Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

ברשותי גולף 98 יד שניה עם תאונת שאסי (מלפני 8 שנים), עם קילומטרז' 138,000, סה"כ האוטו במצב סביר

ראיתי שהמחירון של הרכב הוא 18,500 ש"ח, ברור שאני לא אבקש מחיר מחירון, אבל איך אני אני מחשב כמה כן אני יכול לקבל על הרכב?

אשמח לקבל עצות והכוונה

 

תודה מראש

פורסם

תסתכל כמה אנשים אחרים מבקשים על רכבים כאלו.

 

ותוריד סכום מסויים וככה תתחיל. אם אף אחד לא יתקשר - תוריד עוד.

בסוף תמצא את הסכום המתאים.

פורסם

http://pricelist.yad2.co.il/

תבחר את הדגם שברשותך ותעשה 'חפש', לאחר מכן תהיה לך אפשרות למטה להמשיך בשיקלול תאונות קילומטרג' וכו'. תנסה להתחיל מהמחיר שיהיה שם, אם לא יילך תנסה להוריד מחיר.

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

מכרתי לפני חודש הונדה סיוויק ידנית במצב טוב וללא תאונות.

לכאורה, רכב מבוקש מאד שאמור לקבל מחירון. אפילו מחירון פלוס.

בפועל-לא היה קל והורדתי את המחיר לקרשים.

 

המצב בשוק על הפנים.

השוק מוצף ברכבי ליסינג מיד ראשונה במחירי החול שמתחת לרצפה.

(מי כמוני יודע, קניתי אחד כזה:lol: )

 

לוי יצחק "מסייע" לך וחופר יותר עמוק את רצפת המחיר בכך שהמחירון שלו לא משקף את מחיר השוק.

(בוא נאמר שכשמכרתי עדיין הייתי מעל ה"מחירון" ההזוי שלו,אבל הרבה מתחת לזה של יד2).

 

סה"כ אין לי תלונות.

אם כל השוק יורד ביחס ישר, אז אתה מפסיד (קצת) במכירה , ומרוויח (הרבה) בקנייה.

סה"כ זה לטובה.

 

ככל שתקדים להפנים את זה, כך תתקדם מהר יותר לרכב החדש בעה"ית

מנסיוני- פרסם ביד2 ללא מחיר ותתחיל למשש את הדופק של השוק.

אל תבהל מאילו שטורקים מיד כששומעים את המחיר או את אלה שיגידו "אבל גיסי קנה השבוע אחת משנתון יותר צעיר באלפיים פחות מה שאתה מבקש".

קבע לעצמך תחתית שממנה אתה לא יורד ורד אליה בהדרגה, ולא בטלפון.

עוד טיפ-מי שרציני, יבוא לראות לפני שהוא מתחיל להתמקח.

 

וקח בפרופורציה את תחילת דברי- עדיין יש קונים.

לי אפילו היתה הפריבילגיה "לסנן קונים" שהציעו הצעה דומה ולבחור במישהו שנראה לי שיטפל טוב באוטו.

 

ועוד טיפ- תגיד את כל האמת על האוטו. קונה ישר ושקול יעריך זאת מאד וזה ישפיע על החלטתו לסגור דווקא איתך.

אני סיפרתי את האמת על כל שריטה וטיפול שהיו לרכב ב14 שנה האחרונות שלנו ביחד לכל מי שבא לראות אותו.

זה יוצר תדמית אמינה וגם מצפון נקי...

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

קודם כל מגיע לך כל הכבוד על זה שאתה לא מסתיר את העבר של הרכב.

 

אם הרכב מתוחזק בכלליות ברמה טובה והמכה בשלדה היא לא רצינית, הייתי ממליץ לך לנסות למכור בסביבות 12-15 אלף.

 

גולף גם חשב לרכב מבוקש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...