Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי מיצובישי לנסר 2001

 

לאחרונה עשתי טיפול גדול לרכב כולל החלפת רצועות מצתים והחלפת נוזל קירור .

 

בנסיעה ארוכה מחוג טמפ' המנוע עובר את החצי ומתקרב לעבר הקו האדום במיוחד בעליות ובמאמץ

 

בנסיעה רגילה החום מתייצב ובנסיעה איטית עם המזגן המאווררים כמובן עובדים והמנוע מתקרר

 

זו תופעה חדשה שלא קרתה לי בעבר יש למשהו מושג למה זה קרה ?

 

הרדיאטור מלא במים חדשים והמאווררים עובדים תקין .

 

תודה !

פורסם

בגלל שכתבת שהחליפו נוזל קירור, ממליץ לך לבדוק האם ביצעו גם ניקוז אוויר ממערכת הקירור.

זו גם יכולה להיות סיבה להתחממות (שאל את כל בעלי ה 306 והפונטו פה בפורום...)

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

מחזק את מה שנאמר(גם כבעל פונטו) אם לא בוצע ניקוז אויר מהמערכת המנוע יתחמם וסביר שזאת התקלה.

גולף GTI כי חיים פעם אחת:twisted:

פורסם
ככל הניראה מדובר ברדיאטור סתום.

הבדיקה למצנן סתום פשוטה וקלה . יש לבדוק עם מכשיר בדיקת טמפ ליזר שהטמפ בחלקי המצנן זהה

 

בברכה זיסו יוסי

פורסם

בוצע בהצלחה ניקוי רדיאטור , הרדיאטור היה סתום לגמרי , העניין הוא שהרדיאטור עבר ניקוי לפני שנתיים

ועכשיו שוב ... למישהו יש מושג למה הוא נסתם שוב ?

 

תודה !

פורסם
הבדיקה למצנן סתום פשוטה וקלה . יש לבדוק עם מכשיר בדיקת טמפ ליזר שהטמפ בחלקי המצנן זהה

 

מה זאת אומרת "זהה"? עד כמה מעלות הפרש זה נחשב סביר?

 

דני

פורסם

היתה לי אותה הבעיה אחרי טיפול 10000.

לך תעשה בנוסף ניקוי רדיאטור ותתירא מה מצב הטרמוסטט והמשעבת מים.

אצלי החליפו טרמוסטט אבל לא עשו חור.וגם הרדיאטור היה סתום.בגלל זה היא החיתה מיתחממת לי.

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

×
×
  • תוכן חדש...