Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אחרי לבטים רבים בין מכוניות שונות החלטתי להתמקד בפולו GTI שנת 2000.

קראתי את כל החומר בפורום וברשת ועדיין יש לי מספר שאלות, אשמח לתשובות ממי שמחזיק ברכב/התנסה/או סתם יודע.

 

*דלק, קראתי על בעיה עם הדלק שבגללה נפסק היבוא. האם נכון, או שזה סתם שטויות (בעברי כבר נכוותי עם פאסאט 1.8T

ששפכה מנוע בגלל סתימה וצריכה לא נכונה של שמן בשנים הראשונות..)

*חלפים/חלקים. קראתי על קלאץ יקר בצורה מחרידה. האם הדבר נכון, או שכיום יש תחליפים זולים ולא צריך למכור כליה

בשביל להחליף קלאץ.

*אחזקה כללית- אשמח לקבל חוות דעת על אחזקה כללית. מחלות כלשהם ובעיות שאולי צפויות לרכב שנמצא 11 שנה על

הכביש..בכל זאת סטודנט שלא רוצה להשקיע את כל הכסף שאין ברכב..

 

כמו כן מי שמכיר את צריכת הדלק של הרכב, ביטוחים ושאר הוצאות ועלויות נלוות אשמח לשמוע.

 

*אגב אם מישהו ראה פולו GTI שמורה למכירה אשמח לשמוע.

 

תודה,מתן.

1.8T 8)

×
×
  • תוכן חדש...