Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לרכוש בזמן הקרוב אוטו ואני לא מצליח להינעל כל כך.

ההתלבטות היא כזאת (סדר עדיפויות יורד)

1) פוקוס 2003 5 דלתות אוטומט, מנוע 2000.

2) פוקוס 2003 5 דלתות אוטומט, מנוע 1600.

2) לאנטיס 323 2002/03, אוטומט.

4)הונדה סיוויק 2001 מנוע 1600 אוטומט.

 

הדרישות שלי בסדר יורד:

1) צריכת דלק

2) כח של המנוע

3) אמינות, אחזקה זולה וזמינות חלפים.

 

אני דיי מתלבט בין הרכבים ואשמח לחוות דעת, בעיקר על ההפרשים בין נפחי המנוע של הפוקוס, בצריכת דלק, ועלויות.

 

המון תודה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מבחינת צריכת דלק סביר להניח שהסיויק תהיה העדיפה, אבל גם לא בהפרש עצום.

באיזה גרסת מנוע של הלאנטיס מדובר? יש 1.6, 1.8 ו-2 ליטר?

 

מבחינת אמינות לכל שלוש המכוניות יש מוניטין טוב ובגיל כזה צורת תחזוקת הרכב חשובה יותר מהכל.

 

עלויות טיפולים וחלפים, אין לי מידע קונקרטי, כולן מכוניות פופולריות אז סביל להניח שאין בעיה בזמינות חלפים וגם חלקים תחליפיים (לפוקוס 2.0 אולי יש חיסרון קל בנושא).

 

אבל מבחינת נחות, ביצועים, בטיחות, איבזור והנאה מנהיגה אין ספק שהפוקוס 2 ליטר לוקחת בגדול!

×
×
  • תוכן חדש...