Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני בחיפושים אחרי מסגרת ניקל למספר שלי.

עברתי באוטו דיפו, אייס ובכל שאר החנויות הללו ולא מצאתי. איפה ניתן למצוא באיזור חיפה?

 

בנוסף, מהי העלות למסגרת אחת?

Peugeot 206XS

פורסם

מסגרת כסופה במכוני רישוי? מעניין, לא ידעתי זאת.

 

לפני כמה שנים, קניתי מסגרות כסופות באוטו איפו בעלות 80 ש"ח לזוג (מציין זאת רק בשביל המחיר).

פורסם

אני אמשיך בחיפושים, תודה על העזרה.

אם יש לכם עוד המלצות למקומות שיכולים למכור שם את המסגרות הנ"ל, אשמח.

Peugeot 206XS

פורסם

תעשה דבר פשוט .

קנה מסגרת שחורה בלי כיתוב , שפשף אותה קלות עם נייר מים וצבע אותה בספריי כסף - 2 שכבות .

הכי זול והכי טוב .

נתקלתי בהרבה מסגרות עם ציפויי ניקל שאחרי זמן קצר החלו להתקלף .

פורסם
תעשה דבר פשוט .

קנה מסגרת שחורה בלי כיתוב , שפשף אותה קלות עם נייר מים וצבע אותה בספריי כסף - 2 שכבות .

הכי זול והכי טוב .

נתקלתי בהרבה מסגרות עם ציפויי ניקל שאחרי זמן קצר החלו להתקלף .

 

הרעיון עצמו טוב, אבל הספריי לא מגיע בצבע ניקל, אלא כסוף. בנוסף, רוב הסיכוים שזה לא יחזיק הרבה זמן מעמד. החלטתי לוותר.

בסוף מצאתי באחד הסניפים של אייס מסגרות מניקל ורכשתי במאה שקל זוג.

Peugeot 206XS

פורסם
הרעיון עצמו טוב, אבל הספריי לא מגיע בצבע ניקל, אלא כסוף. בנוסף, רוב הסיכוים שזה לא יחזיק הרבה זמן מעמד. החלטתי לוותר.

בסוף מצאתי באחד הסניפים של אייס מסגרות מניקל ורכשתי במאה שקל זוג.

אכן באייס בגרנד יש וזה ייקר מאוד (100 שח לחתיכת פלסטיק!!)אבל שתדע שעשיתי את הקטע עם הספריי והמסגרות ב5 שקל השחורות וזה מחזיק כבר חצי שנה יפה מאוד :)

פורסם
אכן באייס בגרנד יש וזה ייקר מאוד (100 שח לחתיכת פלסטיק!!)אבל שתדע שעשיתי את הקטע עם הספריי והמסגרות ב5 שקל השחורות וזה מחזיק כבר חצי שנה יפה מאוד :)

 

כן המחיר טיפה יקר, אבל הרצון שלי גבר על המחיר :lol:

 

איזה ספריי בדיוק צריך לרכוש, בצבע כסף? הרי צבע כסף וניקל זה לא אותו הצבע (?!)

אני לא אשתמש ברעיון, אבל אולי אעזור לחבר.

Peugeot 206XS

×
×
  • תוכן חדש...