Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש קרתה לי תאונה, נכנסה בי משאית שנסעה בנתיב השמאלי בעוד שאני בנתיב הימני. המשאית ביצעה פניה ימינה, כשאני נמצא על מסלול הנסיעה שלו. אני והנוסע התפנינו מהמקום באמבולנס לביה"ח ושוחררנו לאחר כמה שעות.

הבעיה היחידה בסיפור זה שלרכב שלי לא היה טסט חודשיים (אגרה משולמת, הייתי בדרך לטסט :roll: )

וכשהודעתי במשטרה (לא באותו יום) אמרו לבוא בראשון לחודש, שאני מקבל קנס 270 ש"ח ו4 נק' והזמנה למשפט.

אני נהג חדש, לדעתי לא אשם בתאונה, לרכב יש ביטוח.

על מה המשפט, מה צפוי לי, מה לעשות וכו', אני די בלחץ מזה, פעם ראשונה שקורה לי כזה דבר.

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

אין קשר בין התאונה לבין זה שנסעת ללא טסט בתוקף

 

על נסיעה ללא טסט אתה אמור לקבל קנס 250 ש"ח + 6 נקודות.

 

לגבי התאונה , צריך לבדוק במשטרה מדוע מאשימים אותך ולא את נהג המשאית.

 

תבקש לצלם את חומר החקירה בתיק. וספר לנו מה נכתב בו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אכן, זה מה שאני חשבתי עד היום. אני אמרתי את זה במפורש לשוטר- עד 6 חודשים, קנס 250 ש"ח, ו6 נקודות, אך הוא טוען שעונש זה תקף רק אם "סתם" גילו בבדיקת מסמכים שגרתית שהרכב בלי טסט.

מכיוון שהייתי מעורב בתאונה, העונש כביכול צריך להיות אחר, והוא- קנס 270 ש"ח, 4 נקודות ומשפט.

שאלתי אותו על מה המשפט, שיסביר לי מה קורה, אך הוא טען שאני צריך לבוא בראשון לחודש "ואז נדבר".

נחמד שמזמינים אותי למשפט מבלי שאני יודע במה מאשימים אותי.

בכל מקרה, לדעתי לא היתה חקירה בנושא, כי הודעתי למשטרה רק היום.

פורסם

לאן ביקשו שתגיע בראשון לחודש?

 

אל תשכח שיש עוד צד לתאונה והוא נהג המשאית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לאן ביקשו שתגיע בראשון לחודש?

 

אל תשכח שיש עוד צד לתאונה והוא נהג המשאית.

ביקשו שאני אגיע לתחנת המשטרה.

לגבי נהג המשאית- קשה לי להאמין.. יש באמת סיכוי שהוא הגיש הודעה כלשהי שבה הוא מאשים אותי, ולכן השוטר אמר שאני אקבל זימון למשפט?

 

כמו כן, כמעט שכחתי, השוטר אמר שהוא לא מתכוון לתת לי אישור לחברת הביטוח לגבי הוצאות רפואיות, כלומר מבחינתו הוא נותן אישור מוגבל כלשהו, מכיוון שלא היה לרכב טסט.

פורסם

אז אין עדיין משפט . אתה מוזמן לחקירה.

 

בחקירה תספר את סיפורך , תודיע גם שיש לך עד שיעיד בדיוק את מה שקרה , לגבי החיתוך על ידי נהג המשאית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום, אתה נמצא מימין למשאית, משמע עקפת מימין, שורה תחתונה:

אתה אשם, גם אני הייתי מתנער מאשמה במקרה זה.

 

ומי שחושב אחרת, מוזמן לבוא איתי סיבוב במשאית, כדי שאני אמחיש לו כמה שטח מת קיים בצד ימין של המשאית

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור

 

מסקנתך הזויה משהו

 

אולי נהג המשאית עוקף אותו, אולי שניהם יצאו מצומת מרומזר אחד מימין והשני משמאל.

 

בגלל שלכם יש שטח מת אין זה אומר שצריך להרוג את הנוסעים בשטח הזה, אלא מחייב אותך לנקוט משנה זהירות, ובמידת הצורך להוסיף מראה או אפילו שניים כדי לצמצם את השטח המת , כפי שיש בלא מעט משאיות.

 

אם נהג המשאית פנה ממסלול שמאל למסלול ימין ופגע במישהו במסלול ימין הוא אשם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שלום, אתה נמצא מימין למשאית, משמע עקפת מימין, שורה תחתונה:

אתה אשם, גם אני הייתי מתנער מאשמה במקרה זה.

 

ומי שחושב אחרת, מוזמן לבוא איתי סיבוב במשאית, כדי שאני אמחיש לו כמה שטח מת קיים בצד ימין של המשאית

קל לי להבין מאיפה אתה מביא את התגובה הזאת, כנראה אחוות נהגי משאיות :?

וברצינות, מאיפה הבאת את העובדה שאני עוקף אותו? זה שאני נמצא מימינו משמע אני נמצא בעקיפה? כשאתה נמצא עם המשאית שלך, מימין למישהו, אתה עוקף אותו?

אם כך, אז כ50% מהמכוניות ברגע נתון זה עוקפות מימין. כן, גם ברגע זה. וגם ברגע שאחריו.

פורסם

על נסיעה ללא טסט תקבל בסך הכל קנס 250 שקל + 4 נקודות.

זה לא כזה סיפור ולא רלוונטי כל כך לשאר הסיפור.

 

לגבי מעורבותך בתאונה - אתה מזומן לחקירה בשלב זה, וגם הנהג השני זומן/יוזמן לחקירה בנפרד.

לאחר מכן קצין משטרה יחליט אם להגיש כתבי אישום נגד אחד מכם או שניכם עבור עבירות שאולי ביצעתם.

 

רצוי להתייעץ עם עו"ד שעוסק בתעבורה לפני החקירה, זה יכול מאוד לעזור.

אם הפעלת את הביטוח המקיף של הרכב כדי לתקן את הרכב שלך, אז יש סיכוי טוב שיש לך בביטוח כיסוי להגנה משפטית בדיוק למקרה כזה. שווה בדיקה.

 

אם יוגש נגדך כתב אישום אז כדאי מאוד שתתייעץ עם עו"ד,

אבל לדעתי עדיף בהרבה להקדים תרופה למכה ולהתייעץ לפני החקירה, יכול מאוד להיות שאם תגיע מוכן אז לא יאשימו אותך בכלל וחסכך בלבול מח+כסף+שלילה אפשרית+נקודות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אחוות נהגי משאיות בתחת שלי !!!

כמו שאני לא אוהב נהגי ג'יפים, בגלל שהרבה מאוד נוהגים כחיות, לעומתי שהנני נהג זהיר ואדיב, כך אותו הדבר על נהגי משאיות (רמזורים אדומים ושלל עבירות שלא נראות בדמיון, גורמים שאהיה שותף בהכללה של "הם חיות", למרות שאני לא).

 

את העניין עם העקיפה, הבאתי מאחד הקורסים האחרונים שעשיתי בנהיגה נכונה (טיזי).

 

ספר לנו אחרי החקירה מה היה מי אשם מה אמר נהג המשאית, אחכ נראה כבר מה הזוי.

שיהיה שבוע נפלא וללא תאונות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אוקיי, הבנתי את העניין שהמשפט כביכול, אינו קשור לנסיעה ללא טסט.

מה שמוזר לי בסיפור, זה שהשוטר בתחנה אמר בפירוש, שהמשפט הוא עונש על הנסיעה ללא טסט, ובנוסף לכך 270 ש"ח ו4 נקודות.

כשאמרתי לו, שהעונש על נסיעה ללא טסט עד 6 חודשים הוא אמר שזה מה שקורה כש"תופסים אותך בחוץ", כלומר כשאני לא מעורב בתאונה. נשמע לי תמוה עוד אז.

אתייעץ עם עו"ד לפני החקירה, תודה על העצה.

 

אור .ס.

העניין עם ה'אחוות נהגי משאיות' היה בצחוק, אל תקח ללב.

לגבי העקיפה מימין, אשמח אם תסביר מה ההגיון מאוחרי קביעה כזאת, אולי זה יוכל לעזור לי אם יטענו בפניי משהו בסגנון בחקירה. הקורס של נהיגה נכונה, זה אחד מהקורסים שהם חובה למחזיקי רישיון X שנים? או שזהו קורס שאתה שילמת בעבורו מיוזמתך ע"מ להעשיר את הידע והניסיון?

פורסם

היי, אני לא לקוח ללב שומדבר

אני שילמתי על הקורס מיוזמתי המאולצת עקב ריבוי נקודות על אי חגירת חגורת בטיחות בשלל דוחות שונים.

 

אני לא יכול להסביר את ההגיון מכיון שאני בעצמי איני מבין אותו.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תפסיק להילחץ.

 

ספר את גרסתך בלי להתבלבל.

 

אור שמע משהו בחצי אוזן ולכן הוא לא יכול לשפוך אור .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...