדת של האב-חגי ובנו - יוני שחל החודש.

 

קבלנו לחיקנו חבר חדש - דורון, מגבעת ברנר המשפץ עתה. את מכטניתו של אביו - אופל רקורד 1980 - נאחל לו מעל במה זו בהצלחה בשיפוץ וברוך הבא בצל קורתנו - למפגש השפלה.

 

ולזה שיושב בפינה בחושך וצופה בנו דרך צג המחשב- נאחל לו תורנות קלה.

 

שנה טובה לכל חברי מועדון החמש ממפגש השפלה .

מהפינה החשוכה שנה טובה וימי הולדת שמחים,וקיבלתי אתמול מתנה פיגו' סי ,ואחרי ישור קו מהיר הבאתי את הכלי היוקרתי למצב נסיעה מדהים ,והיום באחת מנסיעות המבחן התפוצץ לי אבוב בצמיג האחורי וחזרתי לפינה החשוכה ...ברגל,נמשיך במשמרת הבאה.

פורסם

לחברינו ממפגש השפלה,

 

 

האמת, לא העליתם אף תמונה באיכות גרועה, וגם זה משהו :)

 

תכינו מקום, קפה ועוגות.

חברי מפגש השרון באים לבקר אתכם בסוף אוקטובר.

 

 

חגים שמחים ושנה טובה.

:beerchug:

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

תודה רבה למצא על קבלת האחריות והארגון להרמת כוסית לחג וחגיגת ימי ההולדת.

מזל טוב לאריה אשפיז וקובי קליין והמשפחות על החתונות ולחגי ויוני דניאלי שחוגגים ימי הולדת בסמיכות.

אנסה לא "להבריז" מהמפגש הבא.

 

וכן, אני מאמין גם בלי תמונות...

פורסם

שלום ידידי במפגש השפלה!!

שנה טובה ,שנת בריאות ובשורות טובות,שנמשיך בעשייה ברוכה, בהובי שאנו כה אוהבים!

שנה טובה מארה"ב.

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

×
×
  • תוכן חדש...