Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

במהלך נסיעה במהירות 30 קמ"ש האוטו נכבה

במוסך אמרו כי מדובר ברצועת טיימינג שנקרעה בנסיעה ורק לאחר הרכבת רצועה חדשה נדע האם ישנו נזק למנוע

א. האם לא ניתן לדעת זאת לפני הרכבת הרצועה?

ב. האם ישנו סיכוי שלא נגרם נזק למנוע/ראש מנוע?

ג. מה המחיר של שיפוץ ראש מנע אם וכאשר ?

פורסם

איני מומחה, אבל יש מנועים שיש מפגש שסתומים-בוכנה (ונזק) ויש שלא.

המתן לתשובה של מי שמכיר במדוייק את סוג המנוע ברכבך (רצוי שתציין נפח וקוד מנוע).

alfa 156 2.5.

פורסם

אם יש נזק לשסתומים, אז אל תתקן פשוט תקנה מנוע מפירוק.

 

סביר להניח שגם הבוכנות קיבלו מכה, פה בארץ הסיכוי שתקבל מנוע משופץ תקין לאחר טראומה כזאת הוא אפסי!

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

שלום

כחודש אני מנסה למכור את הרכב

הוא נסחר סביב 10000-12000 ש"ח

ההתלבטות שלי האם למכור לחלפים ב3000-4000 ש"ח

או לתקן מנוע/לקנות מנוע חדש + רצועת טיימינג ולאחר מכן לנסות למכור את האוטו ?

פורסם

שאלה היא מה האפשרויות הכספיות שלך.



אם יש לך את הכסף לרכב חדש או קרוב לזה אז אל תתאמץ. תמכור אותו לגרוטאות הרי אם תיקון הראש יעלה 5-6 ותמכור את הרכב ב 11-12 ישארו לך ביד 5-6 זה כבר לא כזה משנה בקניית מכונית חדשה.

אם אין לך את הכסף ואתה חושב על מכונית משומשת אחרת אז השאלה היא מה מצב הרכב בכללי

אם הרכב היה במצב טוב לפני התקלה וגם המנוע היה במצב טוב הייתי משקיע עד 5000 ש"ח בשיפוץ הראש וחוזר להשתמש ברכב ומתי שימכר ימכר.

אם גם ככה הרכב היה במצב לא מוצלח לא הייתי מתאמץ ושולח אותו לגרוטאות

פורסם

הכסף לאוטו חדש אין לי אבל לרכב ב30-40 יש לי

נראה לי שאם ההבדל הוא 2000-3000 ש"ח לא שווה את כל המאמץ אקבל בפירוק את ה-4000 ש"ח

מדהים שהרכב נמכר סביב ה12 אלף ביחס לנוחות שמציע

תודה בכל מקרה

×
×
  • תוכן חדש...