Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכל חנות טמבור שכונתית .

ספריי כסף או ספריי אלומיניום .

לערבב טוב לפני השימוש .

 

אני יכול לקנות את הספריי גם באייס?

עם איזה נייר לשייף? (יש מס' מיוחד?)

כמה שכבות של צבע צריך?

Peugeot 206XS

פורסם

באייס יעלה לך הרבה יותר .

לך לכל חנות טמבור וקנה ספריי כסף או אלומיניום .

בנוסף קנה נייר מים , כך זה נקרא היות ועובדים איתו כשהנייר רטוב .

אם תשפשף את הפלסטיק , אז הצבע יתפס טוב יותר .

צבע שכבה אחת , חכה רבע שעה וצבע שוב .

שתי שכבות אמורות להספיק .

רק אל תשכח לערבב היטב ולעבוד במקום מאוורר .

פורסם

אתם לא מודעם לזה שחצי מהמוסכים שמים עכשיו מסגרת כסופה למספר?

אני בטוח שיתנו לך בעלות מצחיקה או בחינם כי זה פרסומת.

קובי

פורסם
באייס יעלה לך הרבה יותר .

לך לכל חנות טמבור וקנה ספריי כסף או אלומיניום .

בנוסף קנה נייר מים , כך זה נקרא היות ועובדים איתו כשהנייר רטוב .

אם תשפשף את הפלסטיק , אז הצבע יתפס טוב יותר .

צבע שכבה אחת , חכה רבע שעה וצבע שוב .

שתי שכבות אמורות להספיק .

רק אל תשכח לערבב היטב ולעבוד במקום מאוורר .

 

יום אחד אני אקח על עצמי את הפרוייקט, אעדכן בהזדמנות!

תודה רבה לך.

 

אתם לא מודעם לזה שחצי מהמוסכים שמים עכשיו מסגרת כסופה למספר?

אני בטוח שיתנו לך בעלות מצחיקה או בחינם כי זה פרסומת.

 

אני לא מעוניין לפרסם מוסכים על חשבוני.

Peugeot 206XS

×
×
  • תוכן חדש...