Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני מלטף את החתול שלי (שכבר חי איתנו 300 שנה) הוא פתאום מסתובב ונושך, ואז בדרך כלל הולך (כי גם אני הולך לי, נעלב). כמובן שהוא מתנהג כך עם כולם ועד היום לא הצלחתי לשמוע או לקרוא הסבר אחד רציני ומשכנע, מדוע הפסיכים האלה עושים זאת. אני מבין קצת בבעלי חיים ולא הבנתי: זוהי הצהרת בעלות? לא נעים לו פתאום? למותר לציין שמעולם לא הצקנו לו וכו'. ממה שהבנתי, כל או כמעט כול החתולים עושים זאת.

מדוע?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חתול יכול להיות רגע אחד חמוד ומתפנק ורגע לאחר מכן מניאק ונושך.

נסה לחשוב: אולי אתה מלטף אותו בצורה שבהתחלה נעימה לו ואחרי זמן מסויים נמאס לו ולמרות זאת אתה ממשיך?

בכל אופן, להתקוטט עם חתול זה מוי כיף :twisted:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שמתי לב שהם עושים את זה כשנוגעים להם באזור מסויים בגב, לכיוון הזנב בעיקר.

אולי הם מפחדים מהטרדה מינית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

פעם חיפשתי תשובה ובקצרה התשובה היא: ככה.

כנראה שבשלב מסויים העונג הופך להיות מטרד. כמו ליטוף שהופך לדגדוג מטריד ו/או שנוגעים באזור רגיש.

 

אבל מי ששם לב רואה שיש סימנים מוקדמים של עצבנות (נענוע זנב ואוזניים ומתח בשרירי הגוף).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש לי תשובה מצויינת בשבילך:



 

http://theoatmeal.com/comics/kitty_pet

 

http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חתול אימתני כמה שלא יהיה (יש לחבר חתול במשקל 11 קילו) לא נושך חזק

גם עם שיניים מחודדות זה עדיין לא מביא לחדירה דרך העור

הפציעות מתרחשות שניבהלים ומושכים את היד ובעקבות זה גם נחתכים ואפילו החתול מגביר את הנשיכה

 

לא נתקלתי עדיין באדם עם 2-4 חורים על גופו מחתול, תמיד הפציעה היא בצורת שריטה

אז יש להתרגל ולהרגיל את הנוכחים שלא ימשכו את האיבר הננשך

 

למי שנתקל בחתול שיעשה ניסוי: הכנס ידך לפיו ועצבן אותו עם היד השניה וכשהו נושך, לא למשוך/להגיב ותיווכחו שאין לכם חורים ביד

זה יותר קל לביצוע מאשר להבין את מחשבת החתול

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

דווקא החתול שלי נושך ממש יפה,שתי חורים ביד מובטחים.:lol:

גם אצלי אותו סיפור,לפעמים סתם נושך חלש בתור משחק ואחרי שנייה נותן ביס שמקנה לו מכה בראש בשביל להבהיר לו מי הבוס!:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מחשבה של חתול בזמן ליטוף:

 

גררר, נחמד, נעים, כיף, אני מגרגר, כיף לי, נעים, טוב, נחמד, אוקיי חלאס, נעים, אוקיי חלאס, נעים, נעים, נחמד, נעים, נחמד, כיף,

WTF GET OFF OF ME YOU F;ING BASTERD.

 

מניסיון של 5 חתולים (בו זמנית).

 

שמנזר, LOL... כל כך נכון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חורים ביד? זה תלוי בחתול. הקודם שלי היה מסוגל להקיז דם בקלות,

הנוכחית לא גורמת לדימומים. בשני המקרים זה בלי רפלקס של משיכה,

שיגרום בוודאות ליותר נזק...

 

תמיד יש סימנים מקדימים, אגב, בלי יוצא מן הכלל,

צריך פשוט לשים לב אליהם ולהסיט את תשומת לבו של החתול

למשהו אחר, בתזמון הנכון (קצת כמו ילדים).

 

מזל ששלי לא תוקפנית מדי, כי אין לה שום הבנה של הקונספט "עונש" או "הרתעה" -

תן לה זפטה על הראש והיא תגרגר. :shock:

החתול הקודם, לעומת זאת, הפגין ייסורי מצפון (אי אפשר היה לפספס שהוא עשה משהו "אסור", זה די מצחיק.)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
חתול אימתני כמה שלא יהיה (יש לחבר חתול במשקל 11 קילו) לא נושך חזק

גם עם שיניים מחודדות זה עדיין לא מביא לחדירה דרך העור

 

בוי, אתה טועה...

 

אמנם הנשיכה היא הנשק המשני של החתול לעומת שימוש בטפרים (קדמי+אחורי), אבל חתול מבועת יכול לחורר לך יפה את היד ואף לגרום צלקות נאות, ואני עדות לכך.

 

הנשק העיקרי של החתול, לפחות כלפי בני אדם או יריב גדול, הוא הצמדות ו"חיבוק" עם רגליו הקדמיות ואז טחינה עם הטפרים ברגליו האחוריות, שאם הן חדות יכולות לגרום לנזק רציני ברמה של עשרות תפרים.

 

ידכ זה נרכש בהרבה דם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
בוי, אתה טועה...

 

אמנם הנשיכה היא הנשק המשני של החתול לעומת שימוש בטפרים (קדמי+אחורי), אבל חתול מבועת יכול לחורר לך יפה את היד ואף לגרום צלקות נאות, ואני עדות לכך.

 

הנשק העיקרי של החתול, לפחות כלפי בני אדם או יריב גדול, הוא הצמדות ו"חיבוק" עם רגליו הקדמיות ואז טחינה עם הטפרים ברגליו האחוריות, שאם הן חדות יכולות לגרום לנזק רציני ברמה של עשרות תפרים.

 

ידכ זה נרכש בהרבה דם.

 

מאיפה את יודע דברים כאלה ? עינית חתול במרתף עד שהוא השתחרר וחיפש נקמה ?

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

חתול, אף על פי הגודל הצנוע שלו, הוא מכונת הרג אכזרית וחסרת רחמים.

 

זה שהוא עדיין לא הוציא לך את העיניים בשנתך ולא שתה את המיץ שלהם, זה רק כי הוא תלוי בך מבחינה לוגיסטית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...