Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם כמה מחשבות שעלו לי.

 

גיטרה באס במיתר B שזה מיתר חמישי על גיטרה באס לא סטנדרטית מגיע לאזור ה30 הרץ ולא יורד מזה. בהרבה הפקות (זולות לדעתי) הטכנאים מוסיפים גל סינוס מתחת ל35 הרץ על מנת לתת אפקט יותר סאבי לבאס.לצורך העניין, בהפקה של סטינג לעולם לא תשמעו דבר כזה, סטינג גם לא מנגן על חמישה מיתרים אז הוא לא יורד עם מיתר e מתחת ל40 הרץ בכל מקרה ( כמו רוב האמנים היום שמנגנים עם 4 מיתרים )

 

אני בתור מפיק האוס (יש לי רזומה יפה, לא להכנס איתי לעניין בבקשה) תמיד, אבל תמיד חותך מתחת ל30 הרץ (אמנם לא בריק ואל אבל ירידה דיי לינארית מ30 ל20 הרץ), מי שמכיר את ההרגשה במועדון של לשמוע את הבייס דראם ולהרגיש אותו כמה מילי סקנד אחרי זה, יבין בדיוק למה שווה לחתוך את התדרים האלו. הם מעמיסים על הרמקול, לוקחים המון אנרגיה ו"בולעים" תדרים אחרים (ברמה האקוסטית במועדונים כמו הפאבריק לדוגמא, לא של האלמנט עצמו). (כן אפשר להשתמש בדאקר עם יחס גבוהה, אבל לא כולנו אוהבים מוסיקה צרפתית).

 

החשיבה שלי היא, מי שבעניין של איכות ודיוק, לא ממש אמור להתעסק עם מה שמתחת ל30 הרץ. מי ששומע היפהופ, והפקות אמריקאיות גרדיוזיות יש לו מה לחפש מתחת ל30 הרץ.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה נכון.



 

ברכב עם הסאב 10 אינטש אני חותך בין 30 ל 60 בסלופ תלול

 

ברכב עם הסאב 12 אינטש אני חותך בין 20 ל 50 או בין 20 ל 60 גם כן בסלופ מאוד תלול (תלוי בסטאפ) בין 24 ל36

 

הסיבה שברכב עם ה12 אני יורד ל20 היא בגלל שבגבול תחתון של 30 הרץ הסאב הזה משום נשמע פחות טוב - אני חושב שזה קשור לתיבה, הייתי רוצה לשים אותו בפורטד אבל התיבה תיאלץ להיות 60 ליטר בשביל זה וזה... ברכב מבחינתי, לא בא בחשבון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמו שאמר הבחור באנגלית , זאת סטיגמה מולכלכת ומיתוס שאומר כמה שהרמקול יותר קטן הוא יותר מהיר , זה לא קשור.

סאב 8 אינץ' לא יותר מהיר מסאב 15 אינץ' ולהפך , זה קשור לדברים אחרים לגמרי ויש מספיק רמקולים 15' מהירים מאוד.

אין צורך להגן על הרכישה ולזרוק מילים וסיבות אחרות כי זה ברור שפוח השרשור קנה את המוצר על סמך הספקולציה הזאת , שהוא יהיה מאוד מהיר.

ופוקאל אוטופיה זה לא הרמקול 8' הכי טוב שיוצר איי פעם , אני בטוח שכל אדם עם קצת פז"ם בתחביב מבין את זה ... אז למה להטעות ?

 

קונים סאבים בשביל להשלים תדרים נמוכים , כיום יש מספיק חומר מוזיקלי באזור ה 30 הרץ בכל סגנון של מוזיקה , באלקטרונית אין מה לדבר בכלל וגם בקלאסית.

 

לכן לקנות רמקול 8 אינץ' שישלים תדרים נמוכים ולהגיד שגם ככה אין מוזיקה בתדרים האלה זה לירות לעצמך ברגל , כי למה לבזבז כל כך הרבה כסף על משהו שלא צריך להיות שיא הטכנולוגיה אם הוא גם ככה מנגן עד 100 הרץ כשחצי מהם הוא בכלל לא מסוגל לשחזר כמו שצריך .

 

אני מבין שיש cabin gain , אבל אני לא רואה איך אפשר לנצל אותו כשהוא מדגיש כל תדר מתחת ל 200 הרץ , וחוץ מזה CABIN GAIN רק ידגיש את הבאס המלוכלך שהסאב הזה מפיק מעצם העובדה ששוב ... הוא לא מסוגל לשחזר תדרים נמוכים כמו שצריך.

 

אני בטוח שהוא נשמע מצויין , ואני בטוח שפירלס XXLS מכוון כמו שצריך נשמע טוב יותר , רק כי הוא 12' .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

זה תלוי מה אתה אוהב ומה אתה מחפש בסאונד



 

סאב של 8 אינטש לא יורד נמוך כמו סאב 10 או 12 אבל לפעמים זו כל ההשלמה שאנשים מחפשים - זה עניין של טעם בסופו של דבר.

 

אני יותר מאשמח לשמוע את הסאב הנפלא הזה ואני יותר מאשמח אם פותח השרשיר יפסיק להשתמש בהכללות שמעלות תגובות נזעמות של חברי פורום אחרים כולל שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא שיש לי ניסיון אם האוטופיה אבל, יש לו גולף = תא המטען יוצר צורה של שופר אם הסלון מה שיגדיל את ה CABIN GAIN ויגרום לירידה ב F3 של התיבה, אגב צריך גם לעשות חישוב ולא סתם לראות מה מציע היצרן.

 

אבל זה יצריך התקנה מאוד מאוד מושקעת, אני אפילו היתי שוקל תיבה אנכית שתעלה את הסאב לכוון אחורי המושבים אם כוון לתקרת הרכב.

 

מעניין לשמוע את התוצאה, תתחדש איתי.

פורסם

זה נכון.

 

 

ברכב עם הסאב 10 אינטש אני חותך בין 30 ל 60 בסלופ תלול

 

ברכב עם הסאב 12 אינטש אני חותך בין 20 ל 50 או בין 20 ל 60 גם כן בסלופ מאוד תלול (תלוי בסטאפ) בין 24 ל36

 

הסיבה שברכב עם ה12 אני יורד ל20 היא בגלל שבגבול תחתון של 30 הרץ הסאב הזה משום נשמע פחות טוב - אני חושב שזה קשור לתיבה, הייתי רוצה לשים אותו בפורטד אבל התיבה תיאלץ להיות 60 ליטר בשביל זה וזה... ברכב מבחינתי, לא בא בחשבון.

 

כל סאב והטכנולוגיה שעומדת מאחוריו! לאו דווקא שטח המברנה קובע כאן.

כל רכב והאקוסטיקה שלו.

כל תיבה ומה שהיא עושה לאלמנט שמנגן בתוכה.

 

תפסיקו לשמוע אלמנטים עם טבלאות וגרפים (שנמדדו איפה בכלל?) ותתחילו להאזין לאלמנטים שונים במיקומים/נפחים/רכבים שונים.

בסוףי מה שחשוב זה מה המוח שלך חווה במהלך ההאזנה ולא הגרף שנמדד ותאמינו לי המוח נהנה מאוד עם האוטופיה הנ"ל.

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מנואל



 

אני לא שומע עם גרפים - אבל אני מביא לך את תוצאות הכוון שלי משתי מערכות שאני עובד איתן כבר לאורך זמן.

 

סאב של 8 אינטש לא יכול להפיק לבדו, בצורה טובה צלילים מתחת לתחום תדר מסויים - אם אתה יודע לבנות לו את התיבה המתאימה, להתאים אותה לרכב המתאים ולכוון אותה נכון - אז אתה תהנה מהסאב הזה מאוד.

 

אבל כשאתה בוחר אלמנט מסויים בשביל לשלב אותו במערכת של הרכב שלך הבחירה לא צריכה להיות בגלל שזה "סאב הSQ הטוב בעולם" וזה מה שקרה כאן.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...