Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה ל Preout Voltage ברדיו דיסק של פיוניר.....


TTAALL
שימו לב! השרשור הזה בן 7284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי DOR רצוי להמנע מלדבר שטויות...

 

יש פה לאנשים המון ידע. זה שיש גם אנשים שעונים לפי תחושת בטן כמו סיגנל קטן יותר יותר נקי אבל לסיגנל של 5 יש יותר פוטנציאל - פוטנציאל למה - להפוך למטוס קרב???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה טוב היות עם ביטחון עצמי גבוה

אם ככה אתה מרגיש לגבי עצמך זה מצויין

אבל הטענה של "יש פה לאנשים המון ידע"

נשמעת מממממ ...... לא מצליח לתאר את המילה הנכונה

:)

העובדה שיש פה לאנשים המון ידע . ובאותו זמן המון חילוקי דיעות.

איך אתה היית מגדיר את המצב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מגדיר את המצב כמצב תקין כמו בכל פורום שהוא בעולם. יש כאן אנשים עם הרבה ידע ויש כאן הרבה אנשים עם מעט. לא תמיד אלו שאין להם ידע מודעים לכך והם כותבים הודעות ייעוץ שמטעות.

בנוסף לזה, יש תחום שאין בו ויכוח? יכול להיות בתחום הזה ויכוח גם בין שני מהנדסים שונים. כמו כן יש הרבה דברים שבתאוריה יש להם היגיון אך מעשית אין להם הרבה תועלת ועליהם יכול להיות ויכוח.

 

אם כולם בפורום היו באותה רמה של ידע אז הוא לא היה מתקיים.

 

קרא את המלצת EBARI אלייך וכמו כן את דברי ואחרי קצת זמן בפורום (ולא לאחר יומיים) תוכל לדעת טוב יותר מי נגד מי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאייל אמר עוצמת יציאת הקדם מגבר משפיעה רק על סינון הרעשים אך לרוב אין לזה חשיבות(ואני יפרט למה התכוונתי לפני שקופצים עליי).

 

יש להתחשב בנתון זה בקניית מכשיר רדיו רק אם הרכב הוא עתיר אלקטרוניקה חשמל ומחשבים והחווט עובר צמוד למקורת רעש, כמעט ואין לזה חשיבות לרוב האנשים (כ-95%).

כדאי יותר להתרכז בהתקנה איכותית ומקצועית מאשר במתח המכשיר כי אפשר להכניס רעשים גם למכשיר שמוציא 20,000 וולט....

 

השילדה של הרכב נחשבת למקור הרעש הגדול ביותר, הזרמים החשמליים של כל המכשירים החשמליים ברכב זורמים בה. ככה שמספיק להניח את כבל ה RCA מתחת לשטיח, ויש סיכוי גדול מאוד שהשילדה תשרה רעשים אליו.

 

ברור שעוצמת ה preout לא צריכה להיות נתון יחידי ברכישה של רדיו, אבל מתי שנשקיע סכום כסף נכבד על רדיו יש לצפות לעוצמה גבוהה.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאייל אמר עוצמת יציאת הקדם מגבר משפיעה רק על סינון הרעשים אך לרוב אין לזה חשיבות(ואני יפרט למה התכוונתי לפני שקופצים עליי).

 

יש להתחשב בנתון זה בקניית מכשיר רדיו רק אם הרכב הוא עתיר אלקטרוניקה חשמל ומחשבים והחווט עובר צמוד למקורת רעש, כמעט ואין לזה חשיבות לרוב האנשים (כ-95%).

כדאי יותר להתרכז בהתקנה איכותית ומקצועית מאשר במתח המכשיר כי אפשר להכניס רעשים גם למכשיר שמוציא 20,000 וולט....

 

השילדה של הרכב נחשבת למקור הרעש הגדול ביותר, הזרמים החשמליים של כל המכשירים החשמליים ברכב זורמים בה. ככה שמספיק להניח את כבל ה RCA מתחת לשטיח, ויש סיכוי גדול מאוד שהשילדה תשרה רעשים אליו.

 

ברור שעוצמת ה preout לא צריכה להיות נתון יחידי ברכישה של רדיו, אבל מתי שנשקיע סכום כסף נכבד על רדיו יש לצפות לעוצמה גבוהה.

 

השילדה אולי מעבירה הרבה זרמים, אבל השטח שבו עובר הזרם הוא מאד ענק. תחשוב מה השטח של השילדה לעומת שטחים של כבלי מתח שבו זורם זרם משמעותי, ותראה שלא בהכרח השילדה נותנת את ההפרעות, אלא אולי כבלי מתח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבלי מתח שמועברים ליד כבלי RCA לא גורמים לרעש אלטרנטור ברכב, מסיבה פשוטה שרעש אלטרנטור אפשר לשמוע כשהווליום ברדיו הוא על 0, ובמצב הזה המגבר בקושי צורך זרם, ואם תבדוק כמה זרם זורם במצב הזה אתה תיראה שפחות מ1 אמפר.

עוד סיבה לדבר היא שבמעגל חשמלי הזרם שזורם במינוס זהה לזרם שזורם בפלוס ככה שאין טעם להפריד בין הכבל מתח ל RCA כשאתה מניח את הכבלי RCA על השילדה שהיא הכבל הגדול ביותר ברכב.

 

ב-99% מהמקרים, כשתיקח מערכות שכן יש בהם רעש אלטרנטור, ותחבר את הרדיו למגבר עם חיבורי RCA קצרים מאוד זכר-זכר נקבה-נקבה, ותניח צמוד מאוד למגבר תגלה שהרעש יפסיק. ובמקרה כזה האשמה תיפול על כבלי RCA שמקבלים השראה מהשילדה.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שיש עדיין צריכה של מגבר יכולה לגרום לגרום להשראויות ולהשפעה על ה-RCA. אולי חלק מהאשמה נובעת גם מצרכני חשמל אחרים באוטו שמשפיעים.

אתה לא יכול להשוות כבל של קוטר של מילימטרים עם מעבר זרם חזק, לבין השלדה ששטח ההולכה שלה ענק, והאלקטרונים מפוזרים על פניה.

זה שניסית לחבר עם כבלים קצרים לא אומר שום דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, ההשראה נובעת מכך שבכבל RCA לא שזור כל המוליכים נמצאים במקומות שונים ואז רעש שונה מושרה לכל מוליך.

בכבל RCA שזור המוליכים נמצאים "באותו המקום ובאותו הזמן".

 

תקרא את ההסבר הבא:

Loop area on a single conductor is the length of the cable run multiplied by the separation of the conductors. Loop area on a stereo pair is the separation of the L-R conductors multiplied by the lenght of the cable run. Loop area on four-channel systems is the separation distance between the front and rear cable pairs, multiplied by the length of the cable. (This is due to the way four-channel amps share common circuitry.)

 

One way to think of loop area is to consider a magnetic tape head made with several winds of wire. With a tape head, the head is fixed and the low-frequency changing magnetic field moves by the head's coil of wire.

 

Now consider unwinding the magnetic tape head and laying the extended wire very close to the car's chassis. When the engine is started, there is a low frequency changing magnetic field moving all over the car's chassis. A copy of the noise inductively couples into the extended wire.

 

When two wires are spread across a changing low frequency magnetic field, a different noise couples into each conductor. The closer the two wires are to each other, the closer the inductive noises resemble each other.

 

The idea is to get identical noises into the first stage of the amp. (It's also a good idea to get the inductive noise level down as low as possible.) This works on any input topology -- whether balanced or not.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר ללינק שפרסמו לאתר של איווה!!!!-

 

המתח הוא לא אחד וולט!

 

כתוב שום בפירוש:

preout:1

 

זה לא אומר שהמתח הוא אחד אלה זה אומר שיש יציאה אחת!

כלומר יציאת rca אחת בלבד!

 

לדוגמה:

אצלי זה

preout:3

כלומר שלוש יציאות למגבר(קדימה,אחורה וסאב)

וכל אחת מהיציאות היא 4 וולט

 

הנתון שאתם צריכים לחפש זה

preout voltage

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר ללינק שפרסמו לאתר של איווה!!!!-

 

המתח הוא לא אחד וולט!

 

כתוב שום בפירוש:

preout:1

 

זה לא אומר שהמתח הוא אחד אלה זה אומר שיש יציאה אחת!

כלומר יציאת rca אחת בלבד!

אז מה שאתה אומר זה שמהרדיודיסק הזה יש רק יציאה אחת לרמקולים? נשמע לך הגיוני?

 

לא, ההשראה נובעת מכך שבכבל RCA לא שזור כל המוליכים נמצאים במקומות שונים ואז רעש שונה מושרה לכל מוליך.

בכבל RCA שזור המוליכים נמצאים "באותו המקום ובאותו הזמן".

אתה מדבר שטויות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר ללינק שפרסמו לאתר של איווה!!!!-

 

המתח הוא לא אחד וולט!

 

כתוב שום בפירוש:

preout:1

 

זה לא אומר שהמתח הוא אחד אלה זה אומר שיש יציאה אחת!

כלומר יציאת rca אחת בלבד!

אז מה שאתה אומר זה שמהרדיודיסק הזה יש רק יציאה אחת לרמקולים? נשמע לך הגיוני?

 

לא, ההשראה נובעת מכך שבכבל RCA לא שזור כל המוליכים נמצאים במקומות שונים ואז רעש שונה מושרה לכל מוליך.

בכבל RCA שזור המוליכים נמצאים "באותו המקום ובאותו הזמן".

אתה מדבר שטויות!

נראה לי שהוא התכוון לזוג אחד של יציאות RCA

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...