Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

לאחרונה אני מנסה לכוון את המערכת,ללא הצלחה כמובן :lol:

ושמתי לב שיש לי במגבר של הסאב כפתור ששולט על עוצמת הסאב וכפתור הgain.

 

עכשיו:

מה אני צריך לעשות, לכוון את הgain עד הסוף למשל ולכוון את עוצמת הסאב לרבע או חצי ,או לכוון את עוצמת הסאב עד הסוף ואז לשחק עם הgain ??

כי הסאב לא מורגש אצלי כל כך.

 

עוד דבר,החלפתי hu כפי שאתם רואים בחתימה..(מכשיר מעלף אני חייב לציין!) ושמתי לב יש שליטה על הסאב (שליטה מצויינת) ולא על המיד והטרבל אבל!!! יש אקולייזר ,עכשיו השאלה היא האם האקולייזר הוא בעצם השליטה שלי על טרבל והמיד?

 

עוד דבר,מצב flat באקולייזר (הכל מאופס) מה בעצם עושה ?

זה כאילו האקולייזר כבוי?

 

 

תודהההההההההההה אנשים!

חולה על הפורום הזה! :D:D:D

8)
פורסם
אהלן.

אהלן! :)

מה אני צריך לעשות, לכוון את הgain עד הסוף למשל ולכוון את עוצמת הסאב לרבע או חצי ,או לכוון את עוצמת הסאב עד הסוף ואז לשחק עם הgain ??

כי הסאב לא מורגש אצלי כל כך.

תכוון את את הווליום ל80%

תכוון את הסאב במכשיר למקסימום

תכוון את עוצמת הסאב במגבר למקסימום (או טיפה פחות)

ואז תשחק עם הגיין עד שאתה שומע שהסאב מתחיל לזייף

תכוון על כמה שיותר עוצמה כי אחרי זה תוכל לשלוט על הסאב מהמכשיר

 

עוד דבר,החלפתי hu כפי שאתם רואים בחתימה..(מכשיר מעלף אני חייב לציין!) ושמתי לב יש שליטה על הסאב (שליטה מצויינת) ולא על המיד והטרבל אבל!!! יש אקולייזר ,עכשיו השאלה היא האם האקולייזר הוא בעצם השליטה שלי על טרבל והמיד?

כן

עוד דבר,מצב flat באקולייזר (הכל מאופס) מה בעצם עושה ?

זה כאילו האקולייזר כבוי?

כל התדרים מאופסים ל0db (חוץ מהסאב, כי שמה יש לך שליטה נפרדת)

 

 

ואם אתה רוצה יותר באס תנסה להגביר את הבאס באקולייזר גם, נראה לי זה גם תדרים שהולכים לסאב...

Scooby WRX

פורסם

יופי,ענית לי על הכל.

תודה לך.

 

אתה יכול להמליץ לי איך לשחק עם האקולייזר?

כי האופציות שבאות עם המכשיר לא נשמעות לי טוב..

8)
פורסם

כן אבל לא לשכוח להשתמש בדיסק איכותי, לא משהו ירוד וכו', עדיף מקורי עד כמה שיותר עם באסים עמוקים - ככה תיהיה מדידה טובה יותר.

 

אני אישית לא הבנתי את עקרון שלהגביה את הסאב עד הסוף במכשיר.. למה ?

אצלי הוא נמצא במצב FLAT, על 80HZ חיתוך.

שלא לדבר על כך שה GAIN אצלי סגור עד הסוף ושומעים מעל הראש.

 

כמו כן , אני משער שיש לך שתי יציאות RCA לפחות (ע"פ השליטה על הסאב).

 

ז"א שהאקולייזר אני יכול רק לשער שולט על הכל , כולל הסאב, אצלי זה ככה.

למרות שיש גם חיתוכים לרמקולים בנפרט וכו', אבל יש אקולייזר כללי אשר שולט על הכל.

תכוון את האקולייזר ראשית ואז את הסאב, אני אישית מוריד תמיד את התדרים הנמוכים באקולייזר כדי לגרום לרמקול להתאמץ כמה שפחות.

 

ואחרי כן תעלה את הסאב (כי מן הסתם הבאסים באופן כללי ירדו) ע"פ השמיעה שלך.

 

כמו כן , אצלי הסאבים מקבלים FULL RANGE, מאחר שיש כבר חיתוך ע"י הרדיו דיסק,מאחר וטווח הבאסים גדל בהתאם ולא נחתך ע"פ החלטת המגבר אלא ע"פ הרדיו דיסק. תשמע ותחליט, אישית אני אוהב את הבאסים אשר לא רק בתדרים נמוכים אלא גם גבוהים יחסית.

פורסם

אבל סאב נועד רק לצלילים נמוכים ,לא?

בכל מקרה אין לי שמץ של מושג איך אני מכוון את האקולייזר,איפה לחתוך וכמה..

אני כנראה אצטרך עזרה מקצועית.

8)
פורסם

לך למתקין מקצועי (לא חפר!!), והוא יעשה לך את העבודה בשביל כמה גרושים, אשר ישתלמו לך מאוד, אבל רק מקצועי, לא חפר !

 

המלצה אישית לאוטופרט.

 

כיוון מערכת זהו הדבר הכי חשוב שיש לעשות.

 

זה שיש את הרכיבים זה טוב, אבל מה קורה אם לא מבשלים בצורה הכי טובה ? יוצא נא... חצי נא ולא WELL DONE! - קצת השוואה לאוכל לא מזיקה, במיוחד אם השעה 2 בלילה ואני רעב מת!

 

ולסיכום כמו שידידי הטוב אומר - "לעזאזל! נגמרה לי הפיטרוזליה!".

פורסם
מי אלו אוטופרט?

מה זה בשבילך גרושים?

 

תודה :wink:

 

מה האליל שלך זיו לא יכול לעשות את זה??

 

יכול.

אבל למה אתם רושם דברים שלא קשורים לנושא?

8)
פורסם
מי אלו אוטופרט?

מה זה בשבילך גרושים?

 

תודה :wink:

 

מה האליל שלך זיו לא יכול לעשות את זה??

 

יכול.

 

אז תעשה את זה ...

 

אם יש לו מכשירים מיוחדים בישביל זה זה עוד יותר טוב...

פורסם

לפי דעתי עידן צודקלך לאוטופרט, או מקום כזה ובטח לא לחאפר

 

(חאפר הכווונה ל - אחד שסתם למד להרכיב מגבר אתמול)

 

לך למישהו מומחה, אם עידן כיוונו לו את המערכת באוטופרט, אז לך לאוטופרט, יש לך המלצה על המקום, אם אין לך כסף, תנסה לכוון לבד ועם עזרה מחברים או משהו...

 

:o:lol:8):):D:p:wink:

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

יש עוד מקומות טובים ששמעתי בלבד.

 

אפשיר ללכת ל SOUNDBLASTERS , SOUNSTORM , רדיו מילאנו

 

נראה לי שכל אלו גם כן ברמה דיי גבוהה.

 

למרות שראיתי משהו מצחיק לפני כמה זמן, שאחד מהעובדים\שותפים (אני לא יודע מה תפקידו בדיוק), הגיע לאוטופרט לבצע כיוון. - מדובר כאן על SOUNDBLASTERS.

 

בכל אופן תהנה עם ההצעה הנ"ל.

 

וגרושים זה באיזור ה 100-150 ש"ח.

פורסם

לדעתי הם מאוד קשורים!

 

 

אתה חבר טוב של המתקין זיו אז לך לעשות את זה אצלו אם אתה לא יכול לבד..

 

ולדעתי אם יש לו ציוד מיקצועי לכיוון אז כדי ללכת אליו מאשר לעשות לבד! :idea:

פורסם

אתה גם ככה מגיע למפגש ביום שבת, נכון?

אז אני מאמין שיהיו שמה אנשים שיעזרו לך לכוון את המערכת.

Scooby WRX

×
×
  • תוכן חדש...