Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי נאה במיוחד? איזה דגם זה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שילוב של BMW סדרה 1 עם פרונט שמזכיר שילוב של הסאנטפה ואודי Q5.

מעניין כמה הוא מרווח

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מישהו יודע פרטים לגביי התמחור בארץ? לא מצאתי שום איזכור ברשת.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אין עדיין תמחור רשמי. אמור להתפרסם בימים הקרובים.

 

המנוע, כמו שכתבו, 1.6 אטמוספרי GDi עם 140 כ"ס. תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DCT בשפת היונדאי), שליטה ידנית על ההילוכים ממנופים מאחורי ההגה ומידית ההילוכים. יש שם גם מערכת שמע עם מסך מגע ושליטה מההגה, דוושות אלומניום אל-לה-ספורט, אנטנת כריש על הגג ומושבים ספורטיביים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אחרי בדיקה בגוגל על הרכב, אני יכול להוסיף עוד משהו.

מאחורה ישנה גירסא של וולוו המזכירה אותה. דבר שני לא התרשמתי מהפנים. עיצוב זול ולא מרשים במיוחד.

יונדאי הראו שהם יודעים לתת עיצוב גיאומטרי ספורטיבי וצעיר. למה הם לא יודעים ליישם את זה גם בקוק-פיט

פורסם

תהיה קטנה לגבי הרכב עצמו וללא קשר לשיווק בישראל, איך הם ימכרו אותו באנגליה ואוסטרליה? האם מבנה הדלתות יהיה הפוך??

בנוגע לשיווק, במציאות הנוכחית בשוק הרכב הישראלי נראה לי שלצד גירסאות חזקות ומאובזרות שווה להביא גם כאלה פשוטות עם יחידת כוח קטנות יותר וגם תיבות הילוכים ידניות, במחיר הנכון הכל נמכר.

פורסם
בתור אחד שנסע ברכב אוכל לעזור:

המנוע הוא 1.6 עם 138 כוחות סוס אשר מורגשים בהחלט! המנוע מספק כח כמעט לאורך כל עקומת הסלד, הGDI הזה מעולה ושלא נדבר על 20 ק"מ לליטר!

היגוי חד ומגיב אם כי ההגה קל לסיבוב ומרגיש מרוחק מהנהג.

הרכב מושך מבטים בכל רמזור צילמו או בירכו אותי על הרכב..מה שיונדאי יכולה לעשות :)

ללא ספק בתמחור אגרסיבי הרכב יחטף.

 

לא נהגתי, אבל אני קצת מפקפק בנתון של 20ק"מ/ליטר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא נהגתי, אבל אני קצת מפקפק בנתון של 20ק"מ/ליטר.

 

אני מניח שאתה יודע שהנתון הוא בתנאי מעבדה, עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים ושישה הילוכים, הנתון הגיוני.

כמובן שאני משער שבנסיעה רגועה יהיה אפשר להגיע ל- 1/16, ובנהיגה ספורטיבית נתון של 1/7.5 גם יכול להתקבל.

הבוז לך.

 

 

פורסם

ל- VTRACER,

לא הבנתי אם הלינק שהבאת הוא כדי לחזק את הסברה שלי, אבל הוא אכן מראה שאני צודק. 40MPG בכביש בין-עירוני זה לא כזה נדיר, משום שזה מדבר, בעצם, על 1:15 בינעירוני. ממש לא 1:20 בממוצע...

ללא קשר, אני עדיין חושב שהיא מאוד יפה מבחוץ (מבפנים זה זוועה).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ראיתי את הכתומה מסתובבת לה ברחובות ת"א - נאה להפליא. יהיה מעניין לנהוג בה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...