Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתונים מעודכנים ורישמיים מ"קרסו" לגבי יבוא קליאו ספורט 182


Aדי
שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קיבלתי צילצול ממנהל המכירות של "קרסו" (אחרי שהטרדתי אותם כבר כמה שבועות) והעדכון הוא כזה:

 

היבוא הסדיר של הקליאו ספורט הופסק ולא יחודש עד להודעה החדשה (שלפיו לא יהיה בקרוב).

ניתן להזמין ב"הזמנה מיוחדת" את הקליאו ספורט 182 על כל תצורותיה וצבעיה, מחיר התענוג יעלה החל מ- 165Kש"ח, זמן ההגעה לא ידוע ויהיה תלוי ברובו בזמן ההזמנה.

 

שכחתי לציין שאם היה יבוא סדיר אז המחיר היה זול יותר ב- 5Kש"ח (זה נאמר לי ע"י הסוכן שלי).

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בזבוז כסף,להתעסק עם יבוא מיוחד הוא לא כדאי ובמחיר כזה גם אם היתה מיובאת באופן סדיר היא היתה כושלת.

אם היו מדברים על 130K-140K היה טעם לייבוא לפי דעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזבוז כסף,להתעסק עם יבוא מיוחד הוא לא כדאי ובמחיר כזה גם אם היתה מיובאת באופן סדיר היא היתה כושלת.

אם היו מדברים על 130K-140K היה טעם לייבוא לפי דעתי.

 

המחירון של הקליאו שלי (2003) הוא 129K (לפני שיקלול), אז איך הם יורידו בצורה כזו את המחיר? שים לב שהקליאו שלי היא האחרונה ביבוא סדיר (אין 2004).

 

וגם אתה שוכח שהיורו השתולל ו"קרסו" עוד היו עדינים עם התימחור שלהם...

 

לפי דעתי בגלל המחיר הגבוה הופסק היבוא הסדיר ("קרסו" לא יכלו לעמוד בזה).

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזבוז כסף,להתעסק עם יבוא מיוחד הוא לא כדאי ובמחיר כזה גם אם היתה מיובאת באופן סדיר היא היתה כושלת.

אם היו מדברים על 130K-140K היה טעם לייבוא לפי דעתי.

 

המחירון של הקליאו שלי (2003) הוא 129K (לפני שיקלול), אז איך הם יורידו בצורה כזו את המחיר? שים לב שהקליאו שלי היא האחרונה ביבוא סדיר (אין 2004).

 

וגם אתה שוכח שהיורו השתולל ו"קרסו" עוד היו עדינים עם התימחור שלהם...

 

לפי דעתי בגלל המחיר הגבוה הופסק היבוא הסדיר ("קרסו" לא יכלו לעמוד בזה).

 

תשמח.

 

כמה שהמכונית יותר נדירה, ככה היא תהיה שווה יותר כמשומשת.

מי שמחפש היום לקנות hot hatch אמיתית במחיר פחות מאימפרצה טורבו צריך להגר....

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בנוגע לחבילת ה Cup , היא נכללת ב 165K או שבישבילה צריך לשלם יותר ?

אם כן כמה יותר ?

 

165K זה מחיר התחלתי כמו שציינתי, את שאר המחירים והפרטים אני אתן כשיהיה לי אותם.

הוזמנתי לת"א לשמוע פרטים ולקבל הצעת טריידאין לקליאו שלי, אני אעדכן בהמשך...

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בנוגע לחבילת ה Cup , היא נכללת ב 165K או שבישבילה צריך לשלם יותר ?

אם כן כמה יותר ?

 

165K זה מחיר התחלתי כמו שציינתי, את שאר המחירים והפרטים אני אתן כשיהיו לי אותם.

הוזמנתי לת"א לשמוע פרטים ולקבל הצעת טריידאין לקליאו שלי, אני אעדכן בהמשך...

 

אוקיי , תעדכן אותנו ...

 

אני מבין שב 165K מקבלים את הגרסה הבסיסית ביותר של הקליאו ספורט , אז מה זה כולל

חוץ מ 182 סוסים צוהלים :twisted: ?

 

חישוקים (גודל) ?

אלקטרוניקה ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שב 165K מקבלים את הגרסה הבסיסית ביותר של הקליאו ספורט , אז מה זה כולל

חוץ מ 182 סוסים צוהלים :twisted: ?

 

חישוקים (גודל) ?

אלקטרוניקה ?

 

סליחה, זה מה שחשוב לך במכונית מהסוג הזה?

 

סתם כדי לסבר את העין, המעבר לחישוקים גדולים יותר ("16 במקום "15) יותר ב-Mk2 (לעומ ה-Mk1) בהחלט מורגש לטובה בכל הקשור לאחיזה, משיכה, לחימת הגה ותחושת היגוי במרכז (יכול להיות שזה קשור גם לשינוי המתלים, קשה לי להבחין בין השניים). וכן, הם גם נראים יותר טוב (מבחינת גודל. החישוק עצמו סתמי), אבל זה בא על חשבון מהירות שינוי הכיוון וזריזות השלדה.

לא שווה.

עובדה, גירסת המירוץ נשארה עם חישוקי "15...

 

בקשר לאלקטרוניקה, הדבר היחיד שממש חשוב זה שאפשר לנתק.

ואפשר.

 

במאמר מוסגר: הייתי נותן לא מעט בשביל האפשרות לנתק גם את ה-ABS בלחיצת כפתור, לפי הצורך, אבל אני לא מכיר סידור כזה.

 

אז מה אתה מקבל חוצמיזה?

אני מקווה שמשהו שיותר קרוב למקור מבחינת איזון שלדה ולפחות זהה ל-Mk2 מבחינת איכות הרכבה/תא נוסעים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

165K זה מחיר התחלתי כמו שציינתי, את שאר המחירים והפרטים אני אתן כשיהיה לי אותם.

הוזמנתי לת"א לשמוע פרטים ולקבל הצעת טריידאין לקליאו שלי, אני אעדכן בהמשך...

 

טרייד אין? לא שווה לך יותר למכור?

אני כבר יודע איפה תוכל למצוא לך קונה מאושר....

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזבוז כסף,להתעסק עם יבוא מיוחד הוא לא כדאי ובמחיר כזה גם אם היתה מיובאת באופן סדיר היא היתה כושלת.

אם היו מדברים על 130K-140K היה טעם לייבוא לפי דעתי.

 

המחירון של הקליאו שלי (2003) הוא 129K (לפני שיקלול), אז איך הם יורידו בצורה כזו את המחיר? שים לב שהקליאו שלי היא האחרונה ביבוא סדיר (אין 2004).

 

עדי,לצערי הרב הקליאו שלך היא האחרונה ביבוא סדיר כי מעבר לבעיית המחיר שאנשים מעוניינים לבזבז על רכב ספורטיבי קטן (וכאן אני מבין את היבואן)ישנה בעיית "קרסו" שגרמה (כמעט) לכל לקוחות הקליאו ספורט הקודמים לברוח כמו פרפר מאש לאחר שירות לקוי ותחמני ולא לחזור לקנות מכוניות מהיבואן (ולא משנה הדגם).

 

וגם אתה שוכח שהיורו השתולל ו"קרסו" עוד היו עדינים עם התימחור שלהם...

 

אני לא מאשים את "קרסו" במחיר אלא את המחיר עצמו,בעצם את מדינת ישראל,אמנם היורו השתולל אבל במדינה מערבית (עלק) לא יתכן שרכב ספורטיבי קטן יעלה כמו משכורת מינימום (ברוטו) של 3 שנים,באנגליה מרוויחים את הזכות לקליאו ספורט בפחות משנת עבודה של משכורת מינימום,שלא נדבר על אוסטרליה...

 

לצערי (לפחות) כרגע אין סיכוי שאני אזכה בשנים הקרובות לשים ידיי על קליאו 182 חדשה,אבל אני אשמח לסיבוב :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדי,לצערי הרב הקליאו שלך היא האחרונה ביבוא סדיר כי מעבר לבעיית המחיר שאנשים מעוניינים לבזבז על רכב ספורטיבי קטן (וכאן אני מבין את היבואן)ישנה בעיית "קרסו" שגרמה (כמעט) לכל לקוחות הקליאו ספורט הקודמים לברוח כמו פרפר מאש לאחר שירות לקוי ותחמני ולא לחזור לקנות מכוניות מהיבואן (ולא משנה הדגם).

 

את האמת, שמעתי את התלונות הנ"ל אבל אישית לא נתקלתי בשום בעיה במרכזי של רנו, נהפוך הוא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במאמר מוסגר: הייתי נותן לא מעט בשביל האפשרות לנתק גם את ה-ABS בלחיצת כפתור, לפי הצורך, אבל אני לא מכיר סידור כזה.

במאמר מוסגר: אני מבין שכבודו מומחה לבלימה דגרסיבית ובטוח שיבלום קצר יותר ממערכת ABS מודרנית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאשים את "קרסו" במחיר אלא את המחיר עצמו,בעצם את מדינת ישראל,אמנם היורו השתולל אבל במדינה מערבית (עלק) לא יתכן שרכב ספורטיבי קטן יעלה כמו משכורת מינימום (ברוטו) של 3 שנים,באנגליה מרוויחים את הזכות לקליאו ספורט בפחות משנת עבודה של משכורת מינימום,שלא נדבר על אוסטרליה...

 

לצערי (לפחות) כרגע אין סיכוי שאני אזכה בשנים הקרובות לשים ידיי על קליאו 182 חדשה,אבל אני אשמח לסיבוב :wink:

 

שכר מינימום חודשי עומד על כ3500 ש"ח, כפול 12 (מספר החודשים בשנה) = 42 אלף ש"ח.

דרוש שכר מינימום, ברוטו/נטו (זה לא ממש משנה כי אין מס-הכנסה על מינימום), של 4 שנים - ולא 3, בשביל לקנות רכב שכזה :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

165K זה מחיר התחלתי כמו שציינתי, את שאר המחירים והפרטים אני אתן כשיהיה לי אותם.

הוזמנתי לת"א לשמוע פרטים ולקבל הצעת טריידאין לקליאו שלי, אני אעדכן בהמשך...

 

טרייד אין? לא שווה לך יותר למכור?

אני כבר יודע איפה תוכל למצוא לך קונה מאושר....

 

אם אתה זוכר לפני כ- 8 חודשים הצעתי את הרכב למכירה כאן באתר (לא יותר מזה).

אחרי שהתחרטתי מסיבות אישיות, פנה אלי מישהו שרצה לסגור איתי במקום מחירון משוקלל (האוטו היה במוסך, והוא שאל את מנהל המוסך פרטים עליו ופנה אלי), מאוחר יותר התברר לי שהוא קנה 206GTI.

 

עדיין לא הצעתי את הרכב למכירה, כנראה שזה יהיה בתחילת חודש הבא, במחירון המעודכן (סביר שהמחיר ישאר אותו הדבר, יקח זמן עד שיצחק יתעורר ויעלה אותו...).

 

אם יתנו לי בהצעת הטריידאין מחירון (ללא תוספות), אני אשקול זאת ברצינות אני יודע שברכבים ספורטיביים יש המון בילבולי מוח (עזרתי לחבר למכור אימפרזה GT, תשעים אחוז מהמתקשרים והבאים היו ילדים שחיפשו "סיבוב").

 

אם לא אני אציע למכור את הרכב במחירון משוקלל.

 

התענייתי בטריידאין אצל הסוכן המקומי שלי, ולדבריו בטריידאין לא מתייחסים לכמה זמן הרכב היה על הכביש אלא על איזה שנתון הוא באופן עיוור (הקליאו שלי עשתה 24K בשנתיים, והיא 2003).

 

לפי "קרסו" יהיה אפשר להזמין את הקליאו 182 בכל תצורותיה בהזמנה המיוחדת ואם זה יתגלה כלא נכון (כשאני אלך לסוכנות) אז אני לא חושב שאני אקנה אותה, אני בפירוש רוצה את ה- 182 עם חבילת ה- CUP המלאה שבטח יעלה לי מעל 170K...

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במאמר מוסגר: הייתי נותן לא מעט בשביל האפשרות לנתק גם את ה-ABS בלחיצת כפתור, לפי הצורך, אבל אני לא מכיר סידור כזה.

במאמר מוסגר: אני מבין שכבודו מומחה לבלימה דגרסיבית ובטוח שיבלום קצר יותר ממערכת ABS מודרנית?

 

קודם כל - כן.

לא צריך להיות סופרמן כדי לבלום נכון.

 

הבעיה עם ה-ABS היא לא בעצירת חירום כמו בבלימה לפני סיבוב. כניסה של המערכת מוציאה את המכונית מאיזון ומעבירה משקל לפנים. עם שולי הביטחון שאני לוקח בכביש ציבורי זה לא מתכון להתרסקות אבל זה מחריב לי את הסיבוב. במקרה כזה אני מעדיף נעילה קלה שאסתדר איתה בעצמי.

כנ"ל לגבי מקרים של נעילה קצרה של גלגל אחד עקב שינוי במשטח. כניסת ה-ABS, גם אם רק על הגלגל הנ"ל, מחסלת את כל תחושת הבלימה. סתם מרגיז.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...