Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונוטו 03 - נכשלה בבד' זיהום אויר + נורת צ'ק דולקת


ETBK
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לצערי הספייס (1.2 8V) לא עברה טסט בגלל ערך למבדה גבוה.

הרכב עבר 131K אחרי טיפול 10000. אין בעיות מיוחדות בנסיעה.

התקלות הבאות מופיעות:

P0443 - Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit

P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2

P0135 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1

בכלכ השלושה מופיע low signal

ניסיתי עם מזגן ניסיתי בטורים יותר גבוהים - עדין ערך למבדה גבוה.

האם יש קשר בין התקלה הראשונה לשני האחרונות?

האם יתכן ששני החיישנים תקולים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

בדוק את פיוז מס - 11 בתא המנוע - הוא משותף לכולם - אם שרוף יש חשש לקצר במעגל ויש לבדוק יותר ביסודיות.

היה אמור להיות לך גם תקלת VSS הוא גם שותף במעגל במידה ואכן זה בעית מתח.

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז היום בשעה טובה הפונטו עברה טסט.

תודה לרפי על העזרה וההפניה לעובד ברוך ולמשה זר.

 

אז כמו שחיים התותח כתב בית הפיוז 11 היה דפוק ורופף - חיזוק שלו ועוד ריתוך קליל על האגזוז גרמו לרכב לעבור כמו גדול.

באמת לא כל יום פוגשים מקצוענים כמו חיים ומשה, אבחון מדויק וטיפול מהיר במחיר הוגן.

 

עוד טיפ קטן לחברה: שווה לעשות טסט בשעות הבוקר המוקדמות שאז וודאי הפילטרים של המחשב 4 גזים מוחלפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...