Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ביקרתי במספר פנצ'ריות וקניתי צמיגים וג'אנטים חדשים.

על הדרך יצא לי להיתקל באומי הנעילה הנמכרים בפנצ'ריות - אחד היה זרוק על הרצפה מעוות לאחר חילוץ כואב, והשני היה בעיצומו של תהליך חילוץ לאחר ש"התעגל" ואיבד את צורתו. :?

 

בקיצור, 2 דברים מעניינים אותי:

איכות - מחפש אומים שלא יתעגלו יום אחד וישאירו אותי בבעיה.

מקוריות - שיהיו אומים שלא נפוצים כמו הנמכרים בפצ'ריות ולכל גנב של שקל יש את הבוקסה שפותחת אותם.

 

אין לי בעיה (ואפילו מעדיף) להזמין מאיביי וכו', שם אפשר בהרבה יותר קלות למצוא משהו מקורי, אך שם גם יש לא מעט זבל.

 

 

אשמח להמלצות.

 

אבירן.

פורסם

האמת,שזה יותר לשקט הנפשי שלך.לרוב הגנבים יש את האפשרות לפתוח את רוב הסוגים בלי מאמץ יתר.הכול עניין של טכניקה

וניסיון,אני ראיתי את שכן שלי,שהוא בעל פנצריה.פותח מגון רכב של אומי נעילה.בלי הכלי היעודי.

 

השאלה היא:

כמה השקט הנפשי שלך שווה?

 

שלי 70 ש"ח 8)

פורסם

הMCGARD יקר, אבל 50 דולר אני מוכן עוד להשקיע בשביל מוצר איכותי.

הבעיה היא שיש שם המון ולא כל כך הבנתי את ההבדלים. מישהו יכול להסביר/לתת לינק ספציפי יותר?

 

 

בנוסף, גיליתי שבג'אנט החדש שלי החורים לברגים דיי צרים ומפתח הגלגלים משפשף ויוצר שם שריטות. אני מעוניין לקנות ברגים עם ראש ארוך (שיבלטו מהגלגל) ויאפשרו פתיחה בלי להכניס את מפתח הגלגלים לתוך השקע בג'אנט. יש המלצות למשהו איכותי?

פורסם
הMCGARD יקר, אבל 50 דולר אני מוכן עוד להשקיע בשביל מוצר איכותי.

הבעיה היא שיש שם המון ולא כל כך הבנתי את ההבדלים. מישהו יכול להסביר/לתת לינק ספציפי יותר?

 

 

בנוסף, גיליתי שבג'אנט החדש שלי החורים לברגים דיי צרים ומפתח הגלגלים משפשף ויוצר שם שריטות. אני מעוניין לקנות ברגים עם ראש ארוך (שיבלטו מהגלגל) ויאפשרו פתיחה בלי להכניס את מפתח הגלגלים לתוך השקע בג'אנט. יש המלצות למשהו איכותי?

שלא תעז!!!

קנה מפתח גלגלים במידה קטנה יותר!!!

×
×
  • תוכן חדש...