Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראית ממש טוב, תתחדש ותשמור עליה.

 

אני חייב לשאול אותך שאלה קצת מוזרה, יש מצב שאתה מצלם את הפעולה של השפריצר הזה שיוצא מהפגוש הקדמי ומשפריץ על הפנסים הקדמיים של הרכב?

Polo 2012

פורסם

תודה לכל המברכים, לא להתבייש לסמן לי שלום ברמזור, עכשיו שקל יחסית לזהות אותי :-)

אני זה עם הזקן הצרפתי; שיער בלונדיני (יחסית) זו אשתי...

 

תתחדש!!!

(לא אמרת שהזמנת פרימיום?)

 

לא, לא. נראה לי הוצאה מיותרת לגמרי ומחיר מופרז בעליל בשביל ריפודי עור (שממילא אני לא אוהב) וקסנון.

 

יפה מאוד, תתחדש! :-)

משום מה חשבתי ש-GTI באה רק באדום/לבן/שחור, או שזה היה בדגם הקודם?

 

מידי פעם מביאים גם כסף. מידי פעם כחול גרפיט (כמו שלי). פעם אחת הביאו גם אפור כהה. לפי המבחן שעשו ב"הגה", אני מבין שפעם הגיעה גם אדום-בורדו מטאלי (כמו ה- 160 שהיתה לי).

 

איך אמר העצלן לדינוזאורית בעידן הקרח 3?

"גרר...."

 

זה בדיוק הרעש של המנוע ;-) אפילו החלפות ההילוך הנמוכות הן תענוג.

 

תתחדש ותהנה. בחירה משובחת - והגולף הכי משתלמת בכל ההיצע.

לצבע התחברתי מעט פחות(אני ממש לא איש של כחול). עם זאת, שמח שהלכת על משהו מקורי(בניגוד לרוב בעלי ה-VW הספורטיביות, שנדבקים ללבן/אדום/שחור).

איפה צולמה התמונה? באחת הקריות?

 

אנחנו אוהבים את הכחול, אבל הצבע מאוד "רגוע". רוב השכנים חושבים שזו גולף רגילה, ורק הצעירים מעיפים מבט על הג'נטים וישר מבינים. הלבנה מוחצנת מעט, והאדום-אדום קצת מושכת אש. או כמו שאמר לי גיסי: הלך כל הצבע הבורדו היפה של הקודמת ונשארו רק שני פסים אדומים מקדימה. יותר מזה הוא לא יודע, וכאמור זו היתה המטרה. את הכחול לכשעצמו אנחנו כאמור מאוד אוהבים, זה היה הצבע של ה- 140 שלנו :-) מייסדת השושלת.

אני במקור מביאליק, אבל התמונה צולמה בת"א.

 

נראית ממש טוב, תתחדש ותשמור עליה.

אני חייב לשאול אותך שאלה קצת מוזרה, יש מצב שאתה מצלם את הפעולה של השפריצר הזה שיוצא מהפגוש הקדמי ומשפריץ על הפנסים הקדמיים של הרכב?

 

אני לא חושב שהוא מגיע בגרסה הזו. אולי בפרמיום. אגב, מה שהכי חסר לי זה קיפול מראות. משגע אותי שלא שמו את זה פה.

 

תתחדש :)

אבזור מיוחד כל שהוא ?

 

דיבורית BT על המסך מגע (אותה אחת שהיתה לי קודם, של Kufatech); חיישנים גרפיים על המסך מגע (נחמד, עוד לא החלטתי כמה זה תורם).

 

שוב, תודה על הברכות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תתחדש ! באמת חלום ובאמת צבע מצויין. שמח שלא הלכת על לבן שממש לא מחמיא לרכב.

 

[לפי מה שהבנתי יש 2-3 MK5 באפור עכבר/כחול (לא זוכר באיזה יחס)]

 

עם זאת, העובדה שבחרת להפעיל את פונקציית הציפצוף מעל המהירות המותרת גורמת לי לתהות האם רכשת את הרכב מהסיבה הנכונה ?

הפעולה הנכונה היא לתלות ולנטיין בחלון ועוד כמה קשקושים אחרים שהשתיקה יפה להם.

 

נראית ממש טוב, תתחדש ותשמור עליה.

 

אני חייב לשאול אותך שאלה קצת מוזרה, יש מצב שאתה מצלם את הפעולה של השפריצר הזה שיוצא מהפגוש הקדמי ומשפריץ על הפנסים הקדמיים של הרכב?

 

אין לו קסנון , זה מכסה צבוע בלי המנוע והשפריצר. (אם אני לא טועה גם אצלי יש כזה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שוב, תודה על הברכות :-)

 

עם זאת, העובדה שבחרת להפעיל את פונקציית הציפצוף מעל המהירות המותרת גורמת לי לתהות האם רכשת את הרכב מהסיבה הנכונה ?

 

לא כתבתי כמה מעל למהירות המותרת.

 

תתחדשו ותהנו.

פעם קודמת רכשתי את אותו רכב כמוך, הפעם לא :cry:.

אני מניח שהספירה לאחור (שנתיים) התחילה. מה הרכב הבא? :wink:

 

דווקא הפעם נראה לי ששנתיים לא יהיה פרק הזמן. או שלוש, או שנה. תלוי באשתי (נו טוב, גם בי), ואם נצטרך רכב גדול יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תתחדש,נראית מ-ע-ו-ל-ה! :)

 

מחכה ל"בוק" ראוי מאוראל כמה שיותר מהר :D (או אם בא לך להצפין,אני מוכן לנסות את מזלי :oops:)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...