Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי GMC ספארי שנת 92


ng1901
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני חושב לקנות GMC ספארי שנת 92 רמה 3. אני מתכונן להשתמש ברכב לנסיעות בינעירוניות ולטיולים(לא מתכנן להזיז אותו כל כך בעיר).

אני מעוניין לקנות אותו בפחות מ-10K.

יש לי כמה שאלות..

 

1. עלויות תחזוקה - האם החלפים יקרים? האם יש מוסכים סבירים באזור ירושלים לטיפול? יש תקלות כרוניות בדגם הזה?

2. צריכת דלק - הבנתי שהיא גבוהה - האם שווה / אפשרי לעשות הסבה לגז לשנתון כזה?

3. איזה דברים שווה לבדוק(חוץ מהרגיל) לפני הרכישה של הדגם הזה?

4. איך ההתנהגות שלו בשבילים בעלי עבירות גבוהה? האם אפשר לטייל איתו בנוחות בשבילים עם עבירות גבוהה?

4. יש באופן כללי שוק למכור את הרכבים האלו? ( או שאני היחיד שמתעניין ברכב כזה...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GMC ספארי זה שרכב ששותה דלק, לעשות הסבה לגז, יש כאלו שעשו , זה יעלה הרבה, אבל אם אתה נוסע הרבה עם הרכב, אז מין הסתם הוצאות תדלוק בגז יעלו פחות , עדיף לך לחפש אחת מוסבת, מאשר להשקיע .

 

בקש לרמת עבירות, לפי דעתי לרכב הזה יש רמת עבירות 0 בגלל שהוא מאוד נמוך . דרך אגב הוא גם הנעה אחורית , אז אם אתה תתקע איתו יהיה לך פחות תמרון עם הגלגלים בכדי לצאת , כי עם הנעה קדמית הכי קל זה לסובב את ההגה ימינה ושמאלה , ואז אפשרי לצאת.

אם אתה בכל זאת מוצא משהו שמוצא חן בעינך אל תוותר על בדיקת מנוע וגיר, כי התיקון שלהם ברכב כזה מאוד יקר .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספארי הוא סוג של מכולה עם מנוע חזק, ככה לפחות אני רואה את זה, הרכב בפנים מאוד נוח, כמו כל רכב אמריקאי, כיסאות רחבים, מקום לרגליים, מזגן מקפיא בקיצור נוח.

 

מבחינת דלק, צריכה של 1-6 זה ברגיל עם רגל קלה על הגז, לחיצות עולות כסף.

 

אם הרכב עבר התעללות והזנחה העליות שלו יהיהו לא זולות, כמובן שרכב שטופל בצורה נורמאלית יהיה זול ויגלה אמינות די גבוה, אצלי בסונומה במשך כמעט שנתיים עשיתי 2 טיפולים והחלפתי משאבת הגה שהתעייפה, יש שטוענים כי האלטרנוטר נוטה להתפגר, את הרכב שלי קיבלתי עם אחד חדש ואין שום תקלות חשמל.

 

הרכב ממש אבל ממש לא בנוי לשבילים עם עבירות, מקסימום לעפר, כל לחיצה קטנה והאוטו מפרפר, הוא יחסית נמוך ולכן לא כדאי לנסות את המזל בטיולים.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי. תודה על התגובה. הפתעתי אותי לגבי שבילים. הייתי בטוח שראיתי לא פעם אותם בשטח.

אשמח לעוד תגובות.

 

 

לגבי מוסכים - איך זה עובד? הרכב האחרון שהיה לי היה חדש כך שאת הטיפולים עשיתי במוסך מורשה.

אני מניח שלספארי יהיה לי מבחר יותר גדול של אפשרויות תיקון, לא? (ואשמח לשמוע על המלצות למוסכים זולים וטובים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו אוכל דלק בטירוף!!! אחזקה יקרה מאוד! ואין לו שוק בכלל!!! חבר מכר כזאת ב6000 שקל שנת 93 ןזה היה לפני 4 שנים ואחרי זמן רב שנסע למכור![

מה שכן הרכב מפואר ומפנק! בקיצור רק אם אתה ממש משוגע על הרכב ויש לך כסף להחזיק אותו!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מצויין וחזק,אוכל דלק וזה לגיטימי לנפחים האלה,תחזוקה כיום היא לא יקרה כבר,להוריד אותו לשטח לא הייתי ממהר.

אם תלך למוסכים לא נכונים יקרעו לך את הכיס ואת הרכב,יש לי מוסך מצויין בשבילך בת"א שמתמחה באמריקאיות,אם תרצה כתובת שלח לי ה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני יודע לא ניתן לעשות הסבה לגז לרגב משנתון לפני 95. דלק היום לא זול אז קח את זה בחשבון שהסבה לגז כנראה מחוץ לסיפור.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...