Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מקווה שכאן זה המקום הנכון לשאול משום שלא הייתי בטוח איפה, אם זה לא כאן אז סליחה מראש.

 

שמעתי פעם שעם התקנת אזעקת ביפר באוטו כך מתפוגג לו הביטוח על גניבת האוטו.

כלומר אם התקנתי אזעקת ביפר וגונבים לי את האוטו הביטוח לא מכסה את המקרה.

 

זה נכון? חלקית נכון? לא נכון?

 

תודה.

"אם יכולת לבחור בין שלום עולמי לבין הכסף של ביל גייטס"

באיזה צבע תהיה הלמבורגיני שלך? :lol:

פורסם

רק עכשיו סמתי לב לשגיאה בכותרת - "ביטוח" ולא "ביתוח" כמו שרשמתי. סליחה.

"אם יכולת לבחור בין שלום עולמי לבין הכסף של ביל גייטס"

באיזה צבע תהיה הלמבורגיני שלך? :lol:

פורסם

אם הרכב עומד בדרישות המיגון שקבעה חברת הביטוח ,דבריך לגבי אזעקת ביפר אינם סבירים.

כל חברת ביטוח מגדירה דרישות מיגון לרכב. התנאי לביטוח הוא שמערכת המיגון מופעלת כאשר הרכב אינו מאוייש.

 

אם אתה בספק לגבי עמידת המיגון של הרכב שלך בדרישות - פנה לחברת הביטוח.

 

ובעניין השגיאות, כותבים "שמתי לב" ולא "סמתי לב"

פורסם

בדרך כלל, בפוליסה מצויינת רמת המיגון הנדרשת על ידי חברת הביטוח - רמת המיגון בדרך כלל נקובה בקוד מספרי כמו "רמת מיגון 2 " וכדומה.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח שהרכב שלך עונה על דרישות המיגון של חברת הביטוח - דרוש מסוכן הביטוח שלך רשימה של מתקיני אזעקות מורשים שמקובלים על חברת הביטוח שלך ופנה אל אחד מהם וקבל אישור על קיום המיגון הנדרש - זהו טופס סטנדרטי ועלות הבדיקה נמוכה עד אפסית.

×
×
  • תוכן חדש...