Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורי סרק גבוהים ביונדאי לנטרה 96


willwall
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום

ברשותי יונדאי לנטרה מודל 96. לאחונה עשיתי לה טיפול פאקום ראש ורצועת טיימינג,

אחרי שהנענו את הרכב, הטורים מגיעים ל2000 סל"ד

כשאני לוחץ על דוושת הגז עולים הטורים אבל כשאני משחרר את דוושת הגז הטורים יורדים לאט מהרגיל.

שאלתי היא איך אפשר לדעת מה מקור הבעיה או איך אפשר לפתור אותה?

עוד דבר אני מעוניין לדעת איפה נמצאים צינורות הוואקום מה תפקידם, ולפי מה שקראתי עד כמה משפיעים על הטורים.

תודה לכל מי שיכול לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...