Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

אני מחפש מוסך אמין ומומלץ בפ"ת.

מוסך כללי למכונאות רכב. אם אפשר שמתמחה ברכבי סוזוקי.

האם יש למישהו המלצה על מוסך כזה בפ"ת?

עברתי על השרשור הדביק של המומלצים ולא נתקלתי שם במוסך בפ"ת. (יכול להיות שפיספסתי?)

 

 

ואם כבר אני פה אז אני יתייעץ אתכם לגבי הבעיה שלי:

הרכב נכבה באמצע הנסיעה.

מדובר בסוזוקי סוויפט מודל 93.

השבוע הוחלפה משאבת דלק.

חשבתי שזה יפתור את בעיית הכיבוי (כך גם לפי דבריו של המוסכניק)

הבעיה עדיין ממשיכה. הרכב נכבה במהלך הנסיעה ולא מתניע יותר. מתניע רק עם כבלים.

אחר שהתנעתי אותו עם כבלים ונסעתי איתו נסיעה קצרה האוטו שוב נכבה וכך חוזר חלילה.

מה החשד הראשוני בתקלה מסוג זה?

איפה להתחיל לחפש את הבעיה?

האם הסימנים מצביעים על מצבר גמור?

 

תודה מראש.

הרכב שלי: סוזוקי באלנו שנת 99 :|

השאיפה שלי: יונדאי I-35 :-o

פורסם

מוסכי ש.ר ברחוב חלוצת הפרדסנות 25 פתח תקוה. (מוסך כללי)

הטלפון שלו זה 039316494 ותבקש את שוקי.

יצא צדיק בתוכניתו של חיים הכט.!

תתקשר ביום ראשון.ביום שישי הוא לא עובד.!

בהצלחה.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם
מוסכי ש.ר ברחוב חלוצת הפרדסנות 25 פתח תקוה. (מוסך כללי)

הטלפון שלו זה 039316494 ותבקש את שוקי.

יצא צדיק בתוכניתו של חיים הכט.!

תתקשר ביום ראשון.ביום שישי הוא לא עובד.!

בהצלחה.!

 

תודה רבה על ההמלצה.

אני יגיע אליו ביום ראשון בתקווה שהרכב יניע ויצליח להגיע עד אליו :-D

הרכב שלי: סוזוקי באלנו שנת 99 :|

השאיפה שלי: יונדאי I-35 :-o

פורסם

מה זה באמצע הנסיעה?

הרכב נוסע כשאתה לוחץ על הגז ופתאום נכבה או כשאתה עומד ברמזור נגיד?

צריך לראות בשביל לקבל תמונת מצב יותר ברורה אבל לפי דעתי זה יכול לנבוע מכמה דברים

1. מערכת הזרקת הדלק סתומה.

2. מערכת הקירור של הרכב לא עובדת כמו שצריך. כלומר נזילה ברדיאטור וכדו'(מתי מילאת מים לאחרונה ברדיאטור?).

3. כמו שאמרת, אולי מצבר גמור. מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה?(אם אחרי שנתיים אז כדאי להחליף). אגב הדרך לבדוק זאת היא לראות איך אתה מניע את הרכב בבוקר. אם הרכב מגמגם בהנעה כנראה שהמצבר באמת גמור.

אני באתי להניע את הרכב אתמול ומערכת החשמל עבדה אך המצבר לא היה מספיק חזק להנעה כך שהנעתי עם כבלים. בסופו של דבר החלפתי למצבר הרבה יותר חזק.

 

בקשר למוסכים אמינים בפ"ת אני לא ממש מכיר, שמעתי על מכון הדרום ולא יותר מזה. אומנם אני זה לא דוגמא כי המוסך שאני עובד איתו אמין מאוד אבל גם לא זול כי הוא אחד מתוך שני מוסכים בארץ שיגעו לי ברכב אז מצטער שאין לי המלצות יותר טובות בקשר למוסכים.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
מה זה באמצע הנסיעה?

הרכב נוסע כשאתה לוחץ על הגז ופתאום נכבה או כשאתה עומד ברמזור נגיד?

צריך לראות בשביל לקבל תמונת מצב יותר ברורה אבל לפי דעתי זה יכול לנבוע מכמה דברים

1. מערכת הזרקת הדלק סתומה.

2. מערכת הקירור של הרכב לא עובדת כמו שצריך. כלומר נזילה ברדיאטור וכדו'(מתי מילאת מים לאחרונה ברדיאטור?).

3. כמו שאמרת, אולי מצבר גמור. מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה?(אם אחרי שנתיים אז כדאי להחליף). אגב הדרך לבדוק זאת היא לראות איך אתה מניע את הרכב בבוקר. אם הרכב מגמגם בהנעה כנראה שהמצבר באמת גמור.

אני באתי להניע את הרכב אתמול ומערכת החשמל עבדה אך המצבר לא היה מספיק חזק להנעה כך שהנעתי עם כבלים. בסופו של דבר החלפתי למצבר הרבה יותר חזק.

 

בקשר למוסכים אמינים בפ"ת אני לא ממש מכיר, שמעתי על מכון הדרום ולא יותר מזה. אומנם אני זה לא דוגמא כי המוסך שאני עובד איתו אמין מאוד אבל גם לא זול כי הוא אחד מתוך שני מוסכים בארץ שיגעו לי ברכב אז מצטער שאין לי המלצות יותר טובות בקשר למוסכים.

 

אני לוחץ על הגז, הרכב נוסע ופתאום נכבה. לא שאני עומד כמו ברמזור למשל.

אני יתחיל עם בדיקת המצבר ומשם אני יתקדם ויראה לאן נושבת הרוח ...

הרכב שלי: סוזוקי באלנו שנת 99 :|

השאיפה שלי: יונדאי I-35 :-o

×
×
  • תוכן חדש...