Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום D:

לאחר שהצלחתי "להוריד" את הורי מרכב הונדה CRV

ולהחזיר אותם לגל הגרמני ברצוני לישאול אותכם

מה ההבדל למעשה בינהם ?

מדוע יש הבדל מחיר ?

היום פאסאט הבסיסי מגיעה עם "הכול"

מסך טאצ'

מגנזיום

חיישני גשם

חיישני חנייה

בקרת אקלים [מזגן מפוצל]

וכו וכו ..

למעשה סקודה בדגם האחד מעל הבסיסי מגיע עם אותם הדברים אולי אפילו קצת יותר טוב ..

אני בעל פאסאט 2005 ונורא מרוצה, טיפולים קצת ייקרים אבל לא מתלונן .

ברצוני לישאול מדוע יש הבדל במחיר בינהם ?

בסופו של דבר זה אותו מנוע, אותו גיר ועיצוב פנים מזכיר זה את של זה .

מדוע יש הבדל של 20 אלף ש'ח בינהם ?

פורסם

מדוע יש הבדל של 20 אלף ש'ח בינהם ?

 

על רגל אחת: סמל. על התוספת של VW על המנוע אתה משלם יותר.

הסופרב, גם אם תיקח בצורה הכי מאובזרת, מגיעה בפחות מחיר מהמקבילה שלה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך על הסופרב!

יצא לכם לשבת בו? לנסוע? הרכב הכי מרווח בקטגוריה!

על איזה מנוע מדובר 1.8 או 2.0?

פורסם

הסופרב רכב מצוין, מאובזר ואיכותי שמתבסס על מכלולים משותפים של הקונצרן.

 

בהיבט הצר של תמורה נטו למחיר היא נותנת יותר (וזה קו השיווק של כל מכוניות סקודה).

 

הפאסאט לטעמי יפה יותר ומשדרת יוקרה רבה יותר. אם זה שווה את תוספת המחיר? כל אחד ושיקוליו הוא.

פורסם

פאסאט. אם כבר אז כבר..

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

פסאט זה גם דגם טרי מהתנור, וודאי ייקח שנה-שנתיים עד שיתמלאו הכבישים מחדש, הסופרב כבר עברה את השלב הזה והכבישים מלאים בה,

מבחינתי זה שיקול רציני...אבל אולי להוריך פחות חשוב.

פורסם

כל מי שטוען / חושב שהפאסאט "החדשה" היא חדשה באמת - צאו מהסרט.

 

מדובר באותה הפאסאט המוכרת לנו עד כה, והיא בסה"כ קיבלה רענון עיצובי, הוספת איבזור ותג מחיר חדש.

מעבר לכך אין בה שום דבר "חדש" או "טרי" - אותה הגברת בשינוי אדרת. סה טו.

 

מי שמוכן לשלם יותר ולקבל פחות - בהצלחה.

היתרון היחידי של הפאסאט בא לידי ביטוי מבחינה עיצובית, היא פשוט נעימה וקלה יותר לעיכול.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ברמה המכנית- שני הרכבים דומים מאד מבחינת המכלולים הפנימיים וטיבם.

 

ברמה התדמיתית- יש כאן שתי מתמודדות המשדרות תדמית שונה ופונות לפלחים מעט שונים.

 

הסוברב- תדמית עממית יותר, בעוד שהפסאט משדרת יוקרה וקרובה יותר לסמל סטאטוס.

 

האם פער של 20K שווה את סמל הסאטוס? זו כבר שאלה אישית שכל קונה פוטנציאלי צריך לשאול את עצמו.

 

אני באופן אישי- הייתי משלם עוד 20K עבור הסמל של VW ועבור המראה היותר מוצלח (לדעתי) של הפסאט, במידה והיה ברשותי את הסכום (מבלי להיכנס להלוואות מיותרות).

 

במידה ולא היה ברשותי סכום הכסף הנ"ל ואלה הן שתי האופציות, הייתי כמובן בוחר את הסופרב.

 

בכל מקרה- שתי המתמודדות במקרה שלך הן מהטובות בסגמנט

 

שיהיה המון בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
כל מי שטוען / חושב שהפאסאט "החדשה" היא חדשה באמת - צאו מהסרט.

 

מדובר באותה הפאסאט המוכרת לנו עד כה, והיא בסה"כ קיבלה רענון עיצובי, הוספת איבזור ותג מחיר חדש.

מעבר לכך אין בה שום דבר "חדש" או "טרי" - אותה הגברת בשינוי אדרת. סה טו.

 

מי שמוכן לשלם יותר ולקבל פחות - בהצלחה.

היתרון היחידי של הפאסאט בא לידי ביטוי מבחינה עיצובית, היא פשוט נעימה וקלה יותר לעיכול.

 

מסכים עם כל מילה. אני אישית גם לא כל כך התחברתי לחלק האחורי של הפסאט החדשה, כבד וארוך בדומה ל....סופרב.

בתוספת קטנה למחירה של הפסאט הבסיסית מקבלים את הסופרב עם מנוע 2 ליטר טורבו ואיבזור מקיר לקיר, אין לי ספק מי המשתלמת ובמי אני הייתי בוחר.

 

בהצלחה ותתחדשו.

×
×
  • תוכן חדש...