Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהבנתי אפשר לשים רק את הפורג 004 על המצערת האלקטרונית פורקים חיצוניים אחרים לא יעבדו כמו שצריך או שידליקו צ'ק אינגי'ן...משו שקשור לזה שזה פורק דאבל פיסטון ..

יש לי את ה 004 ואני רוצה לשים את ה hks ssqv יש אפשרות בלי הדלקוות מיותרות של צק אנגין?

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שאלו אם אפשר לשים חיצוני!

השאלה שלי היתה אם למישהו יש ניסיון עם הפורק הנל על 1.8t מצערת אלקטרונית ביגלל שהפורק הוא לא דאבל פיסטון כמו הפורג

השאלה שלי היתה אם למישו היה ניסיון איתו לטובה או לרעה ,אם היה קודי תקלה או צ'ק אנגין. לא ראיתי כלום שקרוב לזה .

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

פורסם

אני אתן לך רמז , פורק חיצוני הוא פורק חיצוני בלי קשר לעובדה שהוא דאבל פיסטון או דאבל ספרינג

 

העניין הוא הואקום שמושכים ישירות מהסעפת יניקה יחד עם ביטול הN249

 

 

עריכה :

שני מילים על HKS SSQV

*יהיה לך קשה להרכיב אותו על רכב בלי צנרת גדישה אלומיניום/נירוסטה מאחר והוא בא עם פלאנג' לריתוך

ולהכין פלאנג' שמתאים לצינור יעלה לך די הרבה כסף

* תשכח מפריקות בגדישה נמוכה , הוא יותר מדי חזק בשביל הK03

×
×
  • תוכן חדש...