Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי את הסיטואציה של התאונה, היתה לו פנייה ימינה מנתיב שמאלי ואתה היית על נתיב שמאלי והמשכת ישר ?

לא ברור לי מי היה על מה ונסע לאן.

front: morel dotech ovation 6

back :Pioneer 460W TS-A6993

sub: pioneer 1400w TS-W308D4

amp : ba4400

פורסם

מיועדנו נסע לו בנתיב הימני, נהג המשאית נסע בשמאלי והחליט שהוא צריך לפנות ימינה, אז הוא פשוט פנה, או בחוסר תשומת לב או בשדה מת, ונכנס במיודענו, שטוען לאשמת הנהג השני, הנהג השני יטען שמיודענו עקף אותו מימין, עכשיו לך תוכיח שאין לך אחות ? (ואולי בעצם יש לך ?)

 

בקיצר, עוד איזה סיפור שיסגר בהתאם למצב רוחו של השופט אשר יפשר בינכם

(לפחות דעתי, ממתין לשמוע מה באמת נסגר)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור הצגת את שתי הגרסאות במדוייק. ( לא בטוח שזו גרסת המשאית דרך אגב )

 

לדעתי הסטיה של נהג המשאית מהנתיב השמאלי לנתיב הימני היא זו שגורמת לתאונה, ולא משנה אם הוא עקף או נעקף מימין.

 

ללא הסטיה אין תאונה!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הייתי במשטרה היום, קיבלתי דו"ח של 250 ש"ח ו6 נקודות.

השוטר טען שאין משפט ושלא הייתי צריך לקחת קרוב ללב את מה שהשוטר-פקיד אמר כשהגשתי את ההודעה.

כמו כן הוצא לי תדפיס שבראשו כתוב "טופס מידע על תנוני תיק תאונת דרכים" שע"פ השוטר זהו האישור לחברת ביטוח, האם כך הדבר?

אם כן, משהו מוזר לי- בטופס הזה אין איזכור לאדם שישב איתי ברכב ופונה גם הוא לבי"ח, ובסעיף "כמות הנפגעים" כתוב 1, והכוונה היא אליי.

שמו גם לא מופיע בשום מקום בתדפיס, אע"פ שבניירת שמילאתי והגשתי לפני כן שמו ומס' ת"ז נרשמו כפרטי עד וכפרטי נפגע.

לא צירפתי את המכתב שהוא קיבל מביה"ח להודעה, אולי זאת הסיבה?

מה יש לעשות על מנת שהביטוח יוכל להחזיר לו הוצאות רפואיות- האם הטופס שקיבלתי מספיק, או שצריך לגשת שוב למשטרה ולבקש שיעדכנו את הטופס ויתנו לי אחד חדש?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קצר:

היום הגיע שמאי לבדוק את הרכב, הנזק מוערך בכ10,000 ש"ח, והרכב שווה כחצי.

לכן הוכרז טוטאלוס והרכב ירד מהכביש.

עכשיו צריך לתבוע את הנהג הפוגע על סכום שווי הרכב והכסף ששולם לשמאי, עניין בעייתי, ולמען האמת - אני לא בטוח שהנהג ישלם ושאני אראה אי פעם את הכסף על הרכב :-(

פורסם

יש לי כמה שאלות נוספות:

הרכב שהורד מהכביש היה ללא טסט החל מחודש פברואר (02), והורד ממש היום מהכביש.

  1. האם אני יכול לקבל החזר יחסי על אגרת הרישוי ששולמה בזמן? נשארו כ8 חודשים.
  2. האם אני יכול לקבל החזר יחסי על הביטוח? (חובה וצד ג', שניהם מספט' 2010)
  3. האם אפשר להעביר את הביטוח (גם החובה וגם הצד ג') על רכב אחר?
  4. האם ישנה אפשרות להקפיא את הביטוחם לתקופה של כחודש?

תודה רבה על העזרה, באמת!

 

(אני כותב הודעה נוספת מכיוון שאין אפשרות לערוך את הקודמת)

פורסם

1) כן, עליך לסור למשרד הרישוי ולהפקיד את רישיונות הרכב לפירוק. לאחר מכן תקבל זיכוי על שארית אגרת הרישוי.

2+3+4) כן, כן וכן. במידה ואתה מבטל את הביטוח אתה מפסיד חלק מהכסף (תבדוק בפרטי הפוליסה שלך, מצויין בדיוק כמה הם מורידים, זה בד"כ תלוי בכמה חודשים עוד נשארו לביטוח), במידה ואתה מעביר את הביטוח לרכב אחר שווי הביטוח עובר ללא ניכוי. שים לב שאם אין לך כרגע רכב אחר להעביר אליו את הביטוח אתה יכול להחזיר את תעודת ביטוח החובה לחברת הביטוח ולהקפיא את הביטוחים. ניתן להקפיא את הביטוח עד שנה או סוף התקופה של הביטוח (תלוי בחברת הביטוח) ובמידה ולא הפשרת אותו במהלך השנה בסופה תקבל את הזיכוי עליו בחזרה (כמובן בניכוי מסויים מכיוון שמדובר בביטול כפי שציינתי בתחילת הפיסקה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...