Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו HGT מול אלפא 147 2.0


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב מקסימלי 32000

חברים ההתלבטות קשה הרצתי חיפוש וקראתי הכל אבל עדיין לא ממש הצלחתי למצוא תשובה עדכנית.

שני הרכבים הנ"ל עולים בערך את אותה כמות הכסף.לקחתי את שניהן לנסיעות מבחן ואצלי האלפא עוררה איזה משהו.

שניהן טובות אבל האלפה היא כמה רמות מעל הפונטו שלא רעה בעצמה.

 

הדילמה העיקרית שלי היא לא הוצאות דלק ולא הוצאות ביטוח וכאלה , אני מאד מתלבט אם לקחת את האלפה בגלל הוצאות תחזוקה

אני חושש שאם הרכב יתקלל מתישהו (וזה כנראה יקרה) אני לא יוכל לעמוד בהוצאות התיקונים.

מישהו יודע להגיד לי בערך מה ההבדל בהוצאות השוטפות בין השניים ? (חלפים טיפולים וכו')

עוד טיפים ודעות יתקבלו בברכה.

 

נ.ב אולי יש מכוניות אחרות בקטגוריה ששוה להציץ עליהן. אני מחפש רכב שלא יסע על בסיס יומי.3 פעמים הלוך חזור מפתח תקווה לתל אביב + נסיעות מדי פעם בילויים חברים וכו. הרכב לא יהיה חרוש . מחפש משהו "ספורטיבי" דלק לא ממש מטריד אבל יהיה פקטור מסוים.

 

תודה אלכס.

  • אחראי פורום
פורסם

בתקציב הזה תיכנס רק 147 סלספיד וגם במחיר הזה הייתי חשדני במקומך.

עלות האחזקה של 147 שמורה היא יותר מהממוצע, תלוי כמובן גם כמה אתה נוסע אבל גם בנסועה נמוכה זה כך

בעיקר בגלל חלפים יקרים (אבל לא כולם), טיימינג יקר והצורך להחזיק מיכל שמן צמוד למילוי ליטר כל 1000 ק"מ בערך.

האמינות טובה ואם הרכב מתוחזק אפילו טובה מאוד.

יש שירשור בתחתית העמוד שמדבר על אותה השוואה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
בתקציב הזה תיכנס רק 147 סלספיד וגם במחיר הזה הייתי חשדני במקומך.

עלות האחזקה של 147 שמורה היא יותר מהממוצע, תלוי כמובן גם כמה אתה נוסע אבל גם בנסועה נמוכה זה כך

בעיקר בגלל חלפים יקרים (אבל לא כולם), טיימינג יקר והצורך להחזיק מיכל שמן צמוד למילוי ליטר כל 1000 ק"מ בערך.

האמינות טובה ואם הרכב מתוחזק אפילו טובה מאוד.

יש שירשור בתחתית העמוד שמדבר על אותה השוואה.

 

איתי.

קראתי את השרשור ואני עדיין באותה דילמה האם שווה להתפשר על חווית הנהיגה ולקחת משהו יותר נוח לתחזוקה או פשוט לקחת סיכון עם האלפא...

פורסם

עם אתה בוחר מהלב אז ברור שאלפא רומאו.

המכונית הזו מצוינת, יפייפיה ובאמת תעשה לך יופי על הצרכים.

בכלל, מבחינת נוחות וביצועים האלפא עונה טוב יותר על הדרישות מאשר ה- HGT.

אבל מנגד, ה- HGT עונה יופי על לכל הדרישות באופן חסכוני יותר וכלכלי יותר.

האלפא תהיה לך מאוד יקרה במוסך, בצריכת הדלק, בהוצאות בלאי וכדומה.

הפונטו יותר סחירה מהאלפא כך שמבחינה כלכלית אין ספק שהפונטו עדיפה.

אבל אם אתה לא בוחר מהכיס ומשתמש יותר בלב, כלומר, אם לא מפריע לך האמינות

של האלפא, ''יוקר המחייה'' שלה, הוצאות דלק, ביטוח, בלאי וכדומה, כמובן שהיא עדיפה.

שלומי.

פורסם

זה תלוי על מה אתה נופל.

 

באלפא :

תקלה בסלספיד עלולה להיות מאוד יקרה. (אלפים רבים של שקלים)

כמו כן, אם נקרעת לך רצועת הטיימינג ושפכת מנוע - אתה קבור. (גם כאן. סכום בן 5 ספרות, בקלות).

 

בפיאט אין לך סכנת סלספיד ולפי מיטב ידיעתי אין בעיה כרונית בטיימינג.

 

מנגד, אם הרכב מתוחזק כראוי ויש לך טיפת מזל. העלויות תהיינה די דומות והאלפא נותנת הרבה יותר.

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...