Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב כרגע עומד על 45K-55K .

אני מעוניין ברכב קטן אבל לא יותר מדי ,אוטומטי.

לא רוצה לקנות מליסינג .

אני נהג יחיד ומדי פעם יהיו איתי כמה נוסעים .

 

רוב הנסיעות יהיו במרכז לעבודה ,בתוך העיר.

 

יש כל כך הרבה אופציות ואני מבולבל לגמרי ,מה גם זה הרכב הראשון שאני מתכוון לרכוש.

 

חשבתי על סיריון שנכנסת לתקציב העכשווי או אולי יאריס שנתון נמוך יותר .

סוזוקי סוויפט,מזדה 2 וזה אומר לקחת הלוואה מסויימת .המכוניות האלה נסחרות סביב 70+ (לפי מה שראיתי)

פורד פוקוס גרסת trend X אצ'בק ,שנחשבת למשפחתית אבל אהבתי אותה .

 

יש הרבה מכוניות טובות שיכולות להתאים לי ואני מבולבל לגמרי \:

לגבי צריכת דלק אז ליטר לפה ולשם לא משחק תפקיד כה חשוב כמו ההרגשה של הנהג והאמינות היחסית של הרכב לאורך זמן .

אולי אני טועה..

 

למה אני רוצה אוטומט ? חשבתי על זה והגעתי למסקנה שבתוך העיר עם כל הפקקים זה יהיה עדיף .

פורסם

אני לא בטוח שיהיה לך כ"כ קל למצוא רכב שאינו ליסינג לשעבר.

 

אתה צריך לחפש רכבים רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר, או לבדוק כל רכב שאינו יד ראשונה לגבי המקוריות שלו. בלגאן, בקיצור.

 

אני אפילו לא בטוח שזה יהיה משתלם מבחינת כמות הק"מ שעברו הרכבים - כי רכב פרטי עולה יותר, ז"א שאתה קונה שנתון ישן יותר וכמעט בהכרח עם יותר קילומטרים.

 

 

תבדוק רכישה דווקא מאחת מחברות ההשכרה\ליסינג - בגלל השקט הנפשי שיש לך - שהן מתקנות את הליקויים לפני הקנייה, ואתה מקבל גם רכב יחסית חדש. אני אישית מעדיף רכב השכרה עם 100 אלף ק"מ משנת 2008 מאשר רכב פרטי עם 100 אלף ק"מ משנת 2005.

פורסם

 

האם ללכת לפי התקציב מוגדר או לקחת הלוואה ולקחת משהו יותר טוב .

 

אף אחד פה לא יכול לעשות בשבילך את החישובים הכספיים, אתה זה שצריך לעמוד בתשלומים.

 

 

so far so good so what

×
×
  • תוכן חדש...