Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השכרתי מהם רכב לשבועות, קיבלתי יונדאי I30 בת שנה עם 20K ק"מ.

שירות נחמד ומחירים סבירים סה"כ.

השכרתי מהסניף שלהם בצ'ק פוסט בחיפה.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם

חברה קטנה, לא מזמן פתחו סניף בחיפה. לקחנו מהם פיג'ו 207 לנסיעה לאילת פעם אחת (לא משפחה, כמה צעירים)

אין יותר מדי מה להגיד האמת, המחיר היה טוב, הרכב היה מוכן בזמן, נקי ומתודלק, והעובדים היו נחמדים. סה"כ חוויה בהחלט חיובית.

לקחנו את הרכב בת"א, החזרנו בחיפה, המצב בשני המקומות היה טוב.

חבל שהסניף בת"א נראה לא משהו, זה יכול סתם להרתיע אנשים, ובלי הצדקה, האמת.

הסניף שלהם בחיפה מצד שני חדש לגמרי, המקום מעוצב כמו פאב, אני חושב שכל לקוח שני שנכנס מציע להם להתחיל להרים שם מסיבות.... (רצפה שחורה, מסכי LCD, רמקולים חבויים בתקרה)

 

בקיצור, לדעתי- בהחלט כדאי לנסות. היחס שקיבלנו שם היה עשר.

פורסם

כן.

קניתי מהם רכב לפני כשנה, הראו לי טופס בדיקה שתאם לבדיקה שאני עשיתי (ולא באזור שלהם)

תקנו הכל לשביעות רצוני.

פורסם
אוקי,השאלה אם אפשר לקנות מהם רכב בראש שקט(כמובן שאחרי בדיקה היכן שאני יחליט)

בהחלט כן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מחקו את תגובתי ובצדק.

 

אני מתנצלת.

 

כתבתי שלא אכנס בשערי החברה הזו, וזו הסיבה.

 

לפני כחודש וחצי, התעניינתי בדייטסו סיריון לקנייה.

 

קבעתי עם נציג מהחברה במכון בדיקה, הם איחרו להגיע ב 45 דקות, ולאחר שהגיעו לא הביאו את הרישון של הרכב, ושוב נאלצתי לחכות.

כל אותו הזמן אני מתקשרת ונציגת החברה אומרת לי "עוד 5 דקות" "עוד 10 דקות".

הם הגיעו אחרי 45 דקות

 

 

זה לא היה נראה לי ולכן נסוגתי מהעסקה.

 

אודה ואומר שנציג מהחברה התקשר והתנצל, אבל בגלל שזה לא הלך חלק, החלטתי לרדת מהעניין.

 

אני לא חושבת שחברה שמכבדת את עצמה צריכה להתנהג ללקוח בצורה כזו,

 

אבל זה הסיפור שלי, אני אישית אלך רק על חברות מוכרות.

 

ויכול להיות שזה גם סיפור נקודתי ולא גורף.

 

לכן תעשה את השיקולים שלך.

×
×
  • תוכן חדש...