Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי קשר זה הסאב ״8 הטוב בעולם והאיכותי מכל הסאבים שיוצרו אי פעם.

 

:lol:

 

בלי קשר לזה שהוא לא מפיק באס אמיתי כי הוא 8 אינץ' , אתה תשמע באס מעוות.

זה הבאסה עם חוקי הפיסיקה , הם קבועים , ואתה לא יכול לנגן 25 הרץ כמו שצריך עם שטח ממברנה של 8 אינץ' .

 

אבל הוא ממש יפה עם המגנטים האדומים האלה !! בלינג בלינג !!

 

כן גם אני אוהד פוסטים עם "בשר" כאלה , אודיופיליה אמיתית.

 

עכשיו בשביל בכלל להתחרות עם לדוגמא image dynamics ID 12 אינץ' אתה צריך לקנות עוד אחד כזה , ועיניין הזריזות הוא סטיגמה מלוכלכת , סאב 8 אינץ' לא זריז יותר מסאב 12 אינץ' , עם אותו ההיגיון אני יכול גם להגיד שסאב 12 אינץ' זריז יותר מסאב 8 אינץ' כי כשבונים סאב 12 אפשר לבנות אותו מחומרים קלים יותר וחלשים יותר כי הוא צריך "לזוז" פחות ביחס לסאב 8 אינץ' שצריך להיבנות עם חומרים כבדים וחזקים בשביל להזיז את אותה כמות האויר .

 

חשבת פעם למה במועדון הבאס הוא מדוייק למרות שהאלמנטים הם 15 אינץ' ומעלה ? אקוסטיקה.

 

איך אני אוהב את הסטיגמות האלה ... אני בטוח גם שתיבה אטומה מדוייקת יותר מתיבה פתוחה , נכון ?

לא לקח את התרופות שלו.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
:lol:

 

בלי קשר לזה שהוא לא מפיק באס אמיתי כי הוא 8 אינץ' , אתה תשמע באס מעוות.

זה הבאסה עם חוקי הפיסיקה , הם קבועים , ואתה לא יכול לנגן 25 הרץ כמו שצריך עם שטח ממברנה של 8 אינץ' .

 

אבל הוא ממש יפה עם המגנטים האדומים האלה !! בלינג בלינג !!

 

כן גם אני אוהד פוסטים עם "בשר" כאלה , אודיופיליה אמיתית.

 

עכשיו בשביל בכלל להתחרות עם לדוגמא image dynamics ID 12 אינץ' אתה צריך לקנות עוד אחד כזה , ועיניין הזריזות הוא סטיגמה מלוכלכת , סאב 8 אינץ' לא זריז יותר מסאב 12 אינץ' , עם אותו ההיגיון אני יכול גם להגיד שסאב 12 אינץ' זריז יותר מסאב 8 אינץ' כי כשבונים סאב 12 אפשר לבנות אותו מחומרים קלים יותר וחלשים יותר כי הוא צריך "לזוז" פחות ביחס לסאב 8 אינץ' שצריך להיבנות עם חומרים כבדים וחזקים בשביל להזיז את אותה כמות האויר .

 

חשבת פעם למה במועדון הבאס הוא מדוייק למרות שהאלמנטים הם 15 אינץ' ומעלה ? אקוסטיקה.

 

איך אני אוהב את הסטיגמות האלה ... אני בטוח גם שתיבה אטומה מדוייקת יותר מתיבה פתוחה , נכון ?

מר diforce...יש לי דבר אחד להגיד לך ... אתה מדבר שתי שפות עברית ,ושטויות.... מאיפה אתה יודע שפוקל אוטופיה באס מעוות ולא אמיתי ? אתה בכלל שמעת אותו שאתה יודע על מה אתה מדבר ?תעשה טובה תשנה את השם שלך בפרופיל מdiforce לקישקשתא

HU: Clarion HX-D3 special edition Amp Macintosh mc 4000m .Comp: Focal utopia be no 7 active SubWoofer: Focal Utopia 21wx

פורסם

שום רמקול 8 אינץ' בעולם לא מנגן 30 הרץ כי אין לו מספיק שטח ממברנה , הוא לא מזיז מספיק אויר , מספיק מהר בשביל לנגן תדרים נמוכים בצורה מדוייקת - זאת אומרת כמו שהם צריכים להישמע .

 

הם יזייפו , אתה תשמע באס "אחר" , אני קורא לזה באס פטיש כי אין לזה שם מפורש.

 

רק אל תעלב , לא אני המצאתי את חוקי הפיסיקה.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

diforce היקר, הסאב הזה מנגן יותר תדרים ממה שהאוזן שלך שומעת.

תריץ חיפוש בגוגל 21wx ותחכים.

אל תטעה אנשים בייחוס של אינצ׳ים לתדר.

 

תעשה חיפוש מקיף על החברה, הסידרה והדגם הזה ותבין.

אוטופיה, כשמו כן הוא 

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

נכון שזה אלמנט נדיר, נכון שהוא מרכב מחומרים איכותיים, נכון שיש שם ומונטין לפוקל, נכון שמחיר שלו מיוחד....

 

אבל עם כול הכבוד ויש כבוד, וופר הזה לא סאב מושלם. אולי זה סאב שמתאים לסט אף של 3-WAY אבל לא למערכת 4-WAY, יכול להיות שהוא כי וופר לא רע.

 

רק נתונים היבשים שלו לא מאפשרים לו להיות ברמה של סאב-סאב.

http://www.focal-america.com/wp-content/uploads/2010/09/21wx_spec.pdf

 

Fs

36.63 Hz

 

 

זה אומר שלרדת מתחת ל-35HZ בשבילו בעיתי.

 

Xmax

8.5 mm

 

 

מהלך של וופר.

 

(2.83V/m)

86.5 dB

 

 

נצילות לא נחמדה.

 

 

קיצור סאב טוב רק למערכת 3-WAY יחודית, כאשר דורש תכנון מתאים של תיבה והתקנה.

 

בהצלחה

פורסם
diforce היקר, הסאב הזה מנגן יותר תדרים ממה שהאוזן שלך שומעת.

 

מה הוא מנגן 20 אלף קילוהרץ ?! באמת סאב מדהים .

אתה יודע מה זה XMAX ? FS ? אם היית יודע מה זה היית מבין שהוא לא מנגן 30 הרץ ושום דבר שקרוב לזה , למרות שהוא ינסה זה לא יהיה "זה".

8 אינץ' זה לא סאב , אתה תגיע איתו לסוג של 30 הרץ בתיבת TL שמהנדס חלליות חישב אולי ...

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אפשר להשתמש בסופר סוניק פילטר או במילים אחרות פשוט לחסום מהסאב הזה כל מה שמתחת ל35 הרץ



 

לא כל אחד אוהב שהסאב יורד כל כך נמוך - בשביל זה גם יש פופולריות רבה לסאב וופר 8 אינטש אצל חובבי SQ.

 

ולפעמים העיוות הזה שאתה מדבר עליו דווקא לא נשמע רע במובן של הרמקול מחרחר או שמשהו לא בסדר זה פשוט נשמע כמו "עודף" של באס וקשה לזהות שמדובר באלמנט עם קוטר קטן יחסית.

 

עיוות בסאב וופרים הוא הרבה יותר סלחן מעיוות ברמקולים קטנים יותר - כמה מערכות יצא לך לשמוע עם סאב 8 אינטש בתוך רכב? - שמעתי לא מעט שפשוט מתבצעת בהן עבודה נהדרת של הסאבוופר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היה לי DD 1508 שקיבל 600 RMS , חוץ מהרבה רעש הוא לא עשה יותר מדיי כי הוא 8 אינץ' .

זה גם לא עיניין של תדרים , כי בשביל להגיע לווליום ספציפי הוא צריך לזוז כמו חולה נפש , וכשהוא עושה את זה הוא מעוות יותר.

 

הפרון הכי טוב זה רמקול ענק שיזוז כמה שפחות , כי הוא צריך לעשות פחות מהלך בשביל להזיז את אותה כמות האויר = יותר דיוק ובאס יותר מדוייק "כמו שהקליטו אותו" .

 

הוא לא ישמע כאילו הוא מחרחר אתה צודק , אבל הוא עושה וריאציה של באס שהיא לא כמו שהיא צריכה להיות , אני מתייחס לחוסר דיוק ביחס למקור , כמו שהקליטו את השיר , אתה מכיר אותי ואתה יודע שאני לא אומר זאת בפעם הראשונה. ( גם אני לא מבין איך אפשר לנצח בתחרויות SQ עם אחד כזה ורק מידבאסים ... לשופטים מקצועיים לא אכפת שהבאס שהם שומעים לא קיים באמת אלה רק תופעות לוואי ? )

 

זה לא נשמע "רע" יותר מדיי אבל היה עודף באס שאי אפשר להיפתר ממנו אלה אם כן אני מנחית אותו לגמרי.

 

אין טעם לקנות 8 אינץ' ולהגדיר אותו כסאב כי הוא לא יכול להתנהג כמו סאב , כנראה מי שהשתתף איתו בתחרויות SQ לא השתתף עם אחד כזה , אולי 4 כאלה ? :)

 

ועוד לא אמרתי כלום בקשר לעובדה שפותח השרשור כנראה מתכוון לדחוף אותו באיזה תיבת 10 ליטר אטומה ... כי אני לא ראיתי אנשים שקונים כאלה דברים ויודעים מה הם עושים ( האלה שלא קיבלו כסף מפוקאל להתקין אותם ) ...

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

טל,



 

שימוש בארבעה סאבוופרים 8 אינטש לא יגרום לזה שהבאס יופק בתדר נמוך יותר, העוצמה תהיה גבוהה יותר - בערך כמו שתי עשיריות.

 

לתחום את הסאב וופר הזה בבנד-פאס בתחום תדרים שהוא אמור לנגן מצויין, אפילו בסלופ של 12 דציבל יכול להפיק ממנו תוצאה מעלפת.

 

לא כל מערכת צריכה לשחזר תדרים מתחת ל30 הרץ, יש אנשים שלא אוהבים את התחושה הזו וזה גם תלוי איזו מוזיקה את שומע ומה אתה מנסה לשחזר.

 

מוזיקה קלאסית בעיניי - סאב וופר בקוטר של 12 אינטש ומעלה יהיה עדיף - נשמע מוזר אבל למה? כי יש הרבה שימוש ב"תוף גדול" במוזיקה קלאסית והרעידות שהוא מייצר הן חלק מהעניין, אתה צריך בשביל זה סאב שיורד נמוך... נמוך מאוד - סאב וופר בקוטר של 8 אינטש, גם אם הוא כן יעביר את הרעידות, הוא לא יעשה את זה בהיקף הנכון מבחינת הספק וגם לא מבחינת שחזור נכון של תחום התדרים הזה אם בכלל הוא יהיה מסוגל להתקרב לשם מבלי לההירס קליל.

 

הייתי אפילו הולך על סאב של 15 או 18 בשביל להשיג את התוצאה הזו אבל אז מתחילות בעיות אחרות בתוך רכב... :-D

 

מערכת חשמל, בידוד, פלסטיקה שפשוט נושרת כמו צרעת :-P, קאבין גיין שאי אפשר להשתלט עליו בתדרים מסויימים :lol:

 

ואז אתה מתחיל להבין ולקבל את העובדה שבתוך רכב לסאב וופרים קטנים גם יש הרבה יתרונות... גם אם זה "זיוף" כשמראים לך תמונה שצולמה במצלמה עם רזולוציה של 3 מגה פיקסל והתמונה צולמה ב6 מגה פיקסל אבל עם אינטרפולציה מטורפת - כשהתמונה קטנה יחסית - הסיכוי שאתה תזהה שמדובר ב"זיוף" של הפיקסלים בכדי להשיג רזולוציה טובה יותר - הוא אפסי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני שמעתי סאבים הרבה יותר פשוטים 8 אינץ כמו "Hetz ,ID" והם נותנים השלמה לסאונד בלתי רגילה.

 

אז הפוקל אוטופיה 8" אינץ הזה יהיה פצצה ברכב שלו, יש לו רכב קטן עם תא מטען קטן וזה מה שטוב פה.

 

עם היה לו תא מטען גדול הסאב היה נשמע לדעתי לא טוב, אבל פה בגולף זה יהיה פנטסטי.

פורסם

Sorry for the English, but still haven’t been in the forum for ages.



I look, and it full of kids arguing over myths and basing their arguments on totally baseless nonsense, nobody is moderating the forum anymore?

Anyway, there is no such a thing as “large diameter subwoofers are slower”. Poor speaker design leads to poorly performing speakers; the diameter of the speaker is irrelevant to the discussion whether a speaker “fast” or “slow”. Basically, you should care more about the speaker’s inductance than its diameter.

If you want a more scientific explanation:

http://www.stereointegrity.com/docs/WooferSpeed.pdf

 

Also, There is very little music information under 35hz. As long as you don’t listen to computer generated sounds (electronic club music, bass in R&B…) all you need in a car for pure sound quality is a flat response down to the mid 40s, this can easily be achieved with an 8” woofer - mainly because of cabin gain.

 

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

oogee



 

Where on earth have you been!!!

 

Glad to hear from you again :-P

 

I think that the discussion here is not mainly about the speakers speed but about it's diameter and relation to the ability of generating low frequencies correctly

 

From my experience it shows that mainly in electronic music and also music that contains classic instruments such as the "big drum" will you need to go under the frequency which is heard but rather "felt" for its vibrations

 

Taken in consideration cabin gain and enclosure gain , within a car one can achieve fantastic results with small diameter sub woofers as well

 

I recently bought an Aura NS10 5 series and it is an amazing sub - built in a box 1.5CF with a port which is actually a pringles tube :-D and it is spectacular - I am bandpassing it from 30 hertz to 60 hertz - I remembered you always admired their NRT subs and from a very good reason

 

I wish I could put the NS12 7 series in my car but it requires a damn 3.5CF enclusore...

 

Don't be a stranger the forum needs someone like you

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבחור שקנה את הסאב לא סובל באס נמוך! הסאב לא אמור להרעיד את האוטו! בגלל זה הוא נקנה 8״

בפחות כסף הוא היה קונה את ה 33kx! שהוא ״13

בגלל שנאה לתדריך נמוכים אז הסאב לא רק שהוא ״8 אלא הוא גם נתחת אקטיבי גם בתחום העליון וגם בתחתון. הוא מנגן מ 40 עד 100.

אתמול חובר הסאב והוא פשוט מדהים!!

הכי איכותי ששמעתי מעולם!

עכשיו מחכים שיפתח.. (-:

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage


×
×
  • תוכן חדש...