Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנה האחרונה אני נתקל בתופעה מוזרה ברכבי יונדאי אקסנט שנת 2005. כאשר הרכב חונה בשמש ובעצם מתחמם, הרכב לא מניע. הלכתי כבר למספר מוסכים ואף אחד לא פתר את הבעיה. התחלתי להיות אובד עצות התחלתי לחשוב על זה בעצמי, וכנראה שזה לא משהו שקשור למכניקה אלא כנראה למיגון,ולכן אני מעוניין להתייעץ האם מישהו נתקל בבעיה דומה? האם למישהו יש מושג לגבי פתרון הבעיה? אם אני אבטל את מערכת האזעקה\עלוקה\ משבת אחד מהללו האם הבעיה תפסיק?

 

מישהו?

 

תודה רבה!

פורסם

אם הרכב מניע חלק כשקר הוא גם אמור להניע חלק שחם כך שאני לא רואה כל קשר למערכת המיגון. מה שכן אתה יכול לנסות פשוט במצב שאתה יודע שהרכב אינו יניע בצע איפוס דרך ניתוק אחד מקוטבי המצבר והחזרתו לאחר כדקה ואז נסה להניע. אם הרכב מניע אני ישער שמדובר בחיישן בעייתי שלדעתי הרי הוא חיישן הטמפרטורה. מה גם שלא לשלול את האופציה להיתחבר לסורק תקלות.

:)
פורסם

היה לי מקרה דומה עם אקסנט 2005 צבאית (ליסינג).

לפי מיטב זכרוני - לאחר החלפת המצבר נפתרה הבעיה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בעת התקלה הסטרטר עובד? אם כן, זה גורם לי לחשוב שאחד הרכיבים האלקטרוניים מנסה את ערכו בטמפ' גבוהה, מה שגורם לרכב לא להניע. אחרת, ייתכן מצבר תקול/סטרטר תקול.

 

בשעת התקלה, נתק חיישנים בזה אחר זה ובדוק האם התקלה נפתרה. במידה וכן, החיישן פגום/צמת חוטים פגומה/מחשב ניהול מנוע תקול.

 

במידה ולא, צריך לרדת לשורש הבעיה, כדי לאתר איזו מערכת גורמת לה. ניצוץ קיים? דלק קיים?

 

בדוק אילו מערכות מנטרלות ההגנות ברכבך, והאם זה תואם לסוג התקלה שמצאת.

פורסם

תודה על התגובות!

 

vogivog עשיתי את זה כבר בעבר, ניתקתי את המצבר וזה אכן הניע. אז אם הבעיה היא בחיישן טמפרטורה החלפתו תפתור את הבעיה?

 

BigMa לעניות דעתי, החלפת המצבר לא תפתור את הבעיה הזאת, כי המצבר יחסית חדש. אם אתה בכל זאת ממליץ על זה אולי אעשה זאת בהסתמך על ניסיונך.

 

golf_sdi- הסטרטר אכן עובד, אבל זה כאילו נעצר ע"י משבת הנעה. ברכב קיימת אזעקה, משבת הנעה ומשבת משאבת דלק, בהתאם לדרישת הביטוח המטרידות...

 

תודה על התשובות, אם יש משהו נוסף אשמח לשמוע!

  • ספונסר פורום
פורסם
היה לי מקרה דומה עם אקסנט 2005 צבאית (ליסינג).

לפי מיטב זכרוני - לאחר החלפת המצבר נפתרה הבעיה.

 

איני מבין את התקלה רק לידיעה שבחום המצבר עובד טוב יותר ומספק זרם התנעה גבוה יותר

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

אין גם קשר לחיישן טמפ'.

 

טמפ' גבוהה בתא הנוסעים עלולה לשבש פעולת של ממסרים ומגעים לא תקינים ולגרום לתופעות שונות, כבר נתקלתי בממסר הצתה שהושפע מחום גבוה של תא הנוסעים והיה מתנתק בטמפ' של 50 מעלות פלוס ועד שהתקלה לא קרתה בפועל לא יכולתי לעולם לנחש מה הגורם.

 

האמת שמאוד קשה לעלות על התקלה כאלו ולכן אני ממליץ להשאיר את הרכב במוסך כאשר הוא חונה בשמש כמה שעות ואז יגשו להניע אותו, אם התופעה תתרחש, האיתור תקלה יהיה יחסית פשוט.

הייתי מציע להתמקד במערכות מיגון בתחילה.

פורסם

יש המלצה למוסך מסוים באיזור המרכז? אולי אני צריך מוסך שיש בו גם מערכות מיגון, יש המלצה? או חוו"ד נוספות לגבי התקלה אולי ישנו פתרון "קסם" שלא עליתי עליו עדיין...

×
×
  • תוכן חדש...