Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי ליאנה GLS+CD 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,אני חדש בפורום ואם אשכול זה לא קשור לפה אני אשמח אם תעבירו אותו למקום אז ככה אבא שלי קנה אותו האוטו עדיין על סף סיכום הוא שנת 2008 מחברת באדגט אבל זה לא מה שחשוב הם הביאו לנו טופס ובו רשום דברים שהם צריכים לתקן אז אני ואבא שלי רוצים לדעת לומרות שהם מתקנים תבעיות האם שווה לקנות תרכב בכל זאת האוטו נראה ממש טוב:

חוץ מזה ביום ראשון נקח תטופס הזה למוסך להראות למוסכניק והוא יגיד אם זה טוב ושווה לקנות

mzwyqkrtwhmr.png

שתיהיה שבת שלום לכולם ותזהרו בכבישים!

פורסם

"נראה ממש טוב" ?

תקרא טוב טוב מה שכתוב על המרכב, סימנים ברורים לתאונה קשה בצד שמאל של הרכב + פגיעת שלדה כבונוס.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תגיד לי, אין מספיק רכבי ליסינג לשעבר בעשרות החברות שיש בארץ שהם נטולי פגיעת שילדה (ושהם לא סוזוקי ליאנה) שתוכל לקנות?

מה נדבקת אליו? מזה מתקנים כל דבר?

מנוע אפשר לתקן, גיר אפשר לתקן, שלדה שנפגעה (תחשוב רגע איזה תאונה יכלה להיות לאוטו שגרמה להחלפה של שתי דלתות וכנף, והלחמות, מתיחות ומילויים בכל הצד השמאלי) אי אפשר להחזיר לקדמותה!!

אם הרכב התחיל את דרכו עם רמת בטיחות כזאת:

http://www.youtube.com/watch?v=MUZIG2Jw0w8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

OVERALL EVALUATION: Poor

Driver — Measures taken from the dummy indicate that serious skull fracture and/or brain injuries plus a fracture of the pelvis would be likely in a crash of this severity. Rib fractures and/or internal organ injuries also would be possible.

 

כמה חוזק מבני אתה חושב נשאר שם אחרי תיקון של כל הצד השמאלי?

 

למה שבכלל תרצה לנהוג במלכודת מוות כזאת ?!

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מעבר לתאונה,הטופס עצמו ניראה יותר מידי נקי,אופיני לטופס בדיקה שהחברות נותנות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אבל הם מתקנים את זה

הם מתקנים את כל צד שמאל מחליפים דלתות וכל דבר שנפגע

 

השאלה למה רוצה רכב שהוחלפו בו כאלה דברים?

יכול להיות שעכשיו אין אטימות ב100% אולי בגשם חזק תהיה חדירת מים,רעשי רוח מוגברים,וגם כשתרצה למכור,לדעתי זאת תהיה בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני סקרן מה יהיה כתוב בדיקה על חשבונך ולא על חשבון המוכר. רק חבל על ה-500 ש"ח שלך. לא חסרות מכוניות במצב יותר טוב, אפילו ליאנות.

עבור הלאה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עכשיו חבר של אבא שלי שהוא מבין במכוניות גם אמר שהאוטו במצב די טוב אבל הקטע הוא שלא תיקנו תחלקים שנדפקו החליפו אותם בחדשים לגמרי וגם חוץ מזה במקרה הכי גרוע יש אחריות לשנה על הרכב שזה אומר שאם הרכב נדפק הם חייבים להביא לנו אוטו חדש

פורסם

הוכחה קיימת שלכל סיר יש מכסה, גם אם הסיר עבר תאונה מאסיבית בכל צידו השמאלי :roll:

 

אתה לא באמת מחפש ייעוץ, רק חיזוק חיובי. אבל מה זה משנה בכל מקרה - ההחלטה לא בידיך אלא בידי אביך שמקשיב ל"חבר שמבין במכוניות" (:roll:) וחושב שפגיעה כזאת מאסיבית זה "מצב די טוב".

 

"וגם חוץ מזה במקרה הכי גרוע יש אחריות לשנה על הרכב שזה אומר שאם הרכב נדפק הם חייבים להביא לנו אוטו חדש"

ככה אתה מפרש את כתב האחריות של באדג'ט? תקלה ברכב אז תקבלו חדש?

 

>>http://budget.co.il/vehicle_sell_details.asp?l=1

>"אחריות לרכב תקבלו לשנה או 15,000 ק"מ (לקודם מבניהם) על בלוק המנוע ולתיבת ההילוכים."

 

אחריות על הנהג, שהחליט מכל עשרות אלפי הרכבים שמוצעים בארץ ב50K לקנות דווקא את זה - אין.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הרכב במצב זוועה!

כולו מעוף והצד השמאלי שלו ספג מכה קשה מאוד...

גם אם האוטו כיום נמכר לך במחיר מציאה כשתרצה למכור אותו יהיה לך מאוד מאוד קשה לעשות את זה כי אף אחד לא רוצה מכונית כל כך דפוקה!

יש הרבה חלופות טובות וגם הרבה סוזוקי ליאנה אחרות ולא שווה להסתבך עם זה!

והאחריות קיימת אבל אני לא בטוח שהיא תוכל לעזור לך כל כך!

 

בקיצור אל תקנו את האוטו הזה אני לא יודע מי זה חבר של אבא שלך אבל האוטו במצב זוועה והוא כנראה לא מבין את זה!!:evil:

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
עכשיו חבר של אבא שלי שהוא מבין במכוניות גם אמר שהאוטו במצב די טוב אבל הקטע הוא שלא תיקנו תחלקים שנדפקו החליפו אותם בחדשים לגמרי וגם חוץ מזה במקרה הכי גרוע יש אחריות לשנה על הרכב שזה אומר שאם הרכב נדפק הם חייבים להביא לנו אוטו חדש

החליפו לחדשים כי הייתה כזאת מכה שלא יכלו לתקן את הקיים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הדלתות והכנפיים אינן הבעיה. הבעיה היא שיש מתיחה בעמודים והלחמות לא מקוריות בקורות, וזה כבר מחשיד לעיוות וחולשה של השלדה. לכן - שמור מרחק מהרכב, וזכור את מספרו כדי להתרחק ממנו גם כשאתה לידו בכביש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...