Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז יש לי נזילה על הסעפת פליטה בזמן האחרון מריחים ריח של שמן שרוף, יכול להיות שהמחזירי שמן נפרצו עברו משהו כמו 50 אלף ק"מ?.

עד כמה יכול להיות חמור הנזק?, כשהייתי במוסך דיברו אותי על להוריד טיימינג או גיר, כדי לדעת מאיפה הנזילה אחרי ששטפו.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
טוב אז יש לי נזילה על הסעפת פליטה בזמן האחרון מריחים ריח של שמן שרוף, יכול להיות שהמחזירי שמן נפרצו עברו משהו כמו 50 אלף ק"מ?.

עד כמה יכול להיות חמור הנזק?, כשהייתי במוסך דיברו אותי על להוריד טיימינג או גיר, כדי לדעת מאיפה הנזילה אחרי ששטפו.

אם צינור הפליטה עובר מתחת לחיבור של הגיר אל המנוע ומשם הנזילה אז ייתכן ומדובר במחזיר שמן מנוע או מחזיר שמן גיר. כדי להחליף אותם בהחלט צריך להפריד בין הגיר למנוע שזה אומר להוריד גיר.

:)
פורסם

טוב הכל שטוף האיזור של הגיר נראה נקי וגם הקרטר השאלה מאיפה יכולה להיות הנזילה יש מישהו שמכיר את המנוע הזה?זה מטפטף ישירות על הסעפת, ממש איזה 10 סנטימטרים אחרים החיבור של הסעפת למנוע.

התענוג שמוביל אותך

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

טוב השמן חזר לסעפת הפליטה משום מה ואתמול היה שוב פעם ריח חזק של שרוף. הצצתי למטה וראיתי שהנזילה שהייתה לפני הטיימינג חזרה מה שאומר שפישלו בסגירה של המחזירי שמן.

בקבלה של המוסך כתוב אחריות שנה על חלפים חדשים.

האם אצטרך לשלם את עלות הפירוק וההרכבה של הטיימינג?

ואם משאבת המים החדשה גם נוזלת האם נוזל הקירור ישולם ע"י המוסך?

אגב העבודה נעשתה במוסך מורשה רובר.

התענוג שמוביל אותך

×
×
  • תוכן חדש...