Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מזל טוב לי, הודעה ראשונה בפורום :-P

 

שאלה לי אליכם : עשיתי טיפול של שנתיים היום על שברולט קרוז.

בנוסף לטיפול, המוסכניק (מורשה) אמר לי שצריך להחליך רפידות בלמים קדמיות. אחוריות בסדר.

 

יש לי 2 שאלות :

1. האוטו עבר 38500 ק"מ. האם זה נשמע לכם הגיוני?

2. העלות היא 800 ש"ח (כולל עבודה). האם המחיר סביר?

 

תודה מראש,

דניאל.

פורסם

רפידות קדמיות ב40K זה בסדר. חלקים קוריאנים.

 

800 שקל רק לרפידות זה לא בסדר.

 

זה טיפול של כמה דקות (בהנחה שיש שם פטנט של שברולט), הרפידות עצמם לא עוברות את ה250 אם אני לא טועה מקורי. (אם הוא שם לך קוריאני שתיים ביחד מגיעות ל150 +-)

 

כרגיל מורשה שקונס את הצורה.

 

כל מוסך רגיל עושה רפידות, ויתן לך מחיר זול יותר, פחות מ500 אם אני לא טועה.

 

מוסך מדרכה יעשה לך גם בפחות מ300.

פורסם

38K זה מאוד יפה לרפידות!

 

תחליפיות יעלו משהו כמו 200 ש"ח מקורי יורת לכיוון ה400 לדעתי.

 

בכל אופן אם הצלחות מקוריות, מומלץ להמשיך עם רפידות מקוריות, מכיוון שהצלחת קיבלה כבר את הפרופיל של הרפידה המקורית. תחליפית יהיו שונות בכמה מ"מ מהגודל המקורי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
38K זה מאוד יפה לרפידות!

 

תחליפיות יעלו משהו כמו 200 ש"ח מקורי יורת לכיוון ה400 לדעתי.

 

בכל אופן אם הצלחות מקוריות, מומלץ להמשיך עם רפידות מקוריות, מכיוון שהצלחת קיבלה כבר את הפרופיל של הרפידה המקורית. תחליפית יהיו שונות בכמה מ"מ מהגודל המקורי.

 

צודק. מחירים נכונים, והמלצה נכונה.

 

אני בקוואליר עם תחליפיות בחצי מחיר, אבל גם הצלחות לא מקוריות כבר.

 

התחליפיות (סוג טוב שהמוסך מתעסק איתו) נותנות עבודה טובה! (מזמן לא ננעלו לי הגלגלים, אין לי ABS, ויצא לי לבלום במהירות.)

×
×
  • תוכן חדש...