Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישראל אני לא מבין מה רשמת

או יותר נכון מה רצית להגיד

מה זה מעניין מה הזוויות שיש ברכב או מה הנצילות או היכולת של הרמקול המקורי או המגבר שלו

זוויות והתאמה זה העבודה של המתקינים המקצועניים וזה כבר הקטע שלהם לייצר את המיקום והזוית והההרכבה הנכונה

לגבי יכולת המגבר ואו הרמקול הקיים זה בטח שלא מעניין אותי כי הרי כל הרעיון זה להרכיב סט שלוש חלקים על מגבר חיצוני

אז מה למען השם מעניין אותי איזה רכיב תקע שם המהנדס היפני

מה הבהלה הזו סך הכל לקסוס (טויוטה יפה יותר) היא לא קשה לעבודה יותר מכל מרצדס או רכב מנהלים אחר

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פה אולי טמון ההבדל.

יש גישה חובבנית ויש גישה מקצועית.

אני הצגתי את המקצועית.

 

אם תנסה להציג כזו, אתה תבין למה מעניינות אותך הזוויות שם.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

חבל להפוך עיניין פשוט למסובך.

הזוויות שם רגילות לגמרי ואפילו טובות לכל סט אחר.

אין שם רמקולים בתיקרה או בריצפה.

 

וכן, הפיתתרון הוא מגבר איכותי וסט רמקולים ואני מיתכוון ליצרנים איכותיים ולא לסינים.

ברור שסט דוטק ומגבר לנזר לא יועילו שם

פורסם

אני מסכים לגמרי עם ישראל ידידי.

אני עובר עכשיו 7 מדורי גיהנום עם המעבר לרכב החדש שלי.

יש תשתית מצויינת,רכיבים טובים מאד,בידוד וסט 3 חלקים מהשורה הראשונה ובכל זאת זה לא זה במלוא הענווה והצניעות.

עניין הזויות ומיקום רמקול יכול להיות קרש מקפצה לאיכות מקסימלית מהאלמנט או גזר דין מוות שיתבטא באיכות לא טובה עד גרועה בחוסרההתאמה לדרישות התקנת הרמקול.ושוב,אני חווה זאת על בשרי יום יום עם המצב החדש והמוזר הזה ולומד להעריך את מה שהיה ברכב הקודם שלי ,שאותו קיללתי רבות בגלל חוסר ידידותו לנושא האודיו.שינוי שעל הנייר אמור היה להיות אדיר.

דרור,אני מבין בהחלט לליבך,וכמעט רוב רובה של עבודתך פונה לפלח שוק שלא מחפש את שפותח השרשור כתב.וכן,גם התקנת טבעת זו תורה בפני עצמה.אבל פותח ההודעה ציין במפורש את רצונו,אם כי הדבר החשוב ביותר חסר וזהו התקציב.

סרול הפך זה מכבר למקצוען ובר סמכא בנושא הזה.הוא למד על בשרו את תלאותיי העכשויות,ובדרך יסוריו למד והשכיל ללמוד עוד על חשיבות התקנה בסיסית ככל שתהיה.לא מן הנמנע שבדרך הוא התמקצע ודרישותיו מהנושא -בהתאם.

החשוב ביותר שהוא ציין,ששינוי ,ולו הקטן ביותר בתצורת הדרייברים יכול להוביל גם לירידה תלולה באיכות אליה הורגל בעל הלקסוס.

ולכך בעצם התכוון המשורר בשאלת הגדרת התקציב וההבנה לאן זה מוביל.

 

ליאור

פורסם
פה אולי טמון ההבדל.

יש גישה חובבנית ויש גישה מקצועית.

אני הצגתי את המקצועית.

 

אם תנסה להציג כזו, אתה תבין למה מעניינות אותך הזוויות שם.

 

1+

 

ישראל, אני לא מבין למה אתה ממשיך להתקשקש כאן..

תן לבחור להוציא 7K, אני כבר מחכה לת'רד "השקעתי ים כסף וקיבלתי ח#@"

...CASKA for life

פורסם

nimikipod מצטער להיות לא נחמד אבל ההערה שלך ממש לא במקום והיא לא מוסיפה כלום

ישראל הערתך עוד פעם לא מובנת לי ואני דווקא ניסיתי להיות הכי מובן שאפשר אבל אפרט שוב לטובת פותח השרשור

כשאני אומר שהזוויות לא חשובות והמיקום או צורת המיקום של הוופר לא חשוב אני בהחלט מתכוון לכך

כי : ההבדל בין עבודת שיפור מקצועית לבין רכב שמגיע סגור ונעול מהמפעל הוא בהשקעה ובהקפדה על הפרטים בדיוק לפי רצון בעל הרכב וספציפית לפי דרישות הסאונד שהוא רוצה לעומת מפעל שמנסה לספק את כלל אוכלוסיית העולם

וכשמגיע הרגע ואדם רוצה לייצר שיפור בחווית הנהיגה על ידי שיפור הסאונד (ולא חשוב אם זה סוזוקי בלנו או לקסוס או ניסאן 370Z או כל רכב אחר) תפקיד המקצוען הוא לייצר את הסאונד ברכב גם על ידי שינוי הזוויות ,המיקומים ,ובנייה מחודשת של כל מערך הרכיבים ברכב (רק אם צריך, ברוב המקרים לא צריך)

ואני חושב שלקפוץ לסכומי עתק כמו ""מינימום 15000 ש"ח"" כדבריך (ולדעתי זה רק בגלל שהתרגשת :wink:כי מדובר בלקסוס) זה מיותר ומרתיע ובטח לא הכון

ארזה אני ממש לא חושב שאתה מבין לליבי (למרות שאני מניח שאתה אומר זאת בהחלט בחברות וידידות) אני לא מנסה לפנות לשום פלח

אני עונה בכל תשובה שלי ספציפית ונקודתית לעזרת פותחי השרשורים

דווקא הבעיה שלך כרגע ברכבך מדגישה יותר את הצדק בדבריי כשאני מצהיר שהזוויות והמיקומים לא מעניינים את המקצוענים שפשוט ייבנו ויסדרו את המערך כך שהוא יעבוד בצורה האופטימלית לפי דרישותיך אתה !! וזה כולל שינוי זוויות ומיקומים וכל שאר הירקות (שוב !! רק אם יהיה צורך בכך)

יום טוב

דרור

פורסם

תודה רבה לכל העונים והעוזרים!

נכון לכרגע יש לי מסך משודרג של לקסוס עם PRE OUT לקדמיים סאב ואחוריים ,

חשבתי לקנות קומפוננט איכותי לקדימה , להוסיף סאב , ולהתקין 2 מגברים מאחורה ולהגביר את הקדמיים והאחוריים וגם את הסאב.

הרכב הזה לא צריך איטום , ברגע שסוגרים את הדלת לא שומעים כלום , גם עכשיו שאני מגביר וסוגר את הדלת לא שומעים מחוץ לרכב כלום .

מה לדעתכם עלי לקנות?

התקציב - 8 , ולא מעבר - רק לקומפננט וחיווט והתקנה - הבנתי שיש קומפוננטים מזויפים?!?! מה כבר לא מזייפים?!?!

 

ויש לי כבר 2 מגברים וסאב .

 

אשמח לחוות דעת על הפרוססור? ואיזה מומלץ ? BIT 1? או רוקפורד 360?

 

 

וכן , גם אני עברתי מ-B4 שקיללתי כל הזמן כי זה לא רכב שקל להתקין בו דברים , ועכשיו עברתי לרכב יותר מסובך מסתבר.

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

תפקידו של איטום הוא לא למנוע אישים מבחוץ אלה לטובת ולהפחית את הוויברציות שנוצרות מהפעולה של הרמקול עצמו.

מה שבסופו של דבר משפר את הבאס ומאפשר לנצל את הרמקול טוב. יותר.

פורסם

חפרתם את השכל על כלום.

שמתם לב? :shock:

 

אתם כלכך שקועים בוויכוח על אוויר. תראו איך זה נראה מהצד:-)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר התייעצות עם כמה חברים פה בפורום , וניגשתי לארבעה מתקינים שונים - כל אחד רצה להתקין את המערכת בצורה אחרת .

לבסוף , השארתי את המגבר המקורי של Mark Levinson - לאחר שהיו מתקינים שרצו להוציא אותו לגמרי ולהתקין לי 2 חדשים ולהריץ חוטים חדשים בכל הרכב - לא בא בחשבון! עשו את החיווט ברכב הזה בצורה מדהימה , חוטים עבים , השקיעו כל כך הרבה בזוויות של הרמקולים ואיך שהם מורכבים בדלת , כל דבר אחר שהייתי עושה זה רק היה הורס את מה שהמהנדסים עשו והתוצאה הסופית היתה שהיו שומעים הרבה פחות טוב!

 

אחרי התלבטות בקשר למידות בדלתות ואיזה קומפוננטים באיכות גבוהה נכנסים בדיוק ,ושמעתי כמה קומפוננטים החלטתי ללכת על MOREL ELATE 3 WAY , כרגע הם יושבים על המגבר המקורי! של הרכב , פתר לי את כל הבעיות ,וכמובן איטום בדלתות, הטוויטר כל כך רך ואמיתי , המידים CDM88 רמקול חי ומדהים , לדעתי זה אחד הסטים היותר טובים שיש בשוק.

 

הוספתי מגבר של PPI וכמובן קיט התקנה איכותי , וסאב של אימג' דיינמיקס מהסדרות הגבוהות .

 

הגעתי למטרה - שומעים מצוין , נקי , צליל אמיתי...!

 

תודה רבה לכולם!

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם
אני מסכים לגמרי עם ישראל ידידי.

אני עובר עכשיו 7 מדורי גיהנום עם המעבר לרכב החדש שלי.

יש תשתית מצויינת,רכיבים טובים מאד,בידוד וסט 3 חלקים מהשורה הראשונה ובכל זאת זה לא זה במלוא הענווה והצניעות.

עניין הזויות ומיקום רמקול יכול להיות קרש מקפצה לאיכות מקסימלית מהאלמנט או גזר דין מוות שיתבטא באיכות לא טובה עד גרועה בחוסרההתאמה לדרישות התקנת הרמקול.ושוב,אני חווה זאת על בשרי יום יום עם המצב החדש והמוזר הזה ולומד להעריך את מה שהיה ברכב הקודם שלי ,שאותו קיללתי רבות בגלל חוסר ידידותו לנושא האודיו.שינוי שעל הנייר אמור היה להיות אדיר.

דרור,אני מבין בהחלט לליבך,וכמעט רוב רובה של עבודתך פונה לפלח שוק שלא מחפש את שפותח השרשור כתב.וכן,גם התקנת טבעת זו תורה בפני עצמה.אבל פותח ההודעה ציין במפורש את רצונו,אם כי הדבר החשוב ביותר חסר וזהו התקציב.

סרול הפך זה מכבר למקצוען ובר סמכא בנושא הזה.הוא למד על בשרו את תלאותיי העכשויות,ובדרך יסוריו למד והשכיל ללמוד עוד על חשיבות התקנה בסיסית ככל שתהיה.לא מן הנמנע שבדרך הוא התמקצע ודרישותיו מהנושא -בהתאם.

החשוב ביותר שהוא ציין,ששינוי ,ולו הקטן ביותר בתצורת הדרייברים יכול להוביל גם לירידה תלולה באיכות אליה הורגל בעל הלקסוס.

ולכך בעצם התכוון המשורר בשאלת הגדרת התקציב וההבנה לאן זה מוביל.

 

ליאור

 

אתה צודק !!!! +1

 

צרפתי כמה תמונות של הבית של הטוויטר , הרבה טוויטרים מהסדרות הגבוהות לא נכנסים.

בהמשך אעלה את כל שאר התמונות מההתקנה !

2011-10-27 10.45.38.jpg

2011-10-27 12.30.06.jpg

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

יצא לי לשמוע את המערכת בלקסוס 450 וגם ב250 (אחת של בן דוד שלי והשניה של חבר ילדות של אבא) ואני יכול לאמר שמרק לוינסון עשו שם עבודה טובה מאוד. ב450 אפרופו אני לא זוכר אם זה היה מרק לוינסון או משהו אחר, באינפיניטי 35 וב37 היתה מערכת של BOSE אפרופו שגם כן נשמעת טוב מאוד - קצת FLAT לטעמי.



 

זה בהחלט היה חכם לשמור על המיקום המקורי של הרכיבים ובחרת בסט נהדר.

 

הרוגע של האילייט, החום, הרוך של הסט הזה הוא פשוט מדהים למרות כמה מגרעות מאוד קטנות - אני תמיד אמרתי שיום אחד אני אחזור לסט הזה, זה יקרה ביום שימאס לי מהתחביב וכל מה שאני ארצה זה לזרוק סט שפשוט עושה לי את זה ודי.

 

ת-ה-נ-ה !

 

אפרופו רכב שמרגיש כאילו שכולו כותנה ביחד עם סט שמחדד את התחושה הזו - אני רק יכול לקנא בך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...