Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקשר ללינק שפרסמו לאתר של איווה!!!!-

 

המתח הוא לא אחד וולט!

 

כתוב שום בפירוש:

preout:1

 

זה לא אומר שהמתח הוא אחד אלה זה אומר שיש יציאה אחת!

כלומר יציאת rca אחת בלבד!

 

לדוגמה:

אצלי זה

preout:3

כלומר שלוש יציאות למגבר(קדימה,אחורה וסאב)

וכל אחת מהיציאות היא 4 וולט

 

הנתון שאתם צריכים לחפש זה

preout voltage

 

אתה צודק, אני טעיתי :!:

http://www.argos.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?PID=1183994&catalogId=1751&params=100x100generic&productId=90807&referredURL=http%3A%2F%2Fwww.argos.co.uk%2Fwebapp%2Fwcs%2Fstores%2Fservlet%2FArgosCreateReferral%3FstoreId%3D10001%26langId%3D-1%26referrer%3DCOJUN%26params%3Dadref%253DSound+and+vision-%3ECar+audio-%3ECar+CD+radios%26referredURL%3Dhttp%3A%2F%2Fwww.argos.co.uk%2Fwebapp%2Fwcs%2Fstores%2Fservlet%2FProductDisplay%253FstoreId%253D10001%2526catalogId%253D1751%2526productId%253D90807%2526langId%253D-1&langId=-1&referrer=COJUN&AID=10294381&storeId=10001

 

חיפשתי הרבה את הנתונים של מתח PRE-OUT של AIWA, אם מישהו ימצא בבקשה תנו לינק.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מן הסתם נראה לי שכל דגם מגיע עם מתח פרי אאוט שונה לא?

לפיוניר יש דגמים עם 2,4 וגם 6.5

הכי הגיוני זה לשלוח לאיווה מייל עם הדגם המדוייק ולשאול מה המתח שלו

פורסם
בקשר ללינק שפרסמו לאתר של איווה!!!!-

 

המתח הוא לא אחד וולט!

 

כתוב שום בפירוש:

preout:1

 

זה לא אומר שהמתח הוא אחד אלה זה אומר שיש יציאה אחת!

כלומר יציאת rca אחת בלבד!

אז מה שאתה אומר זה שמהרדיודיסק הזה יש רק יציאה אחת לרמקולים? נשמע לך הגיוני?

 

לא, ההשראה נובעת מכך שבכבל RCA לא שזור כל המוליכים נמצאים במקומות שונים ואז רעש שונה מושרה לכל מוליך.

בכבל RCA שזור המוליכים נמצאים "באותו המקום ובאותו הזמן".

אתה מדבר שטויות!

 

 

Diablo, כשתבין איך כבל שזור עובד ומה המטרה שלו בכלל אז תקרא לדברים שאמרתי שטויות.

 

ebrai, הבנתי טוב מאוד מה רשום שם.. רוצה הסבר בעברית?

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם
בקשר ללינק שפרסמו לאתר של איווה!!!!-

 

המתח הוא לא אחד וולט!

 

כתוב שום בפירוש:

preout:1

 

זה לא אומר שהמתח הוא אחד אלה זה אומר שיש יציאה אחת!

כלומר יציאת rca אחת בלבד!

אז מה שאתה אומר זה שמהרדיודיסק הזה יש רק יציאה אחת לרמקולים? נשמע לך הגיוני?

 

יציאה אחת למגבר, לא לרמקולים ...

לרמקולים יש 4 יציאות כמו לכל רדיודיסק אחר.

 

עכשיו זה נשמע לי היגיוני 8)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...