Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני שוקל רכישת סיאט איביזה חדשה מהחברה במהלך מרתון המכירות של סיאט והבחנתי שקיימים 2 סוגי מנועים המוצעים באותו מחיר בדיוק:

 

1. מנוע 1.6 - אוט' DSG שבעה הילוכים, 105 כ"ס, תאוצה 0-100 של 10.1 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 5.8.

 

2. מנוע TSI 1.2 - אוט' DSG שבעה הילוכים, 105 כ"ס, תאוצה 0-100 של 9.7 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 5.3.

 

איזה מנוע עדיף לבחור? האם 1.6 לא אמור להיות חזק יותר?

 

תודה רבה,

רון

פורסם

מנוע ה-1.2 עדיף בהרבה על ה-1.6 הוא מודרני יותר וחסכוני יותר ולא פחות חזק (אם לא יותר) מה-1.6.

 

חד משמעתי העדף את ה-1.2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מנוע ה-1.2 עדיף בהרבה על ה-1.6 הוא מודרני יותר וחסכוני יותר ולא פחות חזק (אם לא יותר) מה-1.6.

 

חד משמעתי העדף את ה-1.2

 

מסכים ב100%

מנוע ה1.2 TSI מתקדם יותר, צורך פחות דלק, וללא ספק חזק יותר.

מנוע ה1.6 שמוצע באיביזה וגם בגולף, הוא מנוע מיושן מאוד אשר זולל יותר דלק ובעל ביצועים פחות טובים

שילוב הDSG עם מנוע ה1.2 מצויין!

פורסם

אין שום ספק שהTSI טוב בהרבה גם בביצועים

ואני גם מעוניין לקנות אוטו ועכשיו שינית לי חוט המחשבה מפולו

מה העלות של האיביזות המדוברות?

עכשיו:הונדה סיוויק 03'

עוד חודש: פולו 3 דלתות ידנית מהחברה

פורסם

חברה , החיים הם לא שחור - לבן.

 

כל מה שנאמר על יתרונות מנוע TSI 1200 נכונים , אבל יש למנוע גם חסרונות ,שהם היתרונות של מנוע ה - 1600.

 

1. מנוע בטכנולוגיות TSI רגיש מאוד לאיכות הדלק , ובהנתן תדלוק בדלק ירוד המנוע עלול לזייף ואף לכבות. מנוע ה 1.6

 

הרבה יותר עמיד וסלחני לאיכות הדלק.

 

2. מנוע ה1200 כולל מערכת טורבו ולכן הוא רגיש יותר לשימוש רשלני , לשימוש בשמן שאינו משובח ורענן ולאחזקה שאינה מיטבית.

 

מנוע ה - 1600 הוא סוס עבודה אמין ומוכח מאוד.

 

3. עלויות תיקון בהתרחש כשל ( לאחר תום שנתיים של אחריות) יהיו יקרות בהרבה במנוע TSI.

 

אמנם אני מהמר אבל באחזקה ארוכת שנים עדיף ללכת על 1600 . ניתן לעשות עליו 300-400 אלף ק"מ ללא בעיות. במנועי TSI

 

כנראה יחליפו כמה פעמים טורבו ושאר רכיבים יקרים בנסועה כזו...

 

מי שמפקפק שיגלגל TSI RELIABILITY PROBLEMS.

פורסם
חברה , החיים הם לא שחור - לבן.

 

כל מה שנאמר על יתרונות מנוע TSI 1200 נכונים , אבל יש למנוע גם חסרונות ,שהם היתרונות של מנוע ה - 1600.

 

1. מנוע בטכנולוגיות TSI רגיש מאוד לאיכות הדלק , ובהנתן תדלוק בדלק ירוד המנוע עלול לזייף ואף לכבות. מנוע ה 1.6

 

הרבה יותר עמיד וסלחני לאיכות הדלק.

 

2. מנוע ה1200 כולל מערכת טורבו ולכן הוא רגיש יותר לשימוש רשלני , לשימוש בשמן שאינו משובח ורענן ולאחזקה שאינה מיטבית.

 

מנוע ה - 1600 הוא סוס עבודה אמין ומוכח מאוד.

 

3. עלויות תיקון בהתרחש כשל ( לאחר תום שנתיים של אחריות) יהיו יקרות בהרבה במנוע TSI.

 

אמנם אני מהמר אבל באחזקה ארוכת שנים עדיף ללכת על 1600 . ניתן לעשות עליו 300-400 אלף ק"מ ללא בעיות. במנועי TSI

 

כנראה יחליפו כמה פעמים טורבו ושאר רכיבים יקרים בנסועה כזו...

 

מי שמפקפק שיגלגל TSI RELIABILITY PROBLEMS.

 

אני כבר שלוש שנים עם הTSI 1400 160 כ"ס של הקונצרן, לא ניתקלתי בבעיות כלל, הרכב מטופל במוסך מורשה, כל עוד מטפלים במנוע בצורה נכונה ולא חפרית ו"חסכונית" הכל בסדר!

פורסם

אין בכלל ספק שה- 1.2 עדיף משמעותית.

זה כמו להשוות בין מלכת היופי לבחורה הכי מכוערת.

ה- TSI מתקדם טכנולוגית, חסכוני יותר ובעל ביצועים טובים משמעותית מה- 1.6 המיושן.

×
×
  • תוכן חדש...