Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Ave ו-lanosforce, אתם באמת תותחים אין מה לומר ! אני מבין מהתגובות שהמקצועיות ביפכם בנושא ! תודה על ההסבר וההשקעה !

 

כרגע לא אחשוף את הרכב אלא עד ההשקה שלו בפורום :) . העניין שברכב הרדיו והטייפ אלו שתי יחידות בפני עצמן ! כלומר הם מחוברות אחת לשניה אבל הן לחוד (ככה זה היה פעם מה לעשות היה פשוט מאוד..), מאוד אהבתי את הרעיון שנתתם לי של המנחת ולכן כנראה שניתן יהיה לחבר אותו ליחידת הרדיו כוון שהווליום של הטייפ נשלט מיחידת הרדיו.

עכשיו, תקנו אותי אם אני טועה בתרשים:

יחידת הרדיו-->מנחת-->מגבר(+סאב אולי)-->רמקולים --> עד כאן הייתי נכון ?

 

לדעתי זה רעיון מצויין עד כה ! עכשיו איזה דבר אני יכול להוסיף שיהיה בהישג ידי (בנהיגה) בו אשלוט במערכת הנ"ל ואוכל להוסיף ולחבר נגן MP3 ? האם כמו שהבנתי נכון זה הוא הלא המיני DSP בו תהיה לי כניסה שאוכל לחבר אליה נגן MP3 כולל שליטה על הווליום\באס ושאר הדברים ? אם כן איפה אני ממקם אותו בתרשים ?

 

אם כך העונג כולו שלי ללמוד מכם ולהשכיל בנושא !

פורסם

בחלק הראשון הבנת נכון.

 

מיני DSP הוא בעצם "כרטיס עם מספר רכיבים עליו, אשר יש לו כניסות ויציאות (מכמה סוגים) אבל השליטה עליו היא דרך אביזר אחר (לפטופ וכו').

הוא בסה"כ מבצע עיבוד של האות לטובת איקוליזציה, חיתוך תדרים, תיקון זמנים וכו'.

רכיב כזה יגיע לפני מגבר.

מתחדשת*

פורסם
הכל אפשרי, רק תלוי בתקציב.

בנוסף גם באיזה רכב מדובר, מגבלות כאלו ואחרות, מיקום וגודל הרמקולים המקוריים, וכו'.

 

מצטרף לדבריו של רומם. בנוסף מבלי לדעת באיזה רכב מדובר ולבחון אותו מקרוב לא ניתן לתת תשובות קונקרטיות, ניתן רק לתת הערכות שברוב המקרים לא יהיו קשורות למציאות.

פורסם

בעקרון מיני DSP זה סוג של פרוססור - http://www.minidsp.com

 

הוא יחסית זול והוא יתן לך את יכולת עיבוד האות הכי גמישה שתוכל להשיג במחיר שכזה אבל נראה לי... שנסחפתי איתך קצת והלכתי רחוק מידי - אני חושב שאתה מחפש סה"כ סט קומפוננט חביב מקדימה, סאב מאחורה, מגבר 4 ערוצים ויחידת ראש או בכלל מנחת וזהו.

 

א-ב-ל

 

ותמיד יש אבל...

 

כמו שרומם ובייחוד ידידינו ורבינו יוסי, ALPINE, אמר - הכל אפשרי ואני מבטיח לך... בידיים של יוסי - הכל אפשרי!

 

הרעיון שלי לו הייתי אתה היה כן לרכוש יחידת ראש וינטאג' שכזו -

 

לקחת את הרכב שלך לבעל מקצוע המממ רמז רמז שהכל אפשרי אצלו ולבקש ממנו לנסר או יותר נכון להסיר מיחידת הראש ברכב שלך - את יחידת הראש המקורית מהרדיו דיסק, להשאיר את הטייפ סתם ליופי אבל ללא שום תכלית מעבר לזה ולהכניס במקום החלק שהוסר את יחידת הראש החדשה בצורה כזו שזה יראה עדיין מקורי ויישמר את מראה הרכב...

 

מנחת סה"כ זה פתרון לא איכותי במיוחד ולכן היה עדיף פשוט להתבסס על יציאה למגברים מראש.

 

בשלב הראשון מערכת מוגברת בצורה בסיסית - בשלב הבא אם תרצה - אפשר להרחיק למחוזות רחוקים כמו המיני DSP ואף יותר גרוע :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי,

- אני חושב שאתה מחפש סה"כ סט קומפוננט חביב מקדימה, סאב מאחורה, מגבר 4 ערוצים ויחידת ראש או בכלל מנחת וזהו.

 

בשלב הראשון מערכת מוגברת בצורה בסיסית - בשלב הבא אם תרצה - אפשר להרחיק למחוזות רחוקים כמו המיני DSP ואף יותר גרוע :-D

קלעת בדיוק - אינני צריך משהו בומבסטי שכשאסע ואפעיל מוזיקה יזוזו לי מהמקום המושבים והדלתות ;)

אני רוצה מגבר טוב סט קומפוננטים טובים סאב נחמד ושאר ירקות שציינת (אמרתי כבר שאינני מבין גדול) שכשאשים גם ווליום קצת יותר גבוהה יהיה לי סבבה ברכב.

 

אוקי, עלה פה עוד דבר מה דעתכם ?

פנה אלי חבר פורום עם הצעה לפתרון "קל" יותר וסיפר לי על המכשיר שמו פרוט (Parrot) שזה בעצם דיבורית בלוטוס עם אפשרויות לחיבור נגנים וכרטיסי זיכרון, הנשלטת בצורה נוחה וקומפקטית, בנוסף אותה ניתן לחבר למגבר שיהיה ברכב שאליו גם תהיה מחוברת המערכת המקורית של הרכב, מה דעתכם ?

 

alpine, מסרו לך כאן ד"ש חם חם והובהר לי אל מי צריך לפנות ועם מי יש לדבר בנושא שלי :)

פורסם

ראית איך דיבורית פארוט נראית? זה יראה כמו חייזר ברכב אספנות - חשבתי שהמטרה היא לשמור על מראה מקורי ברכב

:-D

 

אתה כבר באותה מידה יכול להתקין ברכב CARPC... אבל זה פתרון שיכול לעבוד טוב גם כן.

 

בכל מקרה האופציות נפרסו בפניך ועכשיו רק נשאר לך להחליט.

 

שיהיה בהצלחה וכשאתה משיק את הרכב בבקשה תשלח גם הזמנה לפורום אודיו או לפחות את שרשיר ההשקה שנוכל לראות קצת תמונות ולהנות ביחד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי איך CARPC ואספנות מישתלבים ביחד :brickwall::brickwall:

מה אתה רוצה בכח שסרול ירגום אותך :-P

בטח מדובר באיזה מרצדס שנת 60+

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

ישראל

 

אם הוא יתקין מחשב מבוסס על 286AT או אולי אפילו XT זה בהחלט אספנות :-P

 

עדיין יש לי בבית עכבר עם ג'ולה ושקע COM ומקלדת עם חיבור DIN :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...