Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

1986 ACCORD HATCHBACK DX 2.0L SOHC - שיפוץ


ADRIANFARINA
שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הקדמה קצרה ,

לפני כשנה (וואי וואי .. אוטוטו טסט..) החלטתי שאני רוצה לשפץ רכב משנות השמונים .

חיפשתי רכב שעיצובו יהיה אופייני לתקופה זו , רכב שלא יהיו כמותו בארץ ואם כן , אז רק יחידות בודדות .. הדבר הוביל אותי לחפש רכב ביבוא אישי .

אחרי כל מיני רכבים שראיתי נלכדתי דווקא בקסמו של הרכב שתראו בשירשור הזה(מעדיף להתייחס אליו בלשון זכר ולא נקבה.. לכן רכב ולא מכונית).

לא התמקדתי בחיפושים אחר רכב עם ביצועים מרשימים , לכן לא תראו כאן מנוע מהפכני עם שמונה צילנדרים , שבעה קמשפטים , שישה טורבואים , חמישה כפתורי כח , ארבעה וינקרים קדמיים , שלושה כנפוני הצמדה ,שני מצבי ספורט ומושב בודד מקדימה.

 

אז הנה מתחיל השיפוץ הצנוע והצלת הרכב המיוחד הזה (בארץ) שכנראה שאם לא הייתי מצילו היה מגיע לסין בתור אורז עשוי פח.

 

*ולכל השואלים , מסרתי תמורתו אסקורט מודל 96 יד שנייה עם 115000 ק"מ שהסתובבה במשפחה.. להלן "ראש בראש" .

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

באותו לילה שהלכתי לראות אותו הוא נראה ככה .. (זה הזמן לתפילות "אל מלא רחמים" או אמרות "השם ירחם").

האוטו היה מצועצע עם כל מיני "תוספות מוסיפות כח בגבוהות" .

 

orig_489E8AE7BE3740108DBD5CC1346A27F7.JPG

 

orig_BAF47E36EFDA4D70AF6102685324EEAD.JPG

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול ראשון של הרכב , כדי לוודא שהוא עם נוזלים טריים ומצילי חיים. כולל ניקוי.

orig_FE4EC7966C40436EB7857AB7DFD16E34.JPG

 

orig_A88D5E989FDF4C709B08139691E5393E.JPG

 

orig_8B51BC823C2748D79BA59A8153887357.JPG

 

עקירת ה"תוספות"

orig_3F886B286494456A90FD07FAF1B2594A.JPG

 

החלפתי ג'נטים לג'אנטים שהם יותר רלוונטיים לאייטיז.. המקוריים של האוטו היו 13 אינץ' , אני קניתי את הרכב עם 14 והחלפתי ל15. הרכבתי רביעיית צמיגים 205.55.15 , זו המידה הכי מעניינת שהצלחתי להרכיב וגם לרשום ברשיון רכב.

 

orig_DE4A6BB1D33441B1BD96A5AD4A48928D.JPG

 

החלפת אטם מכסה שסתומים שנזל

 

orig_258156A485D14FC1B0BF55EFDFD54D44.JPG

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקורד נסע על הכיף-כיפאק במשך כחודש (הוא לא נועד להיות הרכב המשפחתי כי יש לנו רכב אחר וביום יום אני מתנייד על אופנועים , לכן הרכב נוסע ממש מעט) , בחזרה מנסיעה לצפון למטרת רכישת זוג כסאות לאקורד , על כביש שש הרגשתי ירידה חזקה בכח , עצרתי בתחנת דלק והרכב כבה. בדיקות העלו שיש ניצוץ ושיש דלק בכל הצילינדרים אבל שאחד מהם לא תקין.

הנעתי אותו והגעתי הביתה על שלושה צילנדרים .

אחרי כשבועיים החלטתי לעבוד עליו והורדתי ראש מנוע , האטם היה פרוץ ואחד הצילנדרים היה מוצף מים.

הצפתי את הצילנדרים בשמן כדי לבדוק מה מצב הרינגים והצילינדרים

norm_0C2C0C1AE4194167A5FEBB7D2D51201E.JPG

 

ופה בעצם מתחיל השיפוץ הרציני .

התחלתי להזמין חלקים לאקורד מארהב כי בארץ אין כלום לדגם הזה , אבל כלום .

הזמנתי חלקים לשיפוץ המנוע , אוברול קומפלט .

הזמנתי קיט קרבורטור חדש של וובר .

הזמנתי המון חלקי מתלים , כולל בולמים, בושינגים , נאבות , מיסבים , זרועות ,משולשים, ציריות בוקסות פוליאוריטאן לכל הרכב... הכל חדש .

הזמנתי המון חלקי פנים וקוסמטיקה (פה יש קצת בעייה , כי דגם ההאצ'בק הוא נדיר יחסית).

כמו כן , הוזמן קיט קפיצי הנמכה מתכוונן ... כן.. כי זה מגניב.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוכר מה כתבתי לך, כשקנית את האוטו ?( יד 18 :lol:) ?

 

מאוד מחזיק ומעריך, שיהיה בהצלחה.

 

אגב, הדגם שלך הוא קופה, לא האצ'בק.

 

היה גם דגם האצ'בק להונדה אקורד בשנים האלו (נקרא AERO DECK). ראה תמונה.

 

אפילו הייתה אחת כזאת בארץ, בצבע בורדו.

1.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו ...שלא.

הדגם שלי זה האצ'בק (שלוש דלתות) יש גם דגם שתי דלתות (קופה) יש דגם סדן (ארבע דלתות) ובלי קשר לאקורד יש את הארו-דק , שהיא בכלל לא אקורד ... אבל בהחלט רכב מגניב.

אם אתה מעוניין בהוכחות , אני יכול להראות לך רשיונות רכב , יכול להראות ספר רכב ויכול להראות לך את הרכב :wink:

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה הקיט של WEBBER

orig_6B8F993061FB4AACB79CF0553F2E594D.JPG

 

orig_07C8C87FDC9D42768FEEA7D4A374C748.JPG

 

orig_249B736EEB36454782295F1A7E1662FA.JPG

 

orig_FCA4EFF9D3C74905A2439FE3CF473F62.JPG

 

orig_DDD48BF8839E4800BB17533504429752.JPG

 

ובלי קשר , לפני שהלך מנוע עוד הספקתי להתקין פילטר פתוח של K&N

orig_988E7C09C5BD4C13926A6B948A9687CB.JPG

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא צריך הוכחות, אני בהחלט סומך עליך. (את הרכב כמובן לא אתנגד לראות בהזדמנות)

 

אבל לפני כ 15 שנה ראיתי בנתניה את הדגם שבתמונה שצירפתי, והיה כתוב עליו ACCORD AERO DECK.

 

וגם החזית שלו נראית בדיוק כמו אצלך, אז למה הוא לא אקורד ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בספרי רכב הוא מופיע כדגם נפרד , כמו הסיביק.

הכל בו שונה , הוא אפילו טיפה יותר דומה במרכיבים לסיביק מאשר לאקורד.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה חלק ממרכיבי המתלים החדשים ..

orig_0C5708519A4442289E4D748581F3492D.JPG

norm_E83CCDE7C18841B2B70C19A69FBCA147.JPG

 

 

פנסים אחוריים שיהיו ספייר (טפו טפו טפו ) ומראות חשמליות מדגם מפואר יותר

orig_61A8E6A4E61841D2B031EFECB0B9ADA0.JPG

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סדר בבלגן, האירו-דק היתה גרסת סטיישן קופה, נמכרה בעיקר באירופה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאמיי, אתה חייב להמשיך בשרשור הזה!

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מאוד יפה!!

האם הוא זהה מכנית לאקורד שנמכר בארץ בתחילת שנות ה90?

 

ואם אני לא טועה הרכב הזה פורסם ביד 2 לפני שנתיים או שלוש במחיר דיי גובהה! (לא זוכר כמה אבל אני זוכר שהוא היה גבוה אבל הרבה יותר גבוה מחיר ממחיר של אסקורט 96)

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...