Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי אינפנטי 9633 6X9 עכשיו נאמר לי שהם עדיפים על הבוסטון מה אתם אומרים??

עבדו עלי או שהאינפנטי באמת אכן יותר טובים??

פורסם
אתה צריך לשמוע את הבוסטון ואז להחליט מה נשמע לך יותר טוב

אבל בכלליות מה עדיף מה נחשב יותר טוב

ומה בעיקר ההבדלים?

פורסם
שלום

יש לי אינפנטי 9633 6X9 עכשיו נאמר לי שהם עדיפים על הבוסטון מה אתם אומרים??

עבדו עלי או שהאינפנטי באמת אכן יותר טובים??

איזה בוסטון מה הדגם?

בעקרון בוסטון היא חברה יותר טובה מאינפניטי אבל גם לבוסטון יש סדרות לא משהו בכלל.

וחוץ מזה הכל תלוי בשמיעתך בבחירת רמקולים.

פורסם
איזה בוסטון מה הדגם?

בעקרון בוסטון היא חברה יותר טובה מאינפניטי אבל גם לבוסטון יש סדרות לא משהו בכלל.

וחוץ מזה הכל תלוי בשמיעתך בבחירת רמקולים.

אני בעיקרון רציתי רמקולים שירדו לנמוכים יותר טוב עכשיו ישלי עוד שאלה הדגם שהוא שם לי זה האינפינטי קאפה??

את אלו שמו לי

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=747065

 

אלה גם האינפנטי קאפה או שלא??

×
×
  • תוכן חדש...