Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, מעוניין לקנות 106 ויש לה בעיה אחת שבעל הרכב לא מוכן לסדר.

אמר שאין לו זמן וכוח, והוא יוריד לי מהמחיר. בלוח השעונים שלו, לא עובד מד הקילומטרים ומד המהירות.

מד הדלק מגמגם אבל נאמר לי שזה המצוף, אבל כל שאר הדברים עובדים, שעון חום מנוע וסל"ד.

כמה אמורה לעלות תיקון שכזה? או החלפה של הלוח כולו? מה עדיף?

 

תודה לעונים.

פורסם

אני מעריך שמדובר על 106 עם כבל ספידומטר - ולכן הבעיה יכולה להיות בכבל או בשעון עצמו.

 

אבו ספידומטרים, יקירי הפורום, יוכלו לתת לך הצעת מחיר בעניין.

פורסם

בדרך כלל תקלות כאלו נובעות מניתוק יזום של כבל הספידומטר באחוריו של השעון כדי שיתקבל הרושם שהרכב נסע פחות קילומטרים ממה שהוא נסע באמת.

במקרה כזה, עלות התיקונים נמוכה למדי וכוללת בעיקר את עלות העבודה - כלומר פירוק לוח השעונים, חיבור הכבל והרכבה מחדש. עסק של בערך 10 דקות עבודה למי שכבר פירק לוח שעונים שכזה.

 

אם התקלה היא בכבל עצמו או בחיישן שבתוך הגיר זה כבר עסק קצת יותר יקר, אבל גם כאן מדובר על כמה מאות שקלים לכל היותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בדרך כלל תקלות כאלו נובעות מניתוק יזום של כבל הספידומטר באחוריו של השעון כדי שיתקבל הרושם שהרכב נסע פחות קילומטרים ממה שהוא נסע באמת.

במקרה כזה, עלות התיקונים נמוכה למדי וכוללת בעיקר את עלות העבודה - כלומר פירוק לוח השעונים, חיבור הכבל והרכבה מחדש. עסק של בערך 10 דקות עבודה למי שכבר פירק לוח שעונים שכזה.

 

אם התקלה היא בכבל עצמו או בחיישן שבתוך הגיר זה כבר עסק קצת יותר יקר, אבל גם כאן מדובר על כמה מאות שקלים לכל היותר.

 

הם החליפו גיר לחדש, לא ברור לי מה הייתה התקלה ולכן אשאל שוב.

אם מדובר בכמה מאות שקלים, אני אבקש מהם להוריד את מחיר התיקון וזהו.

תודה רבה צביקה ושבת שלום.

פורסם

אם החליפו גיר אז יכול להיות שפשוט לא חיברו את הכבל כמו שצריך לגיר או שהמנגנון שבתוך הגיר דפוק.

בכל מקרה, תבדוק את הנושא טוב כי זה מתכון להרבה בלאגן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...